9.5/10

Hopelijk nooit meer nodig, maar als het zo is bel ik direct weer dit bedrijf. Snel en vakkundig geholpen tegen een zeer redelijke prijs

Telefoon direct opgenomen. Snel een afspraak gemaakt. Geschatte tijd tot op 5 minuten aangehouden terwijl het heel druk was en de slotenmaker vanuit Nijmegen moest komen. Slot netjes geopend zonder verdere schade. Klantvriendelijk. Betaalbaar.

Ik heb geen gebruik gemaakt van bestelgemak; snelheid levering; info over verloop order of after sales. Hier kan ik eigenlijk niets over zeggen. Vervelend dat ik dit hieronder toch moet invullen om verder te kunnen.

Vera

Het is lastig om in slotenland een slotenmaker te vinden. Zeker wanneer er druk op de ketel staat. De Slotenmaker is een betrouwbare partij die haar mannetje staat.

Denkt met u mee. Handelt vanuit belang van de klant. Ik sprak Marvin aan de telefoon. Een echte aanwinst voor het bedrijf. Zulke werknemers moet je koesteren.

Artikel 5

Super service! En super snel!

Was binnen nul komma niks bij mij thuis om mijn slot open te maken.

Geen. Vriendelijke kerel.

Robert

Door mijn fout heb ik de deur dicht laten vallen met de sleutel binnen. Bang voor de schade en het bedrag dat het zou gaan kosten met enige angst dit (voor mij toen onbekend) bedrijf ingeschakeld....

Professioneel bedrijf
Vriendelijk te woord
Goede prijs voor leverbare diensten.
Snelle afhandeling.

Enkel verbeterpunt voor mezelf, sleutel bij de buren achterlaten.

Theo

Schakel nooit dit bedrijf in. Onbeschoft en slot nog steeds niet werkend.

Niet

Doe wat je zegt

Snelle en vriendelijke service nadat mijn sleutel afbrak in het slot. Ik raad dit bedrijf iedereen aan die met dit soort problemen krijgt te maken.

Klantgericht, snel en erg vriendelijk.

Geen.

Onze sleutel was afgebroken in het slot. Gelukkig was de slotenmaker er binnen 20 minuten. Dit was erg prettig omdat het koud is de laatste tijd. Goede service!

Slotenmaker was er snel!

Gweta

Ik ben zeer tevreden over De Slotenmaker. Ik ben heel snel geholpen en hier ben ik heel blij mee.

Snel hulp gekregen. Vriendelijke medewerkers.

Heel vriendelijk te woord gestaan.

Helaas zijn er slechte slotenmakers die de markt verpesten.
Deze slotenmaker is wel goed! Kan ik iedereen aanraden.

F

Top service! Zelfs midden in de nacht te bereiken.

Vriendelijke man

Nvt