Anouk Wijdeven

Mijn harddrive werkt fantastisch

Beschrijf hier uw ervaring:

Ik ben erg blij met dit bedrijf. Je kan niet over PS4 harddrive kopen en het product werd erg snel bezorgd

Alex

Prima, snelle reactie ontvangen.

Beschrijf hier uw ervaring:

Tevreden, snelle levering en snelle service

Jesse

De aangekochtte batterij gaat enorm snel leeg desondanks dat deze goed is opgeladen. De officiele sony batterij gaat echter alsnog veel langer mee.

De batterij is helaas wel een klein...

makkelijk en snel verzonden

Erik van Assen

Eerlijk en goed geholpen!!

Beschrijf hier uw ervaring:

Echt top ziet veel details! Echt een aanrader!!!

Raquel Watson

Ik vind dat mijn aankoop op tijd aankwam na het bestellen.

Beschrijf hier uw ervaring:

Geen ervaring ermee. Ik zocht een betrouwbare website voor mijn aankoop en koos ik dus de-pspdokter

Danny

Aankoop via internet

Snelle levering goede kwaliteit

H. Ece

Bestelling door mij verkeerd verkeerd geplaatst, maar op kosten van de zaak gecorrigeerd.
Geweldige service.

michael jonkers

Zeer slecht!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beschrijf hier uw ervaring:

lcd scherm besteld, deze is defect geleverd.
was beschadigd bij levering.
na overleg, deze teruggestuurd, en later een telfoontje krijgen, met een verhaal, dat ik dit zelf beschadigd zou hebben.
echt een oplichter dit, kijk uit wat je besteld hier.!!!!!!!!

Reactie De pspdokter:

U zegt al 300 keer een lcd scherm van een PSP te hebben vervangen alleen denk ik daar heel anders over gezien de staat van het lcd scherm nadat deze is geretourneerd.

Schade welke zijn ontstaan bij de montage worden niet door de garantie gedekt.

Pieter Vandenbussche

Zeer goed. Geen directe klachten.

sanders

Prima en eerlijk advies

Beschrijf hier uw ervaring:

Onze 3 jaar oude PS4 klonk als een stofzuiger. Mijn dertienjarige zoon had besloten daar wat aan te doen, maar na het in elkaar zetten deed de DVD speler het niet meer. Wij dus naar de pspdokter. Die heeft er meteen naar gekeken en ons eerlijk advies gegeven over de mogelijke reparatie. In ons geval: doe het niet repareren, speel verder zonder DVD speler