Je aankoop wordt beschermd

Dean

Goed onderdeel, snelle levertijd, gebruiksvriendelijke website (fijn dat er foto's staan bij alle onderdelen!). Prijs is aan de hoge kant, waardoor ik niet snel nog iets zou bestellen.

Reactie De pspdokter:

Dank voor uw bestelling en het geven van uw mening.

U heeft bij ons een bestelling geplaatst voor een Playstation 4 schroevendraaier.
Daarbij heeft u gekozen en betaald voor een brievenbuspakket (€4,85)
Het is mij onduidelijk waarom u niet voor een normale brievenbus verzending (€2,50) heeft gekozen omdat het bestelde niet kwetsbaar is en gerust in een enveloppe kan worden verzonden.

Max beentjes

Prima en lekker snel thuis

Beschrijf hier uw ervaring:

Meerdere keren onderdelen besteld voor de 3ds voor mijn zoontje volgende dag in huis en alles doet het weer

Zoontje weer erg blij

patrick verdonck

Helder, vlug en Snelle levering

Super

Tom

Super service.
Ps4 werd grondig gecontroleerd. En super goed gemaakt. Er werden niet zomaar nieuwe onderdelen ingestoken. Cd lezer werkte niet meer. Werd uitelkaar gehaald en grondig...

Chris

Uitstekend!

Beschrijf hier uw ervaring:

Prima service voor een prima prijs

Bjorn Lemmens

Correcte en snelle service

Top

Paul

Prima ervaring

John

Prima onderdelen en snel geleverd!

Beschrijf hier uw ervaring:

De after sales service van dit bedrijf is zeer goed. Men weet waarover men praat en wat er geleverd wordt. Bij eventuele problemen volgt duidelijk advies en eventueel een vervangend onderdeel.

MFH Polfliet

Levering duurt vrij lang: 10 dagen
bereikbaarheid via mail: slecht
Telefonisch: goed

Beschrijf hier uw ervaring:

Aanvankelijk was het vertrouwen ver te zoeken aangezien de bestelling vrij lang op zich liet wachten en er geen antwoord kwam op mijn mails. Ik dat dat ik bedrogen werd.
Na 10 dagen kwam het eindelijk toe via de gewone post.
De kwaliteit van het product is ok.

Tijl Van Broeck

Product op tijd en in goede staat aangekomen

Beschrijf hier uw ervaring:

Eerste aankoop bij pspdokter via webshop.
In het algemeen : deze verkoper heb ik opgeslagen voor toekomstige aankopen van deze aard.