Eddy Buter

Ook in deze Coronatijd fantastische service. Ontzettend bedankt!

geen enkele

Rita & Jan

Rita en Jan.
Wij hebben een prima ervaring maken goede en duidelijk afspraken klant gericht staan altijd voor je klaar als er onverwacht wat is.
Kennis gericht personeel zijn vriendelijk...
Rita en Jan.
Kennis gericht personeel zijn vriendelijk en werken netjes en goed (compliment jongens). Kan iedereen aanbevelen.

Bennie en Alie Poolman

Vakkundig en goed bedrijf.
Ze hebben bij ons de houtkachel en de nieuwe pelletkachel geplaatst en dit tot volle tevredenheid.
Alles brand nu een jaar en we zijn er dolgelukkig mee.

Vertrouwd adres!!

Margo & Jan

Alleen maar positieve ervaringen, ze zijn vakbekwaam, zijn vriendelijk en behulpzaam, komen hun afspraken na en hebben en leveren goed materiaal.

Gewoon doorgaan op de huidige manier

Al jaren klant voor de schoorsteenvegen. Betrouwbaar, vriendelijk en netjes werken. Prima bedrijf!

Nvt.

Braakhuis

Erg vriendelijk, denken zeer goed mee bij het maken van afspraken voor onderhoud van de schoorsteen. Netjes in het werk laten de boel schoon achter. Vriendelijk en betrouwbaar. Een aanrader.

Geen.

Henk de Jong

Het is altijd goed gegaan behalve vorig jaar, De ingehuurde schoorsteenveger liet ons met verstopte kachelpijpen zitten

Ik zou het niet weten.

Immink

Vriendelijke ontvangst, goed voorgelicht over wat het beste is in onze situatie. Goed voldoende tijd voor ons genomen.
Installatie thuis: keurig.

Geen.

Ik ben zeer tevreden over het uitgevoerde werk aan mijn schoorsteenkanaal. De mannen hebben zorgvuldig en schoon gewerkt. Ik kan weer met een gerust hart mijn houtkachel stoken.

Wij zijn zeer tevreden, nemen ruim op tijd van het jaar een afspraak voor het vegen van het rookkanaal en flexibel als het onverhoopt niet uitkomst, en dat voor een redelijke prijs.

Tot nu volop tevreden