Mirjam Arends

Nette en betrouwbare mensen.

Nee. Ik ben zeer tevreden.

A. Roskam-Ningbers

Vriendelijke, deskundige schoorsteenvegers. Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf.

Geen, ga zo door!

Goede service! Perfect bedrijf.

Siny Runneboom

Wat een service! Vanmorgen gebeld dat ik de gashaard niet meer aankreeg, zou teruggebeld worden, na 18.00 uur wordt ik gebeld. Op vrijdagavond nog wel! Of het goed is dat hij nog even langskomt. "... Wat een service! Vanmorgen gebeld dat ik de gashaard niet meer aankreeg, zou teruggebeld worden, na 18.00 uur wordt ik gebeld. Op vrijdagavond nog wel! Of het goed is dat hij nog even langskomt. " Dan zal ik hem even aanmaken" zegt hij. Moest wel even lachen dat hij direct zo optimistisch reageerde. En warempel, hij kreeg hem direct weer aan!
Wilde hem betalen maar daar wou hij niets van weten, Henk Wetering enorm bedankt, je bent een vakman maar vooral een goed mens.

Waren iets te vroeg ( wat mij goed uit kwam) om de schoorsteen te vegen, maar vroegen keurig of dat uitkwam. Keurige lui, werken schoon en onze pijp van 11 meter was in no time weer proper. Lieten... Waren iets te vroeg ( wat mij goed uit kwam) om de schoorsteen te vegen, maar vroegen keurig of dat uitkwam. Keurige lui, werken schoon en onze pijp van 11 meter was in no time weer proper. Lieten geen rommel áchter en met mobiele pin waren ze binnen een half uur klaar. chapeau!

Deskundig en perfect geveegd.

Hele goede ervaring met dit bedrijf...geweldig!!
Hebben veel gedaan en we zijn zeer tevreden!!!
We zeggen het anderen!!!!!!!

Ze zijn goed!!! Geen opmerking!!!

No-nonsens bedrijf. Vakmannen, weten waar ze over praten. Vriendelijk en harde werkers.

Zwarte piet

Jammer dat zo'n professioneel bedrijf 1 medewerkster in dienst heeft die na haar menselijke vergissing over een gewijzigde datum niet wil begrijpen dat zij de vergissing heeft gemaakt en dat het... Jammer dat zo'n professioneel bedrijf 1 medewerkster in dienst heeft die na haar menselijke vergissing over een gewijzigde datum niet wil begrijpen dat zij de vergissing heeft gemaakt en dat het daardoor fout in de computer staat. Ze vond het niet nodig excuus te maken. Ik was er voor thuis gebleven en wilde geen nieuwe afspraak en dat was het einde van een klant die 25 ? jaar zeer tevreden was.

Klantvriendelijke meedenkende medewerkers aan de telefoon laten werken.

Kamphuis

Dit keer een andere schoorsteenveger geweest van een ingehuurd bedrijf via Vogelsangh . Zeer goede ervaring. Vakbekwaam schoorsteenveger, goed geholpen en alles keurig netjes achter gelaten. Top... Dit keer een andere schoorsteenveger geweest van een ingehuurd bedrijf via Vogelsangh . Zeer goede ervaring. Vakbekwaam schoorsteenveger, goed geholpen en alles keurig netjes achter gelaten. Top zoals altijd. Nu van binnenuit geveegd, was wel lastig bij ons ivm met vreemd schoorsteenkanaal. Toch gelukt, veel roet verwijderd.