De pspdokter

De pspdokter Ook benieuwd naar feedback over de webshop De pspdokter? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company969
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen De pspdokter met 9.4/10. Gebaseerd op 969 ervaringen.

Rudi
Rudi

Perfect

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Snelle levering goed verpakt..
gewoon zoals het zou moeten zijn perfect.

Thomas de Jong
Thomas de Jong

Beschrijf hier uw ervaring:

Erg tevreden! Erg aardige en snelle service ik had perongeluk het verkeerde onderdeel besteld en die mocht ik gewoon terugsturen.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goede kwaliteit, erg snel en erg aardig!.

Jonas
Zeer goed (9/10)
Jonas

Beschrijf hier uw ervaring:

Even moeten mailen met het bedrijf voor de track&trace code te vragen. Deze mocht ik na enkele uurtjes in het antwoord terugvinden

Score voor De pspdokter:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Duidelijke beschrijving op de website, vlot kunnen bestellen. ook de levering ging zonder probleem. product is van topkwaliteit!.

Ferrify Geluidverhuur
Goed (8/10)
Ferrify Geluidverhuur

Beschrijf hier uw ervaring:

Eerst verkeerd display gekregen ...na contact opnemen zeer snel geregeld om een ander exemplaar te krijgen .. inzetten was geen probleem ... Prima service ...groet jaap en Nel

Score voor De pspdokter:4/5

Prima.

Mario
Prima (7/10)
Mario

Beschrijf hier uw ervaring:

Telefonisch contact gehad dit was ok maar geen ervaring boven verwachting.

Na bovenstaande beoordeling en een cijfer van een 6 werd ik netjes binnen een uur gebeld met de vraag naar meer uitleg over mijn review. De feedback was simpel het kan persoonlijker.
Verder kan ik aanvullen dat de afhandeling verder in orde was en volgens verwachting.

Ik moet wel zeggen dat ik het bijzonder vind dat een ondernemer om reviews vraagt gekoppeld aan een NPS cijfer om daarna de klant als streng aan te spreken. Als je geen feedback wil vraag er dan niet om......

Ik zou in de toekomst zeker weer bestellen bij dit bedrijf omdat de producten en de afhandeling na bestelling dik in orde zijn!

Score voor De pspdokter:3.5/5

Producten super!.

Rob Beuk
Rob Beuk

Beschrijf hier uw ervaring:

eerste ervaring en direct al een goede service ondervonden
een snelle afhandeling voor minimale kosten

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Aankoop zonder problemen via internet besteld en prima zonder schade via post ontvangen.

Niels
Niels

Beschrijf hier uw ervaring:

vlotte service aan een eerlijke prijs!

Positief!.

Arie Hoogendijk
Arie Hoogendijk

Beschrijf hier uw ervaring:

Alles naar wens geleverd, en ook goede uitleg gegeven

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Snelle levering, prima service en bereikbaarheid ook oké.

A.M. Schopman
A.M. Schopman

Beschrijf hier uw ervaring:

Prima ontvangen , kwam voor een harde schijf voor de ps3 wilde eigenlijk voor een nieuwe gaan ,maar hij had nog een gebruikte liggen waar ik meer dan voldoende aan had voor een super prijs + garantie . helemaal goed altijd fijn als mensen proberen mee te denken in plaats van je gelijk het duurste aan je proberen te verkopen.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prima product , werkt prima.

Mevr. L. Paijens
Mevr. L. Paijens

Beschrijf hier uw ervaring:

Keurige ontvangst en prima service ter plaatse. Bestelde materialen werden zonder meerprijs ter plekke geïnstalleerd.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Na bestelling keurig een mail ontvangen wanneer de bestelling afgehaald kan worden.

Bedrijfsinformatie

De pspdokter is een reparatie/postorder bedrijf met sinds 2006 ervaring op het gebied van spelcomputer, smartphone en tablet reparaties. Wij bieden u professionele Eerste hulp en onderdelen voor de game console (Zuid-Holland, Rotterdam, Den Haag en Zoetermeer)
Adres
Edisonlaan 22a