Kwaliteit van de lesauto's
Het intakegesprek
Kwaliteit van de docenten
Informatie in de studiegids

Medina

Opleiders tot het leukste beroep

Gedreven, engelengeduld, bekwaam en begaan vat ongeveer wel de leerkrachten van d.v.a. samen.
Ik heb een klassikale opleiding gevolgd, wat ik een ieder kan aanraden, want de discussies, die nog weleens afdwaalden, waren bijzonder waardevol en hebben mij als instructeur gevormd tot waar ik nu sta. Een voorbeeld wat benoemd werd is 'vetergang'. Als ik geen klassikale les had gevolgd, had ik dit leuke weetje niet in mijn lessen kunnen gebruiken!

Op de informatie bijeenkomst werd gerept van een simulator, wat in de les weer werd tegengesproken omdat het niet realistisch genoeg is. Jammer dat dit genoemd werd bij deze bijeenkomst, want de... Op de informatie bijeenkomst werd gerept van een simulator, wat in de les weer werd tegengesproken omdat het niet realistisch genoeg is. Jammer dat dit genoemd werd bij deze bijeenkomst, want de manier van opleiden is op zich al heel erg de moeite waard.

Marcel

Ik heb de opleiding rijinstructeur categorie B online gevolgd. Ter ondersteuning heb ik nog een les bijgewoond in Best voor extra uitleg.
Dit was goed en duidelijk.
De praktijklessen...
Dit was goed en duidelijk.
De praktijklessen sloten daar zeer goed bij aan, mede door de deskundigheid en het enthousiasme van de instructeur.

Deskundigheid en het enthousiasme van heel het team.

Puur de online opleiding volgen kan, maar een paar lessen bijwonen is zeker niet verkeerd.
Tussendoor contact met de online instructeur zou wel prettig zijn, ook als je geen vragen denkt te hebben.

Abemec

Zeer goede professionele opleidingen met erg leuke mensen die dit verzorgen! Ik heb de opleiding B en daarachteraan ook T behaald. Zeker een aanrader!!!
Bedankt!!!

Erg betrokken bij de start.

Nadat B behaald is en je wilt door naar T dan kan dit alleen nog door via E-learning. Een mooie oplossing zou zijn een paar klassikale lessen als aanvulling voor T.

Gijs Peters

In het afgelopen jaar de opleiding "Rijinstructeur B" gevolgd en met goed resultaat afgemaakt na wat vertraging van de stage-periode door Corona.
Naast het feit dat er ook gestudeerd moest...
Naast het feit dat er ook gestudeerd moest worden kijk ik met plezier terug naar de samenwerking en begeleiding in Best en de groep medestudenten van de zaterdagopleiding

Kennis van zaken en docenten/begeleiding door mensen met passie voor hun vak

Voordat de daadwerkelijke stage begint zorgen dat de studenten al les hebben gehad aangaande het gebruik van o.a. dubbele bediening

Ronald Vloet

Door Corona ben ik nagenoeg een jaar bezig geweest met de cursus.
Door Corona ben ik nagenoeg een jaar bezig geweest met de cursus.
De cursus is mn in fase 1a+b en 2a +2b erg goed en vakkundig gegeven. Het complete team van Verkeersacademie in Best: Top, Dank jullie wel !

altijd up to date en duidelijk

De stage van fase 3 pas in laten gaan als de praktijklessen hiervoor al zijn gegeven. ( hoe een ingreep/ hoe dubbele bediening etc).
Tip: werken met beoordelingslijst van IBKI

Joey

Goede ervaring, wat ik het meest positief vond was toch te danken aan de Docenten.

Mega leuke docenten. Geven met passie en delen hun kennis. Heb een top opleiding gehad, na jaren uit de schoolbanken geweest te zijn, de docent Monique heeft me er doorheen gesleept samen met docent... Mega leuke docenten. Geven met passie en delen hun kennis. Heb een top opleiding gehad, na jaren uit de schoolbanken geweest te zijn, de docent Monique heeft me er doorheen gesleept samen met docent Arthur. Dank voor alles.

Gegarandeerde stage plek info beter uitlichten.

Aloys Doomernik

Vandaag geslaagd voor fase 3. Heb diverse opleiders gehad gedurende opleiding. Patrick, Riny, Eric, Ellen en voor de examenvoorbereiding Tanja. In mijn ogen allemaal erg gekwalificeerde opleiders... Vandaag geslaagd voor fase 3. Heb diverse opleiders gehad gedurende opleiding. Patrick, Riny, Eric, Ellen en voor de examenvoorbereiding Tanja. In mijn ogen allemaal erg gekwalificeerde opleiders ieder in hun eigen kracht. De rol van de ondersteunende administratie mag niet onderbelicht blijven met Betsy als mijn voornaamste aanspreekpunt. Altijd meedenkend en bereidwillig. Pendelend tussen Nieuwegein en Best ben ik super geholpen. Jullie zijn een top team waar Gijs trots op kan zijn. Jullie zijn nog niet van me af, ga me nog verdiepen in bijscholingsopties.

Goede opleiders, bereidwillig, goede locaties. Organiseren van ontmoetingsdagen

Qua inhoud kan ik niet veel bedenken, als ik dan toch een puntje mag noemen. Upgrade van het sanitair in Nieuwegein. Kan wel een opfris krijgen, hoewel het wel altijd schoon is.

Marc Hansen

Helemaal top! Had geen betere keuze kunnen maken. Super kwaliteit.

Vakkundigheid. Betrokken.

Eigenlijk niets, maar als ik dan toch iets moet noemen dan maar: communicatie

Rijschool Uzun

Ik had me geen betere opleider voor kunnen stellen

De begeleiding. Ik ben niet de beste student maar de topdocenten hebben we naar het einde gesleept. zelfs tijdens de corona was duidekijk wat er ging gebeuren.

Op dit moment niet

Mike van den Hout

Vandaag 23 juni 2020 examen fase3 en geslaagd. Dagopleiding gedaan en dat was top. Rini waar ik de meeste les van heb gehad met fase 1a,1b,2a,2b super. Echt fijn om van hem les te hebben en de... Vandaag 23 juni 2020 examen fase3 en geslaagd. Dagopleiding gedaan en dat was top. Rini waar ik de meeste les van heb gehad met fase 1a,1b,2a,2b super. Echt fijn om van hem les te hebben en de aanvullende tips heb je zeker wat aan. Fase3 heb ik les gehad van Tanja en ook zei is top. Praktijklessen zijn duidelijk en de sfeer in de auto is fijn. Administratie werd gedaan door Betsie en ook die vind ik geweldig. Altijd vriendelijk aan de telefoon en op school. had je iets vraag het aan Betsie en ze heeft mij een aantal keren keurig geholpen. Ik ben zeer tevreden over het team in Best.

De kennis die de docenten hebben. De uitleg is duidelijk. Maar vooral de sfeer die er op school hangt heb ik als erg prettig ervaren.

Wat ik prettig zou vinden en ook heb aangegeven is, dat de cursist eerder praktijk ervaring krijgt op het gebied van de dubbelbediening, het schakelen op de instructeursstoel, het sturen op de... Wat ik prettig zou vinden en ook heb aangegeven is, dat de cursist eerder praktijk ervaring krijgt op het gebied van de dubbelbediening, het schakelen op de instructeursstoel, het sturen op de instructeursstoel. Dus al voor men stage moet gaan lopen.