Kwaliteit van de lesauto's
Het intakegesprek
Kwaliteit van de docenten
Informatie in de studiegids

Theo Stegenga

Ik heb de dagopleiding in Amsterdam gevolgd (wrm cat B)

De kennis van de docenten is indrukwekkend.
Ook de bereikbaarheid van de verschillende locaties is prima. (Ook met het ov)

In het intake gesprek wordt er een beetje makkelijk over het examen gedaan. Exacte woorden waren 'er komt iemand van het ibki achterin zitten en die kijkt of jouw rijles ong €46 waard is'. Nou... Er... In het intake gesprek wordt er een beetje makkelijk over het examen gedaan. Exacte woorden waren 'er komt iemand van het ibki achterin zitten en die kijkt of jouw rijles ong €46 waard is'. Nou... Er kwam een behoorlijk protocol bij kijken... Voor mij niet erg, maar ik kan me voorstellen dat een ander dit verkeerd opvat.
Verder staat er in de studiegids dat de VA helpt bij het vinden van een stageplaats.
Dit is niet gebeurd. Bij mijn weten bij niemand in mijn klas. Ook is het wellicht handig te vermelden dat de stages betaald moeten worden en dat de leerlingen rekening moeten houden met een extra uitgave van ong €750.

Guido Heimans / Lesrijden.nl

Vandaag op B2 WRM examen geweest na een theoretische bijscholing van Margreet Verkerk.
Geslaagd met 90 punten!! Bedankt namens Lesrijden.nl

Ga zo door.

Alert, deskundig,flexibel,sociaal. Toppie!!

Jack Stolzenbach van Rijschool Stolzenbach

Heb er vorig jaar mijn instructeursbewijs personenauto gehaald, en inmiddels ook al een bijscholing gevolgd.

Zeer goede begeleiding vanuit kantoor, en hoog niveau van de instructeur(s)

Misschien meer samenwerking met een aantal rijscholen, en dan vanuit de verkeersacademie een stageplek verzorgen.

Lansingerlandrijopleidingen.nl

Jerry de groen

Ik heb de opleiding als zeer aangenaam ervaren.
De lessen waren duidelijk en de leraar wist de les goed in te delen zodat de aandacht aanwezig bleef.
De communicatie tussen leerling en...
Ik heb de opleiding als zeer aangenaam ervaren.
De communicatie tussen leerling en de academie was duidelijk en erg vriendelijk.
Top!!!

Veel kennis van het vakgebied.

Betere wifi :-)

Duidelijke uitleg van de lessen, en goede uitleg.

Veiligheidsregio Gelderland Zuid

Ik heb bij de verkersacademie mijn WRM pas voor catagorie B gehaald.

Prettige mensen met veel kennis en kunde en goede faciliteiten.
Ook problemen worden snel en flexibel opgelost !
Een aanrader voor toekomstige rij instructeurs. Je hebt tenslotte goed,...
Prettige mensen met veel kennis en kunde en goede faciliteiten.
Ook problemen worden snel en flexibel opgelost !
Een aanrader voor toekomstige rij instructeurs. Je hebt tenslotte goed, beter en Best !

De koffie gratis verstrekken :-)

Goede opleidingsinstituut

De docenten zijn heel bekwaam en enthousiast

Tijdens de rijlessen de docenten ook een demo laten doen

Peter de Groot

Zeer goed ik kom zeker mijn vervolgopleidingen en mijn cursussen bij de verkeersacademie

Alle medewerkers zijn gewoon goed en vriendelijk. Ze hebben verstand van zaken. De manier waarop Ellen les geeft vonden wij als klas heel prettig. Veel schrijfwerk, maar wel heel helder en duidelijk.

Ik vind dat er een opleiding/cursus moet komen voor als je beginnend instructeur bent die echt aansluit op de praktijk. Nu is er nog een hoop onduidelijkheid hoe te beginnen.Danny liet ons dingen... Ik vind dat er een opleiding/cursus moet komen voor als je beginnend instructeur bent die echt aansluit op de praktijk. Nu is er nog een hoop onduidelijkheid hoe te beginnen.Danny liet ons dingen zien, waardoor we als beginnend instructeur de lessen leuker en vooral makkelijker kunnen maken voor onszelf en de leerling. Tevens vind ik wel dat je in het systeem moet kunnen tot je de opleiding hebt afgerond.