de Boer

Ik ben niet positief over de Stentor. Slechte bezorging . Na afloop vakantieservice 3dagen geen krant ontvangen .
Komt nog steeds op vakantieadres.

nijenhuis

Regio nieuws is voor mij belangrijk.
voor de rest is de krant waardeloos .veel oud nieuws
Regio nieuws is voor mij belangrijk.
voor de rest is de krant waardeloos .veel oud nieuws
bezorging is hopeloos krant nooit voor 07.00 uur in de bus of hij word niet bezorgd zoals vandaag weer.
ik zeg hem op.

A. van Bokhorst

Matig, te veel sensatie,

Michiel

Tot nu toe niks

nijenhuis

Heel vervelend als wij de krant niet ontvangen .heel vervelend dat het na melding niet word na bezorgt. heel vervelend dat je een link krijgt toe gestuurd voor gratis krant die moet je printen maar... Heel vervelend als wij de krant niet ontvangen .heel vervelend dat het na melding niet word na bezorgt. heel vervelend dat je een link krijgt toe gestuurd voor gratis krant die moet je printen maar ik heb geen printer.heel vervelend dat de stentor de klachten niet serieus behandeld. dus (al met al) een dikke nul voor de stentor.

M.J van Loo

De laatste tijd helemaal niks....continu storing met de digitale krant.

Niets

Dick Korf

Sommige artikelen zijn matig of niet onderbouwd b.v. het artikel op blz. 20 : Staat het gasloze huis van de toekomst in Okkenbroek? Als je weet dat 1m3 aardgas, qua warmte inhoud, overeenkomt met ca... Sommige artikelen zijn matig of niet onderbouwd b.v. het artikel op blz. 20 : Staat het gasloze huis van de toekomst in Okkenbroek? Als je weet dat 1m3 aardgas, qua warmte inhoud, overeenkomt met ca 10kWh en ca 60ct/m3 kost wat overeenkomt met ca 6ct/kWh terwijl een elektrische kWh ca 21ct kost dan praat je over een verschil van factor 21/6=3,5. M.a.w. elektrische energie is minimaal 3,5 x duurder dan gasenergie. Dit komt in het artikel op geen enkele wijze naar voren. En dit is de reden dat men dus warmtepompen toepast om dit verschil te compenseren! Echt jammer want ik had dhr. Fiselier hoger ingeschat. Hij mag/kan mij benaderen op dickkorf1945@gmail.com of op www.FreeEnergy4All.nl. Groet Dick Korf, Zutphen

Niets positiefs aan de Stentor: komt afspraken niet na, houdt zich niet aan de Privacy Wetgeving en is inhoudelijk ook zwaar onvoldoende en komt haar eigen voorwaarden niet na. Ondanks een eerdere... Niets positiefs aan de Stentor: komt afspraken niet na, houdt zich niet aan de Privacy Wetgeving en is inhoudelijk ook zwaar onvoldoende en komt haar eigen voorwaarden niet na. Ondanks een eerdere klacht worden deze nog steeds niet nagekomen.
Regelmatig gekopieerde artikelen die niet altijd feitelijk juist zijn. Op feitelijk onjuiste informatie worden dan tendentieuze artikelen geschreven. Zeer slechte journalistiek. Als je iets overneemt doe dat dan goed.

Henk

Niets, 2 keer een proefabonnement aangevraagd, 2 keer niets ontvangen.
Niets, 2 keer een proefabonnement aangevraagd, 2 keer niets ontvangen.
De eerste keer werd de krant niet bezorgd, wel werd ik gebeld hoe me het abonnement beviel. Uitgelegd dat er nog steeds geen krant bezorgd was, hierbij werd ik uiterst onvriendelijk te woord gestaan en werd verteld dat bij de stentor geen fouten gemaakt worden... enige advies om opnieuw een proefabonnement aan te vragen. Dit dus gedaan maar die kwam ook niet. Al met al dus een zeer negatieve ervaring.