W.A. Bouwense

Vlot en netjes geleverd

Beschrijf hier uw ervaring:

vlot en netjes geleverd na bestelling gedaan te hebben.

P.

Prima...

Beschrijf hier uw ervaring:

Prima, wilde een Wii U laten repareren, advies was oplaadkabeltje vervangen.... Werkte top!

Jorrin Groenenboom

Top service qua kwaliteit en snelheid

Beschrijf hier uw ervaring:

Vandaag mn ps4 met white light of death zonder afspraak laten repareren. Supersnel en netjes geholpen met goede uitleg. Zeker een aanrader voor al uw console problemen.

Erik

Heel blij met mijn aankoop. Dankzij pspdokter hoefde ik geen dure nieuwe controller te kopen, maar kon ik precies het versleten onderdeel vervangen.

Beschrijf hier uw ervaring:

Ik had geen idee dat er inmiddels al drie verschillende versies van de Dualshock 4 in omloop zijn, maar dankzij de duidelijke beschrijvingen op de website kon ik precies het juiste onderdeel vinden voor mijn versie. Erg handig. De verzending was ook snel, dus helemaal tevreden.

Rene

Goed bereikbaar, leuke ruimte met wachtruimte.

Beschrijf hier uw ervaring:

Ik had 2 accu'tjes gekocht waarvan er eentje bol bleek te staan. Zonder probleem gelijk om kunnen wisselen. Hier ga ik voortaan heen voor m'n PlayStation dingetjes of reperatie.

Kenny

Top!

Het geme

Rob Huigen

Prima service klaar terwijl je wachten goed betaalbaar

Beschrijf hier uw ervaring:

Vakman weet wat hij doet en geeft je eerlijk advies. Beter als al die rompslomp bij andere bedrijven. Hij zal niet het vel over je kop trekken.

Chamar Consulting bvba

Aankoop en snelheid van verzending zijn in orde.

Produkten zijn goed.

Liesbet

Nieuwe 3DS batterij besteld nadat ik van andere webshops opgezwollen knock-off batterijen kreeg thuisgestuurd. De batterij die ik hier had besteld was de volgende dag aangekomen, volledig intact...

Beschrijf hier uw ervaring:

Goede service, snelle bezorging en goed product.

Paul

Direct geholpen tegen een eerlijke prijs!

voeding van PS4 bleek defect. Direct vervangen. Goede service