Kwaliteit van de lesauto's
De administratie
Het intakegesprek
Kwaliteit van de docenten
Informatie in de studiegids

Heb sommige lessen als prettig ervaren en sommige lessen niet.
Heb sommige lessen als prettig ervaren en sommige lessen niet.
De lessen van H v L heb ik als zeer prettig ervaren. De lessen van E. W fase 1 waren goed de lessen fase 2 waren vreselijk deze man weet niet waar hij over praat bij fase 2. na een aantal keer iets gevraagd te hebben en er een discussie ontstond gooide hij met de muis van de laptop door het lokaal omdat hij niet de discussie kon winnen van een rij instructeur in opleiding .
de lessen in de auto mogen langer en er mag ook wel meer uitleg komen over de dubbele bediening etc. vooral als je als beginner instapt
de dames van de administratie zijn correct en netjes.

E. W aanspreken op zijn gedrag en manier van uitleggen

Reactie De Verkeersacademie:

Bedankt voor je review. Wij gaan direct contact opnemen met de betrokken collega om zijn kant van het verhaal te horen. Wel goed om te zien dat je 4 van de 5 examens in 1x hebt gehaald en inmiddels... Bedankt voor je review. Wij gaan direct contact opnemen met de betrokken collega om zijn kant van het verhaal te horen. Wel goed om te zien dat je 4 van de 5 examens in 1x hebt gehaald en inmiddels al ruim een half jaar over je diploma beschikt.

mijnrijschool.nl

Deelgenomen aan de RIS opleiding. Leuke en leerzame cursus. Docent met veel kennis en duidelijke uitleg. rand zaken/ voorwaarden van de cursus ook prima. Door omstandigheden kon ik de 1e keer niet... Deelgenomen aan de RIS opleiding. Leuke en leerzame cursus. Docent met veel kennis en duidelijke uitleg. rand zaken/ voorwaarden van de cursus ook prima. Door omstandigheden kon ik de 1e keer niet deelnemen maar kon gewoon aansluiten bij de volgende cursus. lang verhaal kort ;) zeer tevreden!!

vakkennis! goede tips en advies

Annemarie Eichelsheim

Een fijn opleidingsinstituut met hele ervaren en deskundige docenten. Ze staan altijd voor je klaar ook 's avonds en in het weekend. Fijn online progamma. Alle examens 1e keer gehaald. In januari... Een fijn opleidingsinstituut met hele ervaren en deskundige docenten. Ze staan altijd voor je klaar ook 's avonds en in het weekend. Fijn online progamma. Alle examens 1e keer gehaald. In januari 2018 gestart en november 2018 was ik klaar, kwam doordat mijn stage in de grote vakantie viel.

Als je tegen dingen aanloopt dan denken ze graag met je mee voor een oplossing.
Ik kan iedereen de verkeersacademie aanbevelen.

Deskundigheid
Altijd bereikbaar via online studeren.

De koffie... 🤔
Jammer dat die niet gratis was in Nieuwegein.

Rick Schaaf

Goede ervaring. Erg professioneel opgezet. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Kwaliteit opleiders zeer goed te noemen. Aangeboden leerstof sluit goed aan bij het examen. Genoeg praktijkbegeleiding vanuit de Verkeersacademie.

nee

Viola van Zanten

In 9 maanden totaal mijn WRM bevoegdheidspas behaald, ik heb de opleiding als zeer prettig ervaren

Deskundige docenten, lage drempel voor vragen, fijne leer- en les omgeving

Simulator werkt niet meer, iets meer praktijklessen in de auto had fijner geweest

Ik heb alle examens in één keer behaald en vandaag ben ik geslaagd voor mijn laatste examen! Ik heb de opleiding rijinstructeur categorie B gevolgd bij de verkeersacademie vestiging Best.
Dit is mede dankzij de kennis van Riny Reijbroeck en het vertrouwen van Tanja Walter mogelijk gemaakt.
Als aller laatste wil ik Betsie van den Heuvel bedanken. Ik hoop wanneer ik mijn bedrijf kan uitbreiden, een werknemer te vinden die zo toegewijd is als Betsie!

Groet een tevreden rijinstructeur!

John Pouw

De Verkeersacademie heeft mij in een half jaar tijd opgeleid tot rijinstructie B. De ondersteuning van secretariaat, mentor en de praktijkdocenten is goed.

Ik heb de online opleiding gevolgd. De ondersteuning door de mentor is goed. Vragen worden binnen 24 uur beantwoord. Het secretariaat is klantvriendelijk en goed te bereiken bij vragen en gaat... Ik heb de online opleiding gevolgd. De ondersteuning door de mentor is goed. Vragen worden binnen 24 uur beantwoord. Het secretariaat is klantvriendelijk en goed te bereiken bij vragen en gaat klantgericht te werk bij wijzigingsverzoeken. De modulaire opbouw van de lesstof sluit goed aan bij de theoretische- en praktische examens van het IBKI.

Er zitten wat issues in de lesstof (links/verwijzingen naar documenten die niet altijd juist zijn of documenten die inmiddels niet meer helemaal actueel zijn). Nadat ik dit bij de Verkeersacademie... Er zitten wat issues in de lesstof (links/verwijzingen naar documenten die niet altijd juist zijn of documenten die inmiddels niet meer helemaal actueel zijn). Nadat ik dit bij de Verkeersacademie heb aangegeven, hebben zij dit voortvarend opgepakt en in het online lesmateriaal aangepast. Er is duidelijk aandacht voor!

Erik

Staan altijd klaar

Staan altijd klaar. Ben doorverwezen door een rijschool die al jaren zaken met hun doet.

🤔

Paul Hermans

Zeer positief over de Verkeersacademie Nieuwegein. Een kleine 8 jaar geleden daar mijn rijinstructeurspas gehaald in de avonduren. Door de goede en prettige begeleiding heb ik alle examens in één... Zeer positief over de Verkeersacademie Nieuwegein. Een kleine 8 jaar geleden daar mijn rijinstructeurspas gehaald in de avonduren. Door de goede en prettige begeleiding heb ik alle examens in één keer gehaald. Helaas is deze pas nu verlopen omdat ik bij mijn huidige werkgever ben blijven werken met veel plezier en dus het vak rijinstructeur niet ben gaan uitvoeren. Soms zou ik dit graag nog wel eens op willen pakken omdat het een ontzettend leuk en mooi vak is. Maar Verkeersacademie Nieuwegein is zeer zeker een goede keuze als u opzoek bent.

Perfecte leerschool!