Je aankoop wordt beschermd

Franken

Goed, duidelijke website

Beschrijf hier uw ervaring:

snelle levering, netjes verpakt.

Dave van Mosseveld

De nieuwe accu voor de psp is perfect mijn zoontje kan weer lekker spelen met zijn psp.
Informatie was duidelijk welke ik moest nemen en de verwachte levertijd ook.

Beschrijf hier uw ervaring:

Fijne webshop met goede info

D. J. mozes

Goede service .Bereikbaarheid van uit overschie perfect.

Beschrijf hier uw ervaring:

Kwam vertrouwd over snel geholpen playstation doet het weer?

Alex

Alles is goed verlopen en hadden het optijd binnen.

Beschrijf hier uw ervaring:

Wij zijn tevreden over de harde schijf. En als we de back up hebben gemaakt zal hij goed geĆÆnstalleerd worden en dan gaan we genieten van de ruimte die we hebben op de harde schijf.

Frans

Zonder afspraak, direct geholpen voor een zeer goede prijs- kwaliteit verhouding

Beschrijf hier uw ervaring:

Onze PS4 weigerde schijfjes. Het motortje was doorgebrand en is vervangen.

Guido Schols

Beschrijf hier uw ervaring:

Opgestuurde onderdeel was gebroken door slechte verpakking

Reactie De pspdokter:

Wij hebben u via de email geprobeerd te contacteren voor een gepaste oplossing maar krijgen helaas geen response.

Misschien wilt u nog even contact met ons opnemen?

de smet

Ik ben tevreden van mijn bestelling het was eventjes langer onderweg maar dat komt waarschijnlijk door de feestdagen

Conny Corveleyn

Heel goede service, snelle levering

Evert de Heer

Met mijn aankopen ben ik erg blij en met de service ook dik tevreden. De bereikbaarheid (afgeziene de afstand i.v.m. OV) is ook prima.

Beschrijf hier uw ervaring:

Ik merkte dat mijn 3DS het aan het begeven was, dus heb ik vooral online gezocht naar oplossingen. Met een beetje geluk kwam ik uit op de site van de PSPdokter, ben ik erheen gegaan en heb ik mijn probleem voorgelegd. Kreeg de vervangende producten mee waar ik achteraf uit een gebrek aan ervaring niets mee heb gedaan en gebeld voor een 2de bezoek. Geziene er iemand eerder was dan ik (en ook al een pak langer wachtte dan ikzelf) heb ik gewacht. Mijn systeem is uitelkaar gehaald, gefixt en proper weer inelkaar gezet. (Tijdens het process kwam er een mankement boven water wat ik sowieso niet had verwacht). Er had met het repareren van het mankement heel veel mis kunnen gaan, maar mijn handheld werkt weer optimaal! Nogmaals bedankt en een fijne jaarwisseling!

Jan

Prima service.

Beschrijf hier uw ervaring:

Bestelling is naar wens afgehandeld. Prima service.