Je aankoop wordt beschermd

Eveline

Prijs van de producten is ok
Nadeel hoge verzendkosten

Reactie De pspdokter:

Dank voor uw bestelling en het geven van uw mening.

U heeft bij ons een bestelling geplaatst voor een setje stylus pennen voor de WiiU.
Daarbij heeft u gekozen en betaald voor een aangetekende verzending naar België (€14,50)
Het is mij onduidelijk waarom u niet voor een brievenbus verzending (€3,50) heeft gekozen omdat het bestelde niet kwetsbaar is en gerust in een enveloppe kan worden verzonden.

jw

Makkelijke aankoop en vlotte levering.

Prettige ervaring

D Blijd

Top bedrijf! Goede service en producten waren snel geleverd.

Beschrijf hier uw ervaring:

Ook product kostenloos vervangen zonder reparatie.

Marie-Camille Schaap

Goede service makkelijk aanteschaffen en redelijk snel aangekomen. Een goede eerste indruk.

Beschrijf hier uw ervaring:

Zo ver geen klachten, maar dit is de eerste keer dat ik iets op die website gekocht heb.

Roger

Perfect

Perfect

Elma Schimmel

Goede service en snellen bezorging.

Beschrijf hier uw ervaring:

De onderdelen waren makkelijk te vinden. En de service is prima. Op vragen krijg je snel antwoord en problemen worden snel opgelost. Email contact is zeer goed.

Pwakka

De service ik goed

Beschrijf hier uw ervaring:

Ik vindt de service zeer goed ik vindt het ook fijn dat je mee kan kijken .

Jasmijn

Goeie service.

Snelle aflevering.

Zagers

Reparatie PS4.

Beschrijf hier uw ervaring:

Vandaag gebeld en kon gelijk terecht. Na anderhalf uur rijden onder genot van bakje koffie meegekeken en het probleem snel verholpen. Diskrollertje voor uitwerpen disk was losgeschoten.
Na een goede betaling naar prijs kwaliteit.
Weer blij naar huis gegaan.

L.S.

PSP is goed in betaalbare onderdelen en duidelijke communicatie. Het bedrijf is betrouwbaar.

Beschrijf hier uw ervaring:

Onderdelen voor een DS Lite besteld. Youtube filmpje aangezet voor reparatie en...klaar. De nintendo werkt weer naar behoren.