Marijn

Vrijdag laat besteld, zaterdag bij postNL, dinsdag bezorgd. De psu direct in mijn ps4 gezet, liep weer als een zonnetje!

Top, niks te klagen.

Alfons

Beschrijf hier uw ervaring:

Erg eerlijk. Wilde ps4 controlere laten repareren. Werd geweigerd vanwege hoge kosten. Kon het beter zelf repareren. Heeft gewezen op youtube en gaf aan het kapotte deel in voorraad te hebben. Besteld en zelf gerepareerd. Kosten 10euro. Klasse service

Dinie Quijs

Tevreden

Ben

Prima service, zeer tevreden met de gekochte onderdelen.

Beschrijf hier uw ervaring:

Goede producten voor een prima prijs, snelle levering.

John

Duidelijke site en snelle levering

Tim Lagerburg

Het was een hele snelle levering, maar het product wat ik kocht was stuk bij aankomst. toen ben ik bij de winkel pangs geweest en eric heeft me geholpen

hele aardige man

Dirk-Jan Middendorp.

Prima.

Beschrijf hier uw ervaring:

Had een batterij besteld maar helaas niet goed gekeken,de verkeerde besteld.De juiste besteld en het verschil teruggestort gekregen.

René

Goed product en bereikbaarheid is uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring:

Goede informatie op de website en snelle levering (volgende dag). Prime uitleg over backup en inbouw.

Susanne

Het leek prima, maar helaas lag het niet aan het bestelde onderdeel. Dus na overleg teruggestuurd.

Beschrijf hier uw ervaring:

Het duurde bijna twee weken voordat het retour bedrag werd teruggeboekt, maar nadat ik een mailtje had gestuurd werd het in orde gemaakt.

Benn_Onl!ne

Goede snelle service

Beschrijf hier uw ervaring:

Besteld artikel bleek niet goed te zijn, het beteft een accu voor PSP 3000. Snel andere opgestuurd gekregen welke tot op heden beter lijkt te functioneren.