Al jaren klant voor de schoorsteenvegen. Betrouwbaar, vriendelijk en netjes werken. Prima bedrijf!

Nvt.

Braakhuis

Erg vriendelijk, denken zeer goed mee bij het maken van afspraken voor onderhoud van de schoorsteen. Netjes in het werk laten de boel schoon achter. Vriendelijk en betrouwbaar. Een aanrader.

Geen.

Henk de Jong

Het is altijd goed gegaan behalve vorig jaar, De ingehuurde schoorsteenveger liet ons met verstopte kachelpijpen zitten

Ik zou het niet weten.

Immink

Vriendelijke ontvangst, goed voorgelicht over wat het beste is in onze situatie. Goed voldoende tijd voor ons genomen.
Installatie thuis: keurig.

Geen.

Ik ben zeer tevreden over het uitgevoerde werk aan mijn schoorsteenkanaal. De mannen hebben zorgvuldig en schoon gewerkt. Ik kan weer met een gerust hart mijn houtkachel stoken.

Wij zijn zeer tevreden, nemen ruim op tijd van het jaar een afspraak voor het vegen van het rookkanaal en flexibel als het onverhoopt niet uitkomst, en dat voor een redelijke prijs.

Tot nu volop tevreden

Mirjam Arends

Nette en betrouwbare mensen.

Nee. Ik ben zeer tevreden.

A. Roskam-Ningbers

Vriendelijke, deskundige schoorsteenvegers. Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf.

Geen, ga zo door!

Goede service! Perfect bedrijf.

Siny Runneboom

Wat een service! Vanmorgen gebeld dat ik de gashaard niet meer aankreeg, zou teruggebeld worden, na 18.00 uur wordt ik gebeld. Op vrijdagavond nog wel! Of het goed is dat hij nog even langskomt. "...