Kwaliteit van de lesauto's
Het intakegesprek
Kwaliteit van de docenten
Informatie in de studiegids

Jantine Tolsma

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer positief, werd altijd vriendelijk te woord gestaan, kreeg duidelijke antwoorden op mijn vragen

Beter kon ik niet treffen!

Duidelijk en helder in lesgeven...er wordt tijd gemaakt voor de vragen die je hebt en duidelijk uitleg gegeven als je het nog niet snapt :-)

Ga zo door

Paul schipperen

Zeer goed van lesstof en zeer gezellig lessen maar vooral leerzaam. Fijne administratie die alles snel voor je regelen

Goeie deskundige leerkracht

De Verkeersacademie heb ik ervaren als een betrokken en betrouwbaar opleidingsinstituut. Behulpzaam en gedegen.

Met name de betrokkenheid en de eerlijkheid.

Paul Kraag

Mijn verwachtingen komen overeen. Heldere communicatie, documentatie en begeleiding.

Professionele uitstraling en kunde van bedrijf en medewerkers

Meer voorbeelden van uitgewerkte lesplannen ter voorbereiding op de proeve van bekwaamheid. Dit kan behalve voor het examen ook voor het lesgeven in de praktijk prima gebruikt worden.

H.Reitsma

Goede ervaring met de verkeersacademie, goed contact en fijne lessen met de docenten. 2 dagen in de week naar school, goed en prettige lesdagen. De lesdagen op school een vaste docent, en dat is... Goede ervaring met de verkeersacademie, goed contact en fijne lessen met de docenten. 2 dagen in de week naar school, goed en prettige lesdagen. De lesdagen op school een vaste docent, en dat is prettig. Voor de praktijklessen was dit veelal anders.

Persoonlijk contact heel plezierig.

De praktijklessen zijn te weinig voor 1B, vooral als je jarenlang je eigen rijstijl hebt ontwikkeld, zijn de 4/5 lessen echt te weinig. !! Ik zou zeggen, verkeersacademie doe hier iets mee, dit... De praktijklessen zijn te weinig voor 1B, vooral als je jarenlang je eigen rijstijl hebt ontwikkeld, zijn de 4/5 lessen echt te weinig. !! Ik zou zeggen, verkeersacademie doe hier iets mee, dit komt je onderwijsinstelling te goede en het slagingspercentage gaat omhoog.

Lisanne langejans

Niet altijd de volledige goede info maar voor de rest altijd heel erg aardig en iedereen wilde je graag helpen

Hulp die ze je aan bieden

Informatie beter na checken of dit echt zo is

Guillaume Jansen

Ik ben echt blij dat ik voor de verkeersacademie heb gekozen.
Tijdens mijn hele opleiding in Best hing er altijd een fijne sfeer.ontspannen en leerzaam.
Er word op een leuke manier...
Ik ben echt blij dat ik voor de verkeersacademie heb gekozen.
Er word op een leuke manier lesgegeven, met perfecte instructeurs die weten waar ze het over hebben, je perfect begeleiden tot het laatst en zelfs daarna nog.
Op de administratie in Best,worden al jou vragen behandeld en regelen ze jou administratieve vragen en examens aanvragen en afhandeling na het behalen is perfect ( Betsie bedankt voor alles )
En klassikaal deze studie volgen vind ik absoluut een aanrader!

De manier waarop er les wordt gegeven is echt super...

Ik had achteraf liever de lessen voor mijn examen 3a na mijn stage gehad en voor mijn examen. De twee lessen die voor mijn stage had, heb ik niet zo veel aan gehad.
Geef er eentje en bewaar...
Geef er eentje en bewaar de rest voor na de stage, ter voorbereiding van het examen.

F.R. Friskorn

Prettig, goede leeromgeving, uitstekende docenten

toegankelijkheid van de opleiding,

meer voorbereiding op stage periode fase 3.

Wim

Goede ervaring

In ontspannen sfeer wordt goed les gegeven. Klassikaal is echt een toevoeging.

Meer praktijk fase 3 en meer aandacht aan RIS.