Kwaliteit van de lesauto's
Het intakegesprek
Kwaliteit van de docenten
Informatie in de studiegids

Fred Moerwijk

Prima opleidingsinstituut. Enthousiaste docenten. Opleiding Rijinstructeur B gedaan via Online studie. Vragen werden tijdens de studie snel en vakkundig per mail beantwoord door Patrick.... Prima opleidingsinstituut. Enthousiaste docenten. Opleiding Rijinstructeur B gedaan via Online studie. Vragen werden tijdens de studie snel en vakkundig per mail beantwoord door Patrick. Praktijklessen gereden met verschillende docenten. Soms wat tegenstrijdige informatie van de docenten, maar het voordeel van verschillende docenten is dat men van iedere docent weer iets anders leert.

Veel kennis van het vakgebied. Prima faciliteiten in Nieuwegein. Ik heb inmiddels ervaren dat het opleidingsinstituut een goede naam heeft binnen de rijschoolbranche.

Jammer van de taalfouten in het studiemateriaal bij de Online studie. Eigenlijk een gemiste kans, want door dit op niveau te brengen kan eenvoudig een stap worden gemaakt naar een betere en meer... Jammer van de taalfouten in het studiemateriaal bij de Online studie. Eigenlijk een gemiste kans, want door dit op niveau te brengen kan eenvoudig een stap worden gemaakt naar een betere en meer professionele uitstraling.

Linde van Laarhoven

Fijn bedrijf, leuke medewerkers en deskundige docenten

Al mijn vragen werden altijd goed beantwoord door de docent (Riny). Waarbij hij echt uitgebreid de tijd nam voor mij en de rest van de klas. Ik vond het een fijne leeromgeving. Ze hebben me ook... Al mijn vragen werden altijd goed beantwoord door de docent (Riny). Waarbij hij echt uitgebreid de tijd nam voor mij en de rest van de klas. Ik vond het een fijne leeromgeving. Ze hebben me ook goed geholpen met het vinden van een stagebedrijf. Binnen één dag al. Nogmaals bedankt daarvoor!

Ik heb eigenlijk geen verbeterpunten kunnen ontdekken. Eerlijk waar ;-)

D. Kapma-Drenth

Ervaring: Eerlijk, Persoonlijk en Deskundig.

Zeer veel ervaring en deskundigheid bij docent H. Ruiter

Had graag iets meer gerichte praktijkles willen hebben in bediening pedalen en gekke dingen die je zou kunnen tegen komen door wat leerlingen (kunnen gaan) doen ed.

G. Wierenga

Alleen maar goeie ervaringen.

G. Schmidt

Met veel plezier heb ik de zaterdag-opleiding voor rijinstructeur B gevolgd. Ook mijn volgende opleiding doe ik weer bij De Verkeersacademie.

Bij deze opleider staan mensen centraal. Goede docenten. Prettige sfeer tijdens de klassikale lessen.

Bij de voorbereiding naar de stagebeoordeling zou het prettig zijn om met echte leerlingen aan de slag te kunnen.

Dennis van Aken

Mijn ervaringen waren goed. Telefonisch was de VA goed bereikbaar en stond mij keurig te woord. Indien ik een verzoek had werd ik binnen korte tijd teruggebeld. (op een uitzondering na)
Met...
Met name de kennis van de docenten waren goed. Mooi en prettig leerklimaat en flexibel in de tijden. Kortom ik kijk met een uitstekend gevoel terug op mijn opleiding

Bereikbaarheid

Verouderde lokatie in Zwolle! (smerige toiletten)
Kosten opleiding. Laatste examen kostte 500!! euro (1,5 rijden met een examinator op loktatie)
geen intake gesprek gehad. (ligt...
Verouderde lokatie in Zwolle! (smerige toiletten)
geen intake gesprek gehad. (ligt misschien aan mij, tip wees daarin leading en laat destudent naar de VA komen)

Er wordt duidelijk en goed les gegeven, Mocht je met een vraag zitten, kan je zowel per mail of tijdens de les er altijd op terug komen en wordt er uitgebreid over gesproken met elkaar.

geen verbeterpunten, Ga zo door!

Kim Lathouwers

Ben echt blij dat ik voor de verkeersacademie heb gekozen. Tijdens mijn hele opleiding (locatie Best) hing er altijd een fijne sfeer. Ook werd ook op een leuke manier lesgegeven. Absoluut een... Ben echt blij dat ik voor de verkeersacademie heb gekozen. Tijdens mijn hele opleiding (locatie Best) hing er altijd een fijne sfeer. Ook werd ook op een leuke manier lesgegeven. Absoluut een aanrader!

De sfeer binnen het bedrijf en de manier waarop er les wordt gegeven is echt top. Ook prima bereikbaar met het openbaar vervoer.

Eigenlijk niet. Is me goed bevallen. Heb nu alweer zin in de bijscholingen :-D

De lessen worden gegeven door deskundige docenten, heb er echt ontzettend veel geleerd.

Je bent geen nummer bij de VerkeersAcademie, de benadering van zowel de docenten als de administratie is zeer persoonlijk.

Rian Deurloo

Het was voor mij een hele leerzame ervaring. De lessen worden op een deskundige wijze gegeven. Ook zijn de mensen erg betrokken met de leerlingen. De leerstof wordt digitaal aangeboden en is heel... Het was voor mij een hele leerzame ervaring. De lessen worden op een deskundige wijze gegeven. Ook zijn de mensen erg betrokken met de leerlingen. De leerstof wordt digitaal aangeboden en is heel prettig om mee te werken. Ik vond het supergezellig en erg jammer dat mijn studie er nu opzit. Speciaal wil ik Rini (leraar) en Betsie (administratrice) bedanken voor de geweldige tijd die heb gehad

Sterke punten zijn dat de les op professionele wijze wordt gegeven

Geen verbeterpunten