Je aankoop wordt beschermd

Nik

Super ook goede uitleg via se site

Super

c.sahin

Perfect

Beschrijf hier uw ervaring:

De pspdokter is een webshop voor de hobbyist snelle levering en je weet zeker dat wat je bestelt ook aankomt .en als je klachten hebt zijn ze altijd bereikbaar

Tip: niet tevreden met uw product stuur het dan maar terug zonder gezeur

Lucas Taal

Super! Hij neemt altijd de telefoon op en staat je gelijk te woord geen vraag is te gek zoals het hoort dus!

Beschrijf hier uw ervaring:

Ik ben nu al meerdere keren bij dhr langs geweest omdat mijn PlayStation wel is kuren en ik had niet blijer kunnen zijn met het resultaat. Geweldige uitleg, gezelligheid, en kwaliteit!

Romario Bezuijen

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe Ps4 bluetooth/wifi Antenne, simpel te bestellen via de Website en indien beschikbaar kan het eventueel gelijk afgehaald worden.

omar

Verkeerde product binnen, gelijk gebeld hebben het probleem voor mij gelijk opgelost.

Top servicešŸ‘šŸ»

Stephan

Gisteravond een probleem met de ps4 cd-rom liep vast, aangezien op internet stond ook op zondag geopend er vanuit utrecht naar toe gereden. Makkelijk te vinden

Beschrijf hier uw ervaring:

snel geholpen je kan er zelf bij gaan zitten om te kijken. Wanneer ik weer een probleem heb ga ik weer naar deze man toe eerlijk en oprecht

chris G.

snel/goed

Hicham

Een perfecte persoonlijke service

Beschrijf hier uw ervaring:

Op de zondagmiddag (op pinksteren) even langs geweest om mijn playstation 4 die niet meer aan ging te maken. De man die mijn playstation 4 maakte was zeer vriendelijk en was vlug klaar.
Een echte aanrader voor iedereen die klachten heeft met zijn console of dergelijke.

Top service!

E. Niewijk

Beschrijf hier uw ervaring:

Duidelijke site en snelle levering

Floris

Mijn aankoop bij PSPdokter was hartstikke slecht!! Ik had een batterij gekocht voor mijn Nintendo DS Lite, omdat de oude vervallen is, maar deze nieuwe gaat nog minder lang mee dan het origineel....

Beschrijf hier uw ervaring:

PSPdokter heeft wel snel mijn product geleverd, ondanks dat deze van verschrikkelijk kwaliteit was.

Reactie De pspdokter:

Beste Floris,

Bedankt voor het invullen van een beoordeling.
Wij hebben meer dan ons best gedaan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, wij hebben zelfs een tweede artikel gestuurd maar krijgen helaas op geen enkele wijze contact, u neemt de mobile telefoon niet op, belt niet terug en u reageert niet op de emails. Wij vinden het dan ook erg jammer dat wij hier een negatieve recensie voor krijgen.
Ondanks dit hopen wij u snel weer terug te zien.

De pspdokter klantenservice