Jan Doek

Product is het foute product, namelijk een te grote schroevendraaier die wel verkocht wordt als zijnde correct voor het openen van de Nintendo Joy-con (Y0 is niet correct, het moet Y00 zijn en...

Beschrijf hier uw ervaring:

Verzending was snel en hoewel de eerste schroevendraaier de foute was, hebben ze een toegestuurd die het wel doet en de website aangepast.

J Heikoop

Heel goed

Beschrijf hier uw ervaring:

Door een betaling fout met iDEAL twee facturen gekregen en daarover gebeld hij wist meteen waar het over ging en voelde mij geen onbekende direct klant gericht en goede uitleg dat die ene niet die niet goed gegaan was al was ge annuleert. Super

Wannes Roels

Moeilijk te zeggen na 1 aankoop.

Beschrijf hier uw ervaring:

Ik was op zoek naar een Torx schroevendraaier T8 secured en kreeg een gewone T8 toegestuurd. Die had ik thuis ook wel liggen.

Joost

De schroevendraaier die nodig is voor de Nintendo Switch (Triwing) is van zulke slechte kwaliteit dat nu zowel de schroefjes als de schroevendraaier kapot zijn en ik de batterij niet heb kunnen...

Wesley Melger

Al twee maal iets besteld, snelle levering en naar tevredenheid. šŸ‘Œ

H. De Boer

Uitstekend

Snel en niet duur

Nik

Super ook goede uitleg via se site

Super

c.sahin

Perfect

Beschrijf hier uw ervaring:

De pspdokter is een webshop voor de hobbyist snelle levering en je weet zeker dat wat je bestelt ook aankomt .en als je klachten hebt zijn ze altijd bereikbaar

Tip: niet tevreden met uw product stuur het dan maar terug zonder gezeur

Lucas Taal

Super! Hij neemt altijd de telefoon op en staat je gelijk te woord geen vraag is te gek zoals het hoort dus!

Beschrijf hier uw ervaring:

Ik ben nu al meerdere keren bij dhr langs geweest omdat mijn PlayStation wel is kuren en ik had niet blijer kunnen zijn met het resultaat. Geweldige uitleg, gezelligheid, en kwaliteit!

Romario Bezuijen

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe Ps4 bluetooth/wifi Antenne, simpel te bestellen via de Website en indien beschikbaar kan het eventueel gelijk afgehaald worden.