Extreem Gast onvriendelijk, zonder pardon direct bij binnenkomst onterecht de keuken in geduwd voor drugscontrole. Naderhand geen verontschuldiging voor de valse verwijten.

We hebben meer dan een half uur moeten wachten voordat er iemand de bestelling kwam opnemen (pas nadat we zelf met veel moeite de aandacht van een collega wisten te trekken). Toen we de bestelling... We hebben meer dan een half uur moeten wachten voordat er iemand de bestelling kwam opnemen (pas nadat we zelf met veel moeite de aandacht van een collega wisten te trekken). Toen we de bestelling deden en aangaven dat we al zo lang wachtten, werd dat genegeerd, niet even excuses ofzo. Het eten was wel lekker.

Joost

Lekker eten. Niet te uitgebreide kaart, zodat ze er voor kunnen zorgen dat wat op de kaart staat ook echt heel goed is.

Anna

Sfeer is prima, eten viel wat tegen, sommige ingrediënten ontbraken, jammer. Bediening was vriendelijk maar dat hoort ook zo natuurlijk!

Josee Lindeman

Zeer gezellig ingericht .Bediening was matig.Het duurde erg lang iedere keer als we wat bestelden.Zeker 6 verschillende obers of serveersters aan tafel gehad waarvan sommige erg vriendelijk waren en... Zeer gezellig ingericht .Bediening was matig.Het duurde erg lang iedere keer als we wat bestelden.Zeker 6 verschillende obers of serveersters aan tafel gehad waarvan sommige erg vriendelijk waren en anderen minder.Het eten was oke, maar ook niet meer dan dat.Voor een borrel komen we zeker nog eens terug vanwege de gezellige sfeer.

Super sfeervol en gezellig. Verbeterpuntje, personeel was niet optimaal. Het kwam allemaal goed! Heerlijk gegeten en genoten!

Goed, leuke sfeer, gezellige omgeving, vriendelijke bediening. We hebben een top avond gehad!

Het was niet echt top. Het duurde enorm lang voordat we konden bestellen, toen we eenmaal besteld hadden en klaar waren met eten beleven de borden staan. Ook de glazen stapelde zicht op. Op het... Het was niet echt top. Het duurde enorm lang voordat we konden bestellen, toen we eenmaal besteld hadden en klaar waren met eten beleven de borden staan. Ook de glazen stapelde zicht op. Op het einde hebben we zelf de borden maar opgestapeld omdat we het niet echt fijn vonden met een half bord eten voor ons te zitten. Toen we later nog even na wilde borrelen werd ons verteld dat het de bedoeling was dat we betaalde en gingen want er was boven een borrel. Niet echt netjes om dan eerst te vragen of we nog wat willen drinken en dan vervolgens te zeggen het is wel de bedoeling dat jullie gaan

Karien

Slecht! Na 20 minuten kwam er na roepen 'n engelse jongeman "vragen " wat we wilden drinken. Wel moesten we in het engels bestellen. Dat duurde ook weer lang voor we het bestelde kregen,mensen langs... Slecht! Na 20 minuten kwam er na roepen 'n engelse jongeman "vragen " wat we wilden drinken. Wel moesten we in het engels bestellen. Dat duurde ook weer lang voor we het bestelde kregen,mensen langs ons liepen al weg die liepen ze gewoon voorbij!?? Zelf gevraagd of ze even de tafel konden schoonmaken,de kussens buiten waren echt vuil! En de bediening was waardeloos. Verse gemberthee ,warm water met 'n dikke schijf gember wat dus na 'n half uur nog naar water smaakt. We zijn ergens anders gaan eten.Misschien willen ze niks verdienen want het was bij de buren keidruk en daarnaast ook.Prijzen zijn wel aan de hoge kant. Nooit zien ze ons hier terug,beter Achteruitgang noemen.

Pieter

Fijne sfeer goed eten.