Kwaliteit van de lesauto's
Het intakegesprek
Kwaliteit van de docenten
Informatie in de studiegids

André van Adrichem

De VerkeersAcademie is hét opleidingsinstituut om een gedegen opleiding te volgen voor het instructeursvak!

Communicatie, informatievoorziening, lesstof, docent/instructeur was allemaal 'top' geregeld.

Erik

Ik zat eerst bij een andere opleider met een flextraject. Die beloofde vanalles maar bakte er niks van. Ik was voor alle examens gezakt! en daarom ben ik blij dat ik ben overgestapt naar de... Ik zat eerst bij een andere opleider met een flextraject. Die beloofde vanalles maar bakte er niks van. Ik was voor alle examens gezakt! en daarom ben ik blij dat ik ben overgestapt naar de verkeersacademie. Met name de persoonlijke benadering vond ik fijn. Bij vragen werd ik dan ook meteen geholpen. En mede daardoor slaagde ik meteen.

M'n coach. Wat een kanjer is die Danny. Maar ook het fijne contact met zijn collega's. En het leersysteem. Echt honderden oefenvragen en ik kon zo altijd zien hoe ik scoorde. Dt was erg fijn.

Alleen voor mezelf: ik had nooit naar die andere opleider moeten gaan ;-)

Sara

Goede communicatie! Ik volgde de opleiding via online studeren. Vragen via de email werden goed en volledig beantwoord, net zoals dat als je belt dat je goed te woord werd gestaan. Bedankt Tanja,... Goede communicatie! Ik volgde de opleiding via online studeren. Vragen via de email werden goed en volledig beantwoord, net zoals dat als je belt dat je goed te woord werd gestaan. Bedankt Tanja, Patrick, Betsie en Rinie voor jullie hulp en het beantwoorden van alle vragen.

Snel antwoord, uitgebreid uitleg en de antwoorden. Verwijzing naar bepaalde onderwerpen binnen online studeren, waardoor alles makkelijk is terug te vinden.

Soms zag je geen plaatjes of vragen bij online studeren, maar is geen ramp, ik mailde naar mn mentor en hij reageerde supersnel!

MarcoZ

Instructeursopleiding-B gedaan. Zeer kundige docenten die je 'er doorheen slepen'. Ze hebben altijd een antwoord op je vragen en enthousiast.

Kundige docenten en professionele uitstraling. Mooi online leersysteem en bij een vraag online heb je heel snel een reactie terug van de docent.

De teksten in de leerstof bevatten (veel te) veel type- en spelfouten. Even een keer door een deskundige laten lezen en verbeteren zal de professionele uitstraling beter maken.

Lokman

Prof verkeersacademi en goede docenten

Zeer goed

Etienne

Goede kennis van de docenten, prettig personeel. Directie die de branche goed vertegenwoordigd.

Jazeker ! Niet alleen bij de 1e les gratis koffie en thee maar ook bij de vervolglessen. Als het nou niets tot weinig zou kosten, dan zou ik hier niet over beginnen maar je betaald een behoorlijk... Jazeker ! Niet alleen bij de 1e les gratis koffie en thee maar ook bij de vervolglessen. Als het nou niets tot weinig zou kosten, dan zou ik hier niet over beginnen maar je betaald een behoorlijk bedrag en daar mag je dan ook wel op zn minst een gratis bakkie voor krijgen. En kom nou niet aanzetten met het is dit of we doen het lesgeld omhoog.

De thuisstudie WRM van de Verkeersacademie is overzichtelijk en compleet. Met behulp van deze studie kon ik vlot slagen voor de opleiding tot rijinstructeur categorie B.

De medewerkers zijn bij onduidelijkheden vlot en zorgvuldig in hun informatievoorziening.

Het taalgebruik, spelling en grammatica laat in de leerstof soms te wensen over. Te veel spreektaal en daardoor lastig te volgen.
De juiste procedure rond de praktijklessen fase 3 was mij...
De juiste procedure rond de praktijklessen fase 3 was mij niet helemaal duidelijk. De informatie daarover was niet goed genoeg uitgelegd.

Voldoende begeleiding, stageperiode te weinig begeleiding.

Leerstof

Meer begeleiding bij de stage.

Frank Nijhuis

Goede ervaring fijne docenten die ook altijd aandacht voor de leerling hebben.

De kennis is zeer hoog aanwezig.

NVT

Top opleiding !!!!!! Goede leerzame lessen, goed lesmateriaal. Duidelijke uitleg. O