Tesefanesh Lembebo

Supergoed geholpen door mevr. Schoneveld en haar team. Alles is goed verlopen en de uitslag was positief. Het was wel al tijdtje geleden maar toch
Nogmaals bedankt voor alle moeite

Rahimeh

Supergoed geholpen door mevr. Margot Vennik en haar team. Alles is goed verlopen en de uitslag was positief.
Nogmaals dank voor alle moeite

J.W. Rodenhuis

Heel goed en netjes geholpen door Bart van Elst bij het versneld terugkrijgen van mijn ingevorderde rijbewijs. Duidelijke uitleg over de verschillende stappen en de kansen op succesvolle afronding.... Heel goed en netjes geholpen door Bart van Elst bij het versneld terugkrijgen van mijn ingevorderde rijbewijs. Duidelijke uitleg over de verschillende stappen en de kansen op succesvolle afronding. Ben bijzonder tevreden met het uiteindelijk succesvolle traject. Beveel Bart c.s. dan ook van harte aan.

A. Tervelde

Nogmaals dank voor alle moeite

M. Yildiz

Heel goed geholpen door Bart van Elst. Top advocaat. Van het begin tot aan het einde gaf hij mij advies en hielp mij gedurende de proces. Zeker een aanrader!!

Abdelhay

Mevrouw Schoneveld heeft me bijgestaan in een procedure met de IND. Altijd vriendelijk te woord gestaan en juridisch ook erg goed geholpen. Ik kan het advocatenkantoor van harte aanbevelen. Nogmaals... Mevrouw Schoneveld heeft me bijgestaan in een procedure met de IND. Altijd vriendelijk te woord gestaan en juridisch ook erg goed geholpen. Ik kan het advocatenkantoor van harte aanbevelen. Nogmaals bedankt!

Denise

Bedankt voor de hulp.

Paula

Superblij dat onze familie op bezoek kan komen.
Goed geholpen door Mevr. Schoneveld.

Koen

Uitstekend geholpen door Bart van Elst, ik heb met zijn hulp een hoop bereikt!

Ludwig

Ik had een ingevorderd rijbewijs en vroeg om hulp. Ik werd door advocaat Bart van Elst snel en adequaat geholpen en kreeg goed advies. Uiteindelijk wederzijds besloten geen bezwaarschrift in te... Ik had een ingevorderd rijbewijs en vroeg om hulp. Ik werd door advocaat Bart van Elst snel en adequaat geholpen en kreeg goed advies. Uiteindelijk wederzijds besloten geen bezwaarschrift in te dienen, en toch goed en snel advies over het verdere verloop gekregen.