Kwaliteit van de lesauto's
De administratie
Het intakegesprek
Kwaliteit van de docenten
Informatie in de studiegids

Het is er toegankelijk, vriendelijke en behulpzame dames op de administratie en de docenten weten waar ze over praten en geven vol enthousiasme les.

Top. Komt net binnen. Eindoordeel 4? Jammer 😜

Rijschool Les van Joël

Fijn duidelijk en vriendelijk bedrijf, met mensen die je weten te motiveren om te leren!

Hoi Joël,,
Bedankt voor je feedback. Veel succes met je rijschool! Als we je kunnen helpen, altijd ff bellen/mailen/langskomen.
Groeten,
Gijs

chris Loeve

Lieve dames en beste heren. een ieder zet het beste beentje voor. altijd een luisterend oor en de bereidheid om een oplossing te vinden. vriendelijk, direct en beleefd in de omgang met ruimte voor... Lieve dames en beste heren. een ieder zet het beste beentje voor. altijd een luisterend oor en de bereidheid om een oplossing te vinden. vriendelijk, direct en beleefd in de omgang met ruimte voor een grap en een grol. hou dat vol. veel succes bij het geven van iedere les,

men is open en eerlijk. direct en duidelijk. vragen worden netjes beantwoord en problemen lost men op. goede en zeer betrokken docenten met grote kennis van zaken. men durft toe te geven dat ze niet... men is open en eerlijk. direct en duidelijk. vragen worden netjes beantwoord en problemen lost men op. goede en zeer betrokken docenten met grote kennis van zaken. men durft toe te geven dat ze niet altijd alles weten en verwijzen dan door. erg sterk hoor. toegeven dat je iets niet weet is geen schande en beter dan maar wat te roepen. verder krijg je alle aandacht als leerling en mag je ook een eigen inbreng hebben.

hou de lijnen kort en communiceer steeds hetzelfde. ik werd opgeroepen naar Nieuwegein terwijl Danny te horen kreeg dat hij in Utrecht moest zijn. ook dat is weer netjes opgelost maar het had... hou de lijnen kort en communiceer steeds hetzelfde. ik werd opgeroepen naar Nieuwegein terwijl Danny te horen kreeg dat hij in Utrecht moest zijn. ook dat is weer netjes opgelost maar het had voorkomen kunnen worden.

Hoi Chris,
Bedankt voor je fijne reactie. Nogmaals gefeliciteerd en veel succes!
Groeten,
Gijs

Marco Jansz

Opleiding rijinstructeur Zwolle

Gratis koffie! En het IBKI naast de deur. En ze regelden de stage voor me. Alies bedankt!!!!!

Wouter

Ik heb in Amsterdam de opleiding tot rij-instructeur gevolgd.

Echt een leuke opleiding. Met name onze leraar / mentor heeft mij goed begeleid. Die persoonlijke aandacht zorgde ervoor dat ik me kon focussen op de opleiding. En gratis parkeren in Amsterdam:... Echt een leuke opleiding. Met name onze leraar / mentor heeft mij goed begeleid. Die persoonlijke aandacht zorgde ervoor dat ik me kon focussen op de opleiding. En gratis parkeren in Amsterdam: helemaal top!

Een overdekte rokersruimte ;-) Ik denk dat ik toch maar ga stoppen met roken.

Martin

Prettig bedrijf. Goede ervaring met telefonisch contact. Komen afspraken na.

Afspraken nakomen en bereikbaarheid

- kan er nu geen één bedenken

G. Jongeling

Een bedrijf dat nakomt wat er gezegd wordt.

Een compleet pakket leveren, dus inclusief de stage.

Reactie De Verkeersacademie:

De opleiding tot rij-instructeur is inclusief stagegarantie.

nancy peulen

Hele positieve ervaring. Zeer gedreven en met veel enthousiasme wordt er les gegeven. Er is voldoende gelegenheid voor vragen o.i.d. Hopelijk worden in de toekomst de examens van 2a en 2b wel meer... Hele positieve ervaring. Zeer gedreven en met veel enthousiasme wordt er les gegeven. Er is voldoende gelegenheid voor vragen o.i.d. Hopelijk worden in de toekomst de examens van 2a en 2b wel meer valide naar de leerstof toe. Dit moet misschien meer kort gesloten worden met het IBKI. Buiten dit ben ik verder heel positief.

enthousiasme en gedrevenheid

is al vernoemd

Alleen maar positief.
De docenten zijn heel betrokken.
Alles is goed geregeld.
De sfeer is heel gezellig, wat ook erg belangrijk is, vind ik.

Bert Derks

Prettige en schone omgeving.
Uitstekende vakkennis van Riny.
Prima nazorg (bijscholing)