Je aankoop wordt beschermd

Holtmaat

Planning niet goed voor elkaar. Of werknemer belt aan en geeft de klant geen gelegenheid om uit de tuin naar de voordeur te kunnen lopen. Weg is de werknemer weer.

Afspraken die men per mail maakt en waarbij een bevestiging wordt gevraagd, hier niets mee doet wanneer deze afwijkt. Slechte zaak. Afspraak dat de werknemer om 10.00 uur welkom is en al om 08.00 uur aanbelt.

Reactie De Vogelsangh:

Wij werken, zoals ook in de correspondentie is aangegeven, met blokuren. De planning houdt rekening met een efficiënte route. We starten om 8.00 uur, daarna is de eerst volgende mogelijkheid 8-10, 9-12, 11-14 uur enz. Het is mogelijk dat de schoorsteenveger u een half uur van te voren belt om het exacte tijdstip van aankomst aan te geven.

Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met de wensen van de klanten maar het is niet mogelijk dat u zelf, zonder overleg, aangeeft hoe laat wij moeten komen.

A. Voors

Vorig jaar een houtkachel gekocht bij de Vogelsangh. Vakkundig geholpen en prima service. Dit jaar de schoorsteen laten vegen door het bedrijf. Ook dit is netjes en vakkundig uitgevoerd.

J Kleinlugtenbeld

Super profesioneel en goede service

Zo doorgaan

Goede communicatie. Laagdrempelig.

Gewn

J.W. van den Berg

Zeer goed.g

A. Bergman

Zeer deskundig te werk, netjes alle rommel opgeruimd. Snel gewerkt ipv 2 dagen deden ze er 1 lange dag over dit i.o.m. de opdrachtgever.

Het was bij ons niet duidelijk dat ze ook in de woonkamer aan het werk gingen hierdoor niet alles aan de kant kunnen zetten.
dus even feedback vragen aan de klanten of alles begrepen is waardoor misverstanden verkomen kunnen worden.

Reactie De Vogelsangh:

Bedankt voor de tip, we gaan dit zeker meenemen !

Hendriks

Prima en netjes weg geleverd. Aardige jongen

Geen.

Vermeulen

Prima service, altijd op afgesproken tijd

F. Bruggink

Correct bedrijf. Ze maken de schoorsteen netjes schoon, komen de afspraken na en werken erg netjes.