Kwaliteit van de lesauto's
Het intakegesprek
Kwaliteit van de docenten
Informatie in de studiegids

Jan van der Linde

Blended Learning is een uitstekend concept voor iedereen met of zonder baan! De online toepassing is zeer gebruikersvriendelijk, duidelijk en altijd goed toegangkelijk. Tevens is er veel gelegenheid... Blended Learning is een uitstekend concept voor iedereen met of zonder baan! De online toepassing is zeer gebruikersvriendelijk, duidelijk en altijd goed toegangkelijk. Tevens is er veel gelegenheid voor training. In combinatie met de goed verzorgde theorie- en praktijklessen kan ik iedereen de Verkeersacademie van harte aanbevelen!!

Professionele docenten en instructeurs die hun vak uitermate goed verstaan. Daarnaast weet men de vereiste kennis voor de diverse examens op een prettige en effectieve wijze over te brengen. Men is... Professionele docenten en instructeurs die hun vak uitermate goed verstaan. Daarnaast weet men de vereiste kennis voor de diverse examens op een prettige en effectieve wijze over te brengen. Men is goed bereikbaar voor vragen en verzoeken.

Als de info voorziening omtrent de stage en alles wat daarbij komt kijken nog iets beter voor het voetlicht wordt gebracht is het helemaal perfect. Echter, met enig vragen kom je er ook wel uit.

Autorijschool Blonk / Esther Blonk

Ik ben blij dat ik voor de Verkeersacademie gekozen heb. Kwaliteit staat voorop, dat is merkbaar in alles.

Een van de beste opleidingsinstituten in onze branche!
Op een ontspannen manier veel mogen leren van Patrick, top!

In 1 maand tijd de basiscursus en gevorderde cursus gevolgd van Autisme en Ad(H)D, mijn tip aan jullie is proberen het IBKI te bewegen om meer praktijk toe te laten in de cursus; zodat er minder... In 1 maand tijd de basiscursus en gevorderde cursus gevolgd van Autisme en Ad(H)D, mijn tip aan jullie is proberen het IBKI te bewegen om meer praktijk toe te laten in de cursus; zodat er minder theorie herhaald hoeft te worden bij de gevorderde cursus. Ook is 2 volle dagen achter elkaar beter,dan 1,5 dag over 2 weken verspreid....het is een dermate boeiend onderwerp dat je altijd tijd te kort komt ;-)

Alfred Gruisen Live2drive

Zeer professioneel en ze hebben verstand van zaken.

Leraar Riny

Goede stageplaatsen zoeken.

Goede ervaringen en uitstekende lessen. Met een goed gevoel de weg op.

Fijne manier van lesgeven. Opbouwend en leerzaam.

Dammie van't Zelfde

Erg goed geholpen door de Verkeersacademie. Ik was soms best onzeker over mijn rijden, maar zij heeft me een stuk zekerder gemaakt. Daarnaast was het fijn dat zij flexibel was, in het weekend of 's... Erg goed geholpen door de Verkeersacademie. Ik was soms best onzeker over mijn rijden, maar zij heeft me een stuk zekerder gemaakt. Daarnaast was het fijn dat zij flexibel was, in het weekend of 's avonds lessen is geen probleem.

Fijn dat zij flexibel waren, in het weekend of 's avonds lessen is geen probleem.

Perfect lesmateriaal en oprechte docenten.

De docenten zijn kwalitatief erg goed met een oprechte ambitie om je wat te leren. Dit heb ik enorm gewaardeerd.

Robert de Vries

Ik heb er gister de basisopleiding Autisme / ADHD gevolgd.

Wat een leuke en zeer leerzame bijscholing. Daar heb je echt wat aan.

Nee. Is gewoon een prima ervaring geweest. Bedankt daarvoor!

Marc

Autisme en ADHD gevolgd. Patrick was onze docent.

Werken samen met Spectrum. Ik ben nu erkend en sta, trots, op www.rijles-en-autisme.nl. Wil me hierin verder specialiseren.

Ik kan nu even niks verzinnen.

Een zeer betrouwbare opleidingsinstituut. Met veel kennis in huis.

De begeleiding is goed

Is echt goed. Mijn opleider ging failliet dus ik kan het weten dat de VerkeersAcademie goed is.

Gewoon top! Ik ben overgekomen van een andere opleider omdat die failliet was. Maar deze kwaliteit is veel hoger. Ga zo door.