R. de Groot

Uitstekende service. Goede verhouding prijs/kwaliteit.

Veltink

Zeer goed

Christel Keupers

Ik ben al jarenlang zeer tevreden over de diensten van De Volgelsangh

Harry Knuiman

Al een groot aantal jaren wordt onze schoorsteen geveegd door de Vogelsangh. Altijd mooi op tijd conform de afspraak en wat nog belangrijker is: altijd wordt goed werk geleverd en alles netjes... Al een groot aantal jaren wordt onze schoorsteen geveegd door de Vogelsangh. Altijd mooi op tijd conform de afspraak en wat nog belangrijker is: altijd wordt goed werk geleverd en alles netjes achtergelaten. Als het nodig is krijgen wij deskundige informatie over bijv. stookgedrag en de staat van het rookkanaal. Noodzakelijke klusjes (bijv. de laatste keer het dichtkitten van breuken in de zijpaneeltjes) worden zonder probleem en zonder verdere kosten gedaan. Je leest wel eens over slecht werk en hoge kosten van onbetrouwbare schoorsteenvegers. Maar de Vogelsangh is voor ons het toppunt van betrouwbaarheid en vakmanschap. Kortom: als het aan ons ligt gaan de in de toekomst door met dit bedrijf.

niet

Een houtkachel aangeschaft en periodieke schoorsteen reiniging. Vriendelijk bedrijf, goede communicatie, leuk personeel met betrokkenheid.

bert waterink

Zeer goed zowel de eigenaar als zijn personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam ze laten geen rommel achter

geen verbeterpunten alles is tip top in orde hulde voor de vogelsangh

S. Van der schief

Prima, geen op-/aanmerkingen

M de Vries

Het is een plezier om met dit bedrijf om te gaan. Altijd vriendelijk en professioneel. Ze zijn consequent in hun afspraken en leveren kwaliteit.

Die heb ik niet.

E. Schuitemaker