C. Venema

Zeer goede ervaring , vragen / opmerkingen worden snel en duidelijk beantwoord en ook de service is prima in orde!

Geweldige ervaring met dit bedrijf. Levering was snel en de rozen waren nog mooier dan op de website.

Ik heb goede ervaringen met De Rozenblaadjeswinkel. Zowel de proefzending als de bestelling die ik heb geplaatst, heb ik in goede staat ontvangen en hebben aan mijn verwachtingen voldaan.

Jeff

Snel en adequaat geleverd.

Tevreden met ervaring bedrijf. Fijn dat het mogelijk is om proefpakketjes te bestellen. De blaadjes worden in een degelijke verpakking geleverd. De blaadjes zijn erg mooi en hebben net als verse... Tevreden met ervaring bedrijf. Fijn dat het mogelijk is om proefpakketjes te bestellen. De blaadjes worden in een degelijke verpakking geleverd. De blaadjes zijn erg mooi en hebben net als verse rozenblaadjes een mooie zachte structuur. Ik vond de chocoladebruine rozenblaadjes eigenlijk niet bruin, het is zeker een mooie kleur maar toch echt heel rood.

Ik was heel ontevreden met de bezorgservice van DPD. Het pakket was bij de buren afgeleverd, maar op het blaadje in mijn brievenbus stond een verkeerd nummer. Ik heb mijn halve flatgebouw nagelopen op zoek naar het pakketje.

Ruime keuze, makkelijk te bestellen en snelle levering.

Na een verkeerde levering heeft het bedrijf snel en goed gehandeld en het goede product op tijd geleverd

Snelle, vriendelijke reactie.
Levering als afgesproken.
Alles keurig ingepakt.
Leuke kleine cadeautjes ( mogelijk in thema) voor jubilea, afscheid of andere festiviteiten!

Koulo oplichters, heb niks ontvangen

Reactie De Rozenblaadjeswinkel:

Vervelen om te horen dat uw pakket niet tijdig geleverd is. Ik ga het navragen bij de retouren afdeling. Maar waarom heeft u niet even een bericht gestuurd naar ons, dan konden we nog snel handelen... Vervelen om te horen dat uw pakket niet tijdig geleverd is. Ik ga het navragen bij de retouren afdeling. Maar waarom heeft u niet even een bericht gestuurd naar ons, dan konden we nog snel handelen ipv een slechte recensie schrijven. Wat kan ik u bieden? Een nieuw pakket sturen of geld retour?
Excuses voor het ongemak!

Prima, snel en goede kwaliteit