J Cuperus

Zowel lokaal- als (inter-) nationaal nieuws overzichtelijk op tafel.

J Klooster

De Stentor brengt Lokaal, regionaal, landelijk en wereld nieuws.Het nieuws wordt in behapbare brokken gebracht. Soms met wat verdiepingen en wat achtergronden. Informatief staat voorop, educatief en... De Stentor brengt Lokaal, regionaal, landelijk en wereld nieuws.Het nieuws wordt in behapbare brokken gebracht. Soms met wat verdiepingen en wat achtergronden. Informatief staat voorop, educatief en creatief volgen. Amusement heeft ook zijn plek.

K Klaver

Mijn man en ik zijn bij met de handige Ochtendkrant!

A Termaat

Redelijk, het nieuws van Lelystad, notabene de hoofdstad komt nauwelijks aan bod , voetbalverslagen heel summier.Al die verhalen van al die gehuchten rond Kampen en Zwolle slaan nergens op voor een... Redelijk, het nieuws van Lelystad, notabene de hoofdstad komt nauwelijks aan bod , voetbalverslagen heel summier.Al die verhalen van al die gehuchten rond Kampen en Zwolle slaan nergens op voor een krant van Flevoland!!!!

E Luinstra

Overzichtelijk en de extra krant op zondag. Regionaal nieuws

A Lankhorst

Veel nieuws uit de wijde regio.

Mul

Regionaal nieuws is belangrijk! Je blijft daardoor op de hoogte van het wel en wee in de regio.

P De Kok

De Stentor indeling is zeer goed ingedeeld ! Overzichtelijk met vaste kolom indeeling.

S Bodewitz

Hij word goed en op tijd bezorgd na bijna 44jaar abonnee te hebben gehad houd het mij bezig om het abonnement op te zeggen hij is me ook veel te duur

T Uijttenboogaart

Heb de (electronische) verise van de krant, voornamelijk voor het plaatselijk nieuws