Buiten gewoon slecht

H.v.Heemskerk

Heel slecht , alleen de inrichting is top . Eten en drinken veel te duur , bediening belabberd
Broodje hamburger met een beetje friet €15,50 , rode €7,- ???? Wij gaan er nooit meer heen .

Bijzonder slecht. We hadden gereserveerd voor een tafeltje om 20.30u. Bij binnenkomst bleek er geen tafeltje beschikbaar te zijn en werden we geplaatst op een plek waar niet veel later de tafels... Bijzonder slecht. We hadden gereserveerd voor een tafeltje om 20.30u. Bij binnenkomst bleek er geen tafeltje beschikbaar te zijn en werden we geplaatst op een plek waar niet veel later de tafels weggeruimd zouden worden. We konden vast bestellen en als het eten geserveerd zou worden zou er wel plek zijn. Om een lang verhaal kort te maken hebben we aan 4 verschillende tafels gezeten (een 5e bleek toen we door een medewerker naar de tafel werden begeleid al weer vergeven aan andere klanten), zijn we bij alle tafels weggestuurd door een andere medewerker dan die ons er had geplaatst, is ons voorgerecht het hele etablissement doorgeweest, is ons hoofdgerecht niet gekomen omdat men ons niet meer kon vinden, maar zou opnieuw worden gemaakt. Na weer een half uur wachten hebben we zelf maar de oplossing aangedragen om het voorgerecht te betalen en de drankjes te laten zitten. Tip: neem geen reserveringen meer aan na 20.00u als je het niet kan waarmaken en zorg voor betere communicatie tussen de medewerkers. Wij gaan in elk geval nooit meer terug.

Niels

Savonds naar binnen gegaan om met twee vrienden een hapje te eten en bij te praten. We zijn bij de voordeur aan een tafel gezet en werden geïnformeerd dat als er plek achterin het restaurant vrij... Savonds naar binnen gegaan om met twee vrienden een hapje te eten en bij te praten. We zijn bij de voordeur aan een tafel gezet en werden geïnformeerd dat als er plek achterin het restaurant vrij kwam ze ons hiervan zouden informeren. Uiteindelijk hebben we na even wachten onze bestelling doorgegeven. Vervolgens heeft het anderhalf! uur geduurd om geholpen te worden en hebben we tweemaal, zonder reactie naar onze bestelling gevraagd. Jammer dat deze ervaring zo gelopen is.

Frans

Gezellig etablissement. Aardige bediening. Losjes georganiseerd.

Karin Humble

Het is een gezellig restaurant maar ik vind de bediening te wensen over laten. Meerdere malen na moeten vragen waar de drankjes bleven. Niet echt fijn.

Janine

Vriendelijke bediening
Mooie sfeervolle tent
Eten was na de tweede keer super
Eerste borrelplank waren onze hapjes lauw maar direct snel en goed opgelost
En daar heb ik dan ook begrip voor want het was super druk (zoals altijd)
Petje af voor de harde werkers want die moeten wat meters maken op een avond

Rens

Bediening was vriendelijk maar leek niet erg georganiseerd.
Onze bestelde drankjes werden uiteindelijk via een rondgang over het buitenterras bij ons binnen geserveerd.
Bestelde eten...
Bediening was vriendelijk maar leek niet erg georganiseerd.
Bestelde eten duurde erg lang en toen de bediening hierop aangesproken werd, kwam dit uiteindelijk na enige tijd geserveerd.
Prijs/kwaliteit matig