marjan rijners

Uitstekende ervaring met het bedrijf De Vogelsangh. Onze schoorsteenveger is vriendelijk, behulpzaam maar vooral zeer vakbekwaam.

Homburg

Was verbaasd over nieuwe methode om van BINNENUIT te vegen, dit mede om de reden dit bij mij tot brand heeft geleid bij mijn vorige veger, en de reden was om over te stappen.
De brandweer...
De brandweer heeft mij er toen op gewezen dat de oorzaak door niet grondig tot HELEMAAL bovenin te vegen.
Ik ga er vanuit dat dit mij toekomstig niet
Staat te wachten en vind dat ik u dit wel moet voorleggen .
Vriendelijke groeten
ew homburg

Fam. J. van Nijen

Betrouwbaar en deskundig. Prettige omgang met klanten.

Planning

Jan van Asveldt

Al een behoorlijk aantal jaren bij ons de schoorsteen geveegd. Altijd alles netjes en schoon achtergelaten. Altijd op de tijd zoals afgesproken en de termijnen worden goed gepland.
Wij zijn...
Wij zijn tevreden over dit bedrijf en hebben het daarom ook aan vrienden, kennisen en familie aanbevolen.

Geen verbeterpunten aan te geven.

Prima..klantvriendelijk

Prima service

niet alle medewerkers hanteren dezelfde schoonmaakprocedures, bijv. in de woning het afdekken van meubilair, de een wel, de ander niet.

familie Kachel

Afspraak maken verloopt vlot via de mail
goede prijs-kwaliteit verhouding
weinig rommel na het vegen

H.WATERINK

Prima vakmanschap. Ga zo Door.

Holtmaat

Planning niet goed voor elkaar. Of werknemer belt aan en geeft de klant geen gelegenheid om uit de tuin naar de voordeur te kunnen lopen. Weg is de werknemer weer.

Afspraken die men per mail maakt en waarbij een bevestiging wordt gevraagd, hier niets mee doet wanneer deze afwijkt. Slechte zaak. Afspraak dat de werknemer om 10.00 uur welkom is en al om 08.00... Afspraken die men per mail maakt en waarbij een bevestiging wordt gevraagd, hier niets mee doet wanneer deze afwijkt. Slechte zaak. Afspraak dat de werknemer om 10.00 uur welkom is en al om 08.00 uur aanbelt.

Reactie De Vogelsangh:

Wij werken, zoals ook in de correspondentie is aangegeven, met blokuren. De planning houdt rekening met een efficiënte route. We starten om 8.00 uur, daarna is de eerst volgende mogelijkheid 8-10,... Wij werken, zoals ook in de correspondentie is aangegeven, met blokuren. De planning houdt rekening met een efficiënte route. We starten om 8.00 uur, daarna is de eerst volgende mogelijkheid 8-10, 9-12, 11-14 uur enz. Het is mogelijk dat de schoorsteenveger u een half uur van te voren belt om het exacte tijdstip van aankomst aan te geven. Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met de wensen van de klanten maar het is niet mogelijk dat u zelf, zonder overleg, aangeeft hoe laat wij moeten komen.

A. Voors

Vorig jaar een houtkachel gekocht bij de Vogelsangh. Vakkundig geholpen en prima service. Dit jaar de schoorsteen laten vegen door het bedrijf. Ook dit is netjes en vakkundig uitgevoerd.