hilbert bakker

Een verademing in vergelijking met het vorige bedrijf. Vriendelijk personeel. Werkt netjes schoon. Top!!!

van wijk de vries

Keurig, correct, op tijd, ter zake kundig

nee, was prima

Jan Verhoek

Een correcte dienstverlening verricht door vriendelijke en voor zover ik kan beoordelen ter zake kundig medewerkers.

Raymond de Graaf

De medewerkers zijn zeer vakbekwaam en werken heel erg netjes!
De medewerkers zijn zeer vakbekwaam en werken heel erg netjes!
Verder heeft schoorsteenbedrijf De Vogelsangh een professionele website waarop duidelijk is aangeven welke diensten en producten worden geleverd.

Ga vooral zo door!! Vooral de link tussen diverse sociale media en het bedrijf wordt als prettig en goed ervaren.

Loes van der Vecht

Ik ben zeer tevreden over de werkwijze van de medewerkers.

Henk de Vries

Vol lof over de persoonlijke betrokkenheid van de medewerkers en het deskundig advies dat wij kregen bij de aankoop van onze kachel.

Betere presentatie van de kachels op de website

Met de wensen die wij hadden is goed gekeken naar de mogelijkheden die er zijn. Fijn dat er niet gekeken wordt naar de meest dure kachel, maar naar de kachel die het beste past bij ons!

Linda

Geweldig kachel gekocht! In de presentatieruimte samen met Henk een kachel uitgezocht die perfect past bij ons huis.