Montage
Kwaliteit offerteaanvraag

Herman Keizer

Goede ervaring.

Boss

Goedkope deuren. Redelijke kwaliteit van deuren zelf. Extra optie veren achter passen niet 1 op 1! deuren wilden niet maximaal open door achter liggende veren.
2 maand gewacht vanwege...
2 maand gewacht vanwege afwijkende formaat.
Slechte gebruikers handleiding !!

Prijs

Zie ervaring
(Aftersales geen gebruik van gemaakt)

Reactie De Rooij Garagedeuren:

Hartelijk dank voor uw reactie.
Hartelijk dank voor uw reactie.
De standaardmaten (met plankenmotief) hebben wij altijd voorradig, voor afwijkende maten heeft de doe-het-zelver de keuze om een deur in te korten of deze op maat te bestellen, voor dat laatste zit er een levertijd op, welke voorafgaand aan de bestelling altijd wordt medegedeeld.
Wanneer de handleiding niet toereikend is, kunt u altijd een beroep op ons doen, wij hebben technische mensen die u van goed advies/oplossingen kunnen voorzien. Daarnaast wordt onze handleiding regelmatig ge-update nav tips en onduidelijkheden waar onze klanten tegenaan lopen.

Boneschansker

Goede info en langskomen was geen probleem. Goede uitleg en afspraken werden goed na gekomen.

feedback / uitleg. Zelfs op zondag namen ze nog contact op.

geen verbeterpunten voor de Rooij.

bvba elbe

Vlot en positief

prijs en kwaliteit

zeer moeilijke plaatsing, onmogelijk voor gewone doe het zelver

Arjan

Erg positief over de service!

H. Warman

Zeer goed. Afspraken worden goed en op een prettige wijze nagekomen

Bosma

Zeer prettig en vriendelijke mensen. Goede ondersteuning waar nodig

alles is bespreekbaar en een goede service ten top

openingstijden mis ik wel een beetje

n.v.t.

Alleen maar zeer goede ervaring met dit bedrijf.

Er zijn alleen maar sterke punten, KLANTVRIENDELIJK,en in alle opzichten VRRTREFFELIJK.

Ik kan me geen verbeterpunten voorstellen.

Marieke

Goed advies, snelle levering, montage eenvoudig en zeer scherpe prijs. Erg tevreden met onze mooie garagedeur, het hele huis knapt er van op!!

W.F. Van Andel

Een duidelijke en overzichtelijke website. Onze bestelling (2x Casettemotief) was dan ook gemakkelijk en snel geplaatst. Dat gold trouwens ook voor de levering, echt top!