Kwaliteit van de lesauto's
Het intakegesprek
Kwaliteit van de docenten
Informatie in de studiegids

Sahin

Fijn bedrijf, fijne mensen en fijne klasgenoten.

Ik kon er met m'n vragen bij iedereen terecht. Ze wisten overal van. En dat is fijn. En de leeromgeving is echt top.

Ze hebben een stageplek voor me geregeld bij een goeie rijschool, maar daar kon ik maar 8 uur per week stagelopen. Dat was jammer, maar daar kon de Verkeersacademie eigenlijk niks aan doen.

Fijne betrokken mensen, die zeker het beste met je voor hebben.

Je bent hier zeker geen nummer!

Geen verbeterpunten kunnen ontdekken :-)

milouda

Met plezier de opleiding gevolgd

Fijne goede docenten

gratis koffie

Koen Meurs

Erg prettig ervaren

Goede uitleg.
Genoeg tijd om bepaalde onderdelen nog te bespreken.
Groote van de klassen precies goed.
Persoonlijk contact, je voelt je geen nummer, ze kennen je bij naam zelfs...
Goede uitleg.
Genoeg tijd om bepaalde onderdelen nog te bespreken.
Groote van de klassen precies goed.
Persoonlijk contact, je voelt je geen nummer, ze kennen je bij naam zelfs bij de administratie.

Met praktijk lessen meer eenheid op de zelfde lijn in de uitleg, onder de instructeurs.
Liever een echt boek in plaats van gekopieerde boeken in een snelbinder.

Informatie voor aanvang van de opleiding laat te wensen over. een kennismaking en uitleg vooraf zou voor mij en vele mede cursisten met mij veel meer duidelijkheid hebben gegeven voor aanvang van de... Informatie voor aanvang van de opleiding laat te wensen over. een kennismaking en uitleg vooraf zou voor mij en vele mede cursisten met mij veel meer duidelijkheid hebben gegeven voor aanvang van de opleiding.
ook de dagverdeleing van de verschillende fasen vind ik vreemd ingedeeld omdat b.v aan fase 1a veel meer tijd word besteed als de rest. ook de prijs voor het aanvragen van een examen is hoog in vergelijking met wat je zelf kan doen via het ibki.
25 euro voor 2x met een muis klikken is snel verdiend.
wel goede en fijne instructeurs al zijn er eind vorig jaar een paar nieuwe bijgekomen voor 1b praktijk waar ik mijn vraagtekens bij heb.
beetje verjonging en wat meerdere culturele achtergronden zou ik ook fijn vinden.
maar geslaagd en dat is het belangrijkste
intake heb ik beoordeeld met slecht wat ik heb nooit een intake gehad

om eerlijk te zijn niet echt.

communicatie vooraf en zou graag wat jongere van meerdere culturele achtergronden instructeurs zien.
en de prijs is vrij hoog voor wat je ervoor krijgt

Weyert de Boer/Rijschool Schagen

Ik heb bij de VerkeersAcademie een leerzame en leuke opleiding gevolgd voor het instructeurschap WRM cat-B.
Mensen met een deugdelijke vakkennis hebben er (mede) voor gezorgd dat ik nu...
Mensen met een deugdelijke vakkennis hebben er (mede) voor gezorgd dat ik nu gecertificeerd WRM & RIS instructeur ben.
Hartelijk dank nogmaals!

Echt een prachtige en gebruiksvriendelijke online studeer omgeving!
Bovendien begeleidt door mensen met verstand van zaken!

Charelle

Goede ervaring!

De leraren zijn allemaal stuk voor stuk super gemotiveerd.

Een prettige instituut met ervaren docenten.

Nadat ik de eerste twee examens middels zelfstudie (zonder opleider) had behaald, liep ik toch op bepaalde onderwerpen vast. Na een plezierig gesprek met Gijs Kantelberg heb ik besloten om via De... Nadat ik de eerste twee examens middels zelfstudie (zonder opleider) had behaald, liep ik toch op bepaalde onderwerpen vast. Na een plezierig gesprek met Gijs Kantelberg heb ik besloten om via De Verkeersacademie 'Online Studeren' te gaan volgen en heb de overige 3 examens moeiteloos behaald.

Professionaliteit van de docenten, goede feedback en hulpvolle tips.

Snellere respons van de online mentor.

Arshad Alsoghachi

Niet opgevallen

Voor al met de laatste fase 3a meer uitleg goed uit leg 1e keer was ik gezakt 2de keer heb ik het gehaald en 2de keer heb ik het helemaal zonder jullie gedaan omdat 1e keer missende er belangrijke... Voor al met de laatste fase 3a meer uitleg goed uit leg 1e keer was ik gezakt 2de keer heb ik het gehaald en 2de keer heb ik het helemaal zonder jullie gedaan omdat 1e keer missende er belangrijke punten die ik van jullie niet heb gekregen maar 2de keer ging ik dat zelf uit zoeken via internet en heb wat types gekregen van de exminatore gr