m. van oeveren

Prima!

Beschrijf hier uw ervaring:

ik werd netjes geholpen, goed geadviseerd omdat ik iets verkeerd had besteld en mijn probleem is uiteindelijk prima opgelost.

Sjaak

Zowel de service als bereikbaarheid is zeer goed.

Beschrijf hier uw ervaring:

Deze keer de Wii laten repareren door de pspdokter in Bleiswijk en wederom zeer tevreden over de service en het resultaat. Tevens leuk om te zien hoe dit bedrijf zich in de afgelopen jaren heeft ontwikkeld en verder bouwt aan kennis, vakmanschap en serviceverlening.

Dean

Goed onderdeel, snelle levertijd, gebruiksvriendelijke website (fijn dat er foto's staan bij alle onderdelen!). Prijs is aan de hoge kant, waardoor ik niet snel nog iets zou bestellen.

Reactie De pspdokter:

Dank voor uw bestelling en het geven van uw mening.

U heeft bij ons een bestelling geplaatst voor een Playstation 4 schroevendraaier.
Daarbij heeft u gekozen en betaald voor een brievenbuspakket (€4,85)
Het is mij onduidelijk waarom u niet voor een normale brievenbus verzending (€2,50) heeft gekozen omdat het bestelde niet kwetsbaar is en gerust in een enveloppe kan worden verzonden.

Max beentjes

Prima en lekker snel thuis

Beschrijf hier uw ervaring:

Meerdere keren onderdelen besteld voor de 3ds voor mijn zoontje volgende dag in huis en alles doet het weer

Zoontje weer erg blij

patrick verdonck

Helder, vlug en Snelle levering

Super

Tom

Super service.
Ps4 werd grondig gecontroleerd. En super goed gemaakt. Er werden niet zomaar nieuwe onderdelen ingestoken. Cd lezer werkte niet meer. Werd uitelkaar gehaald en grondig...

Chris

Uitstekend!

Beschrijf hier uw ervaring:

Prima service voor een prima prijs

Bjorn Lemmens

Correcte en snelle service

Top

Paul

Prima ervaring

John

Prima onderdelen en snel geleverd!

Beschrijf hier uw ervaring:

De after sales service van dit bedrijf is zeer goed. Men weet waarover men praat en wat er geleverd wordt. Bij eventuele problemen volgt duidelijk advies en eventueel een vervangend onderdeel.