Kwaliteit van de lesauto's
Het intakegesprek
Kwaliteit van de docenten
Informatie in de studiegids

Alfred Gruisen Live2drive

Zeer professioneel en ze hebben verstand van zaken.

Leraar Riny

Goede stageplaatsen zoeken.

Goede ervaringen en uitstekende lessen. Met een goed gevoel de weg op.

Fijne manier van lesgeven. Opbouwend en leerzaam.

Dammie van't Zelfde

Erg goed geholpen door de Verkeersacademie. Ik was soms best onzeker over mijn rijden, maar zij heeft me een stuk zekerder gemaakt. Daarnaast was het fijn dat zij flexibel was, in het weekend of 's... Erg goed geholpen door de Verkeersacademie. Ik was soms best onzeker over mijn rijden, maar zij heeft me een stuk zekerder gemaakt. Daarnaast was het fijn dat zij flexibel was, in het weekend of 's avonds lessen is geen probleem.

Fijn dat zij flexibel waren, in het weekend of 's avonds lessen is geen probleem.

Perfect lesmateriaal en oprechte docenten.

De docenten zijn kwalitatief erg goed met een oprechte ambitie om je wat te leren. Dit heb ik enorm gewaardeerd.

Robert de Vries

Ik heb er gister de basisopleiding Autisme / ADHD gevolgd.

Wat een leuke en zeer leerzame bijscholing. Daar heb je echt wat aan.

Nee. Is gewoon een prima ervaring geweest. Bedankt daarvoor!

Marc

Autisme en ADHD gevolgd. Patrick was onze docent.

Werken samen met Spectrum. Ik ben nu erkend en sta, trots, op www.rijles-en-autisme.nl. Wil me hierin verder specialiseren.

Ik kan nu even niks verzinnen.

Een zeer betrouwbare opleidingsinstituut. Met veel kennis in huis.

De begeleiding is goed

Is echt goed. Mijn opleider ging failliet dus ik kan het weten dat de VerkeersAcademie goed is.

Gewoon top! Ik ben overgekomen van een andere opleider omdat die failliet was. Maar deze kwaliteit is veel hoger. Ga zo door.

Het is er toegankelijk, vriendelijke en behulpzame dames op de administratie en de docenten weten waar ze over praten en geven vol enthousiasme les.

Reactie De Verkeersacademie:

Top. Komt net binnen. Eindoordeel 4? Jammer 😜

Rijschool Les van Joël

Fijn duidelijk en vriendelijk bedrijf, met mensen die je weten te motiveren om te leren!

Reactie De Verkeersacademie:

Hoi Joël,,
Bedankt voor je feedback. Veel succes met je rijschool! Als we je kunnen helpen, altijd ff bellen/mailen/langskomen.
Groeten,
Gijs