No-nonsens bedrijf. Vakmannen, weten waar ze over praten. Vriendelijk en harde werkers.

Zwarte piet

Jammer dat zo'n professioneel bedrijf 1 medewerkster in dienst heeft die na haar menselijke vergissing over een gewijzigde datum niet wil begrijpen dat zij de vergissing heeft gemaakt en dat het...

Klantvriendelijke meedenkende medewerkers aan de telefoon laten werken.

Kamphuis

Dit keer een andere schoorsteenveger geweest van een ingehuurd bedrijf via Vogelsangh . Zeer goede ervaring. Vakbekwaam schoorsteenveger, goed geholpen en alles keurig netjes achter gelaten. Top...

Aaltink

Was altijd goed.

Mijn gevoel is dat het deze keer met de boormachine niet zo goed is ,kwam totaal niks uit.
Andere jaren altijd een vierde zak,dus nu heb ik mijn twijfels.
Ga nu niet aanbevelen omdat ik twijfel.

Reactie De Vogelsangh:

Geachte familie Aaltink,

Jarenlang vegen we op "de ouderwetse" manier, we gebruiken hiervoor nylonborstels om het rookkanaal niet te beschadigen.

Sinds kort hanteren we de methode roterend vegen. Dit is één van de beste methodes om uw rookkanaal perfect schoon te krijgen. Hiervoor wordt er inderdaad een "kop" op de boormachine gezet.

Omdat nu minder roet uit uw rookkanaal is gekomen, wil niet zeggen dat het komt door het vegen. Dit heeft vooral te maken met uw stookgedrag. Misschien heeft u dit jaar minder gestookt dan voorgaande jaren, ander hout gebruikt of heeft u juist een hogere temperatuur gestookt.

Mocht u toch, ondanks dat we overtuigd zijn van de perfectie van het systeem, slechte trek in het rookkanaal hebben, zou u dan contact met ons op willen nemen? Dan komen we uiteraard langs om opnieuw uw rookkanaal te reinigen.

marjan rijners

Uitstekende ervaring met het bedrijf De Vogelsangh. Onze schoorsteenveger is vriendelijk, behulpzaam maar vooral zeer vakbekwaam.

Homburg

Was verbaasd over nieuwe methode om van BINNENUIT te vegen, dit mede om de reden dit bij mij tot brand heeft geleid bij mijn vorige veger, en de reden was om over te stappen.
De brandweer...

Fam. J. van Nijen

Betrouwbaar en deskundig. Prettige omgang met klanten.

Planning

Jan van Asveldt

Al een behoorlijk aantal jaren bij ons de schoorsteen geveegd. Altijd alles netjes en schoon achtergelaten. Altijd op de tijd zoals afgesproken en de termijnen worden goed gepland.
Wij zijn...

Geen verbeterpunten aan te geven.

Prima..klantvriendelijk

Prima service

niet alle medewerkers hanteren dezelfde schoonmaakprocedures, bijv. in de woning het afdekken van meubilair, de een wel, de ander niet.