Jb

Zeer netjes in omgang
Zorgvuldig en netjes gewerkt

Schoorsteenveegbewijs per mail sturen

Reactie De Vogelsangh:

Hartelijk dank voor de tip!

Als het goed is ontvangt u volgend jaar een digitale bon ;)

Leveren goed werk, maken tijdig een afspraak

afspraken via de mail

Thea Josephus Jitta

Wij ervaren ' De Vogelsangh' als een heel plezierig bedrijf. Gemaakte afspraken worden nagekomen. De prijs kwaliteit verhouding is prima. En niet in de laatste plaats de mensen waar we mee te maken... Wij ervaren ' De Vogelsangh' als een heel plezierig bedrijf. Gemaakte afspraken worden nagekomen. De prijs kwaliteit verhouding is prima. En niet in de laatste plaats de mensen waar we mee te maken hebben zijn allemaal erg aardig en kundig.

Familie Veneberg Oranjestraat 34 7681 DN Vroomshoop

De schoorsteenveger was keurig op tijd .hij heeft nauwkeurig en heeft alles netjes afgewerkt.Hij verdient een schouderkop Wij zijn heel tevreden .Hartelijk... De schoorsteenveger was keurig op tijd .hij heeft nauwkeurig en heeft alles netjes afgewerkt.Hij verdient een schouderkop Wij zijn heel tevreden .Hartelijk dank. Familie Veneberg Vroomshoop

Middelveld

Alles heel netjes en correct.
Super!

Goede kwaliteit, en prima service. Heel vriendelijke en vakbekwame man. Goed advies over stoken.

We hebben alleen maar goede ervaringen met jullie bedrijf, vriendelijk personeel die hun werk goed doen!

Niet van toepassing!

E. Dragt

Niet de eerste keer dat de Vogelsangh langskomt. Zeer tevreden over de werkzaamheden.

Hesselink

Het schoorsteenvegen is netjes uitgevoerd, we zijn helemaal tevreden.

Keurige medewerker die onze schoorsteen heeft geveegd. Werkte zeer netjes en schoon. Dit al verscheidene jaren.

Nu krijgen we via de post altijd bericht wanneer de schoorsteenveger langs komt.
Meestal komt die afspraak niet gelegen.
Misschien is het een idee om een bericht te sturen om een...
Meestal komt die afspraak niet gelegen.
Misschien is het een idee om een bericht te sturen om een afspraak te maken.

Reactie De Vogelsangh:

Hartelijk dank voor de tip ! We versturen altijd een voorstel datum, mocht u niet kunnen, kan er uiteraard altijd een wijziging plaatsvinden. Misschien is een digitaal voorstel iets voor de... Hartelijk dank voor de tip ! We versturen altijd een voorstel datum, mocht u niet kunnen, kan er uiteraard altijd een wijziging plaatsvinden. Misschien is een digitaal voorstel iets voor de toekomst, nu we toch aan het digitaliseren zijn ;)