Egbert Mulder

Over de aankoop, super kloten we hebben een GTA skinn gekocht voor de ps4 maar het enige wat dat doet is loslaten . Het ziet er niet uit jammer. Bezorgi g was orima optijd

Beschrijf hier uw ervaring:

Produkt erg slecht het bedrijf zal prima zijn

Reactie De pspdokter:

De PS4 dient u eerst goed schoon te maken en te ontvetten met een vochtige doek en wat afwasmiddel voordat u de skin aanbrengt anders zal deze niet goed hechten. Vooral wanneer de PS4 in een ruimte staat waar word gerookt.

Via de link hieronder vind u een Youtube filmpje waar u kan zien hoe de skin moet worden aangebracht.

Indien het product niet aan uw wensen voldoet kunt u deze binnen 14 dagen na het ontvangst retourneren.
Het gehele aankoop bedrag zal dan naar uw rekening worden gecrediteerd.

Hopende u hierbij vooralsnog voldoende van dienst te zijn geweest.

De pspdokter klantenservice

Willem van der Velden

Snelle service

Jens Hoogstraten

De aankoop is soepel verlopen. Besteld en 2 dagen later ontvangen. Product is in prima staat aangekomen en werkt zoals het hoort.

Beschrijf hier uw ervaring:

Aangezien het een kleine (vrij simpele) transactie was kan ik niet veel zeggen, maar voor nu een positieve indruk. Ik ben netjes op de hoogte gehouden van mijn aankoop en beloftes zijn nagekomen m.b.t. levertijd en product kwaliteit.

Visscher

Top!!

Beschrijf hier uw ervaring:

Super !! En snel geholpen.

Swen

PS3 Slim voeding APS-270 vervangen in de PS3 en werkt zonder enig probleem.

Beschrijf hier uw ervaring:

Mijn PS3 begaf. De oplossing? Een nieuwe/refurbished 'PS3 Slim voeding APS-270' aanschaffen.
Ik wist niet goed wat ik moest en kon verwachten van De pspdokter, maar het mailverkeer was duidelijk/overzichtelijk en ook de verzending was via track-and-trace te volgen. Dinsdag besteld, woensdag in huis. Al met al een dus positieve ervaring en kan niet anders dan De pspdokter aanraden.

m. van oeveren

Prima!

Beschrijf hier uw ervaring:

ik werd netjes geholpen, goed geadviseerd omdat ik iets verkeerd had besteld en mijn probleem is uiteindelijk prima opgelost.

Sjaak

Zowel de service als bereikbaarheid is zeer goed.

Beschrijf hier uw ervaring:

Deze keer de Wii laten repareren door de pspdokter in Bleiswijk en wederom zeer tevreden over de service en het resultaat. Tevens leuk om te zien hoe dit bedrijf zich in de afgelopen jaren heeft ontwikkeld en verder bouwt aan kennis, vakmanschap en serviceverlening.

Dean

Goed onderdeel, snelle levertijd, gebruiksvriendelijke website (fijn dat er foto's staan bij alle onderdelen!). Prijs is aan de hoge kant, waardoor ik niet snel nog iets zou bestellen.

Reactie De pspdokter:

Dank voor uw bestelling en het geven van uw mening.

U heeft bij ons een bestelling geplaatst voor een Playstation 4 schroevendraaier.
Daarbij heeft u gekozen en betaald voor een brievenbuspakket (€4,85)
Het is mij onduidelijk waarom u niet voor een normale brievenbus verzending (€2,50) heeft gekozen omdat het bestelde niet kwetsbaar is en gerust in een enveloppe kan worden verzonden.

Max beentjes

Prima en lekker snel thuis

Beschrijf hier uw ervaring:

Meerdere keren onderdelen besteld voor de 3ds voor mijn zoontje volgende dag in huis en alles doet het weer

Zoontje weer erg blij

patrick verdonck