Montage
Kwaliteit offerteaanvraag

W. van Werven

Goede ervaring, zelfs de monteur is vooraf nog komen kijken of plaatsing wel mogelijk was.

Joop Verboom

Mooie groene sectionale deur!
Telefonisch contact: vriendelijke uitleg.
Uitvoering: Keurig gewerkt, goede service, aardige monteur, alles volgens afspraak!
Tijdens de montage...
Mooie groene sectionale deur!
Telefonisch contact: vriendelijke uitleg.
Tijdens de montage bleek dat het voorgestelde passtuk (extra kosten) toch niet nodig was...initiatief van de monteur! het verschil werd binnen 24 uur gecrediteerd!
Zonder overdrijven....dit bedrijf is een toppertje!

sales, prijs, afspraak is afspraak korte lijnen!

Jacques Kloosterhuis

Prima persoonlijke service. Snelle reacties op vragen. Betaalbare kwaliteit.

Betaalbare kwaliteit.
Persoonlijke en snelle reacties.
Aanrader!
P.s. ik heb geen aandelen hoor!

Geen. Echt prima!

erik espeldoorn

Goeie snelle service en kwaliteit en vriendelijkheid hoog in het vaandel!!

duidelijk en goeie service(uitleg etc.)

R.J.J. de Munnink

Mooie deur, welke prima afgeleverd en gemonteerd is in een dag.
Vriendelijke personeel welke goed met je meedenkt.
Ook goede prijs/kwaliteitverhouding.

G. Gerrits

Wij hebben door doet bedrijf naar alle tevredenheid een sectionaaldeur laten plaatsen

Klantvriendelijk en flexibel

Herman Keizer

Goede ervaring.

Boss

Goedkope deuren. Redelijke kwaliteit van deuren zelf. Extra optie veren achter passen niet 1 op 1! deuren wilden niet maximaal open door achter liggende veren.
2 maand gewacht vanwege...
2 maand gewacht vanwege afwijkende formaat.
Slechte gebruikers handleiding !!

Prijs

Zie ervaring
(Aftersales geen gebruik van gemaakt)

Reactie De Rooij Garagedeuren:

Hartelijk dank voor uw reactie.
Hartelijk dank voor uw reactie.
De standaardmaten (met plankenmotief) hebben wij altijd voorradig, voor afwijkende maten heeft de doe-het-zelver de keuze om een deur in te korten of deze op maat te bestellen, voor dat laatste zit er een levertijd op, welke voorafgaand aan de bestelling altijd wordt medegedeeld.
Wanneer de handleiding niet toereikend is, kunt u altijd een beroep op ons doen, wij hebben technische mensen die u van goed advies/oplossingen kunnen voorzien. Daarnaast wordt onze handleiding regelmatig ge-update nav tips en onduidelijkheden waar onze klanten tegenaan lopen.

Boneschansker

Goede info en langskomen was geen probleem. Goede uitleg en afspraken werden goed na gekomen.

feedback / uitleg. Zelfs op zondag namen ze nog contact op.

geen verbeterpunten voor de Rooij.