Een dankbare klant :)

Joop, Greet en Gideon zijn het beste personeel die je je op dit gebied maar kunt wensen. Niemand is er zo goed in om een bril helpen uit te zoeken die bij iemands persoonlijkheid en uiterlijk past... Joop, Greet en Gideon zijn het beste personeel die je je op dit gebied maar kunt wensen. Niemand is er zo goed in om een bril helpen uit te zoeken die bij iemands persoonlijkheid en uiterlijk past als Greet. Ook altijd een geweldige en snelle service voor hun klanten! Voor de volle 100% aan te bevelen!

Daniël en Marisca

Uitermate tevreden over de service die Joop, Greet en Gideon bieden. Alle 3 sparen ze kosten nog moeite om er voor te zorgen dat je de goede bril of lenzen krijgt, ook de nazorg die ze bieden is... Uitermate tevreden over de service die Joop, Greet en Gideon bieden. Alle 3 sparen ze kosten nog moeite om er voor te zorgen dat je de goede bril of lenzen krijgt, ook de nazorg die ze bieden is uitzonderlijk goed.
Team Ten Voorde, dank jullie voor alle hulp en geduld.

Gerard de Gans

Zeer tevreden. Kundig geholpen. Vele mogelijkheden toegelicht.
Kortom een aanrader deze winkel.
O ja de koffie wordt je snel aangeboden.

Leo v H

Fijne opticien en auspiciën. Wordt altijd met goede uitleg behandeld. Er is altijd aandacht voor de klant. Een fijn team Joop, Geert en Gideon.

Bertine Blokland

Altijd fijn geholpen. Fijn dat er ook in het dorp meer kerk een goede opticien is.

Theo

Voor een nieuwe lees/computerbril naar Ten Voorde geweest en we zien alles weer helder en scherp.
Bij het uitzoeken van het montuur was mijn vrouw er niet bij, geen nood, men kan haar daar perfect vervangen zo heb ik gemerkt :-)

Annemiek Sanders

Ik woon inmiddels 80 km verder op en rij dus heel veel opticiens voorbij speciaal voor het vakmanschap en de service van Joop,Greet en Gideon

Henk Dulos

Henk uit Arkel.Door problemen bij het vervangen van mijn hoortoestel bij schoonenberg ben ik bij ten Voorde beland en daar voor honderd procent geslaagd .Volgens mij en door deskundige en snelle... Henk uit Arkel.Door problemen bij het vervangen van mijn hoortoestel bij schoonenberg ben ik bij ten Voorde beland en daar voor honderd procent geslaagd .Volgens mij en door deskundige en snelle adviezen . En hij probeert je geen duurder toestel dan nodig is aan te smeren .Hij krijgt van mij een TIEN.

Leni Versluis

Prima ervaring en service zo wel voor mijn bril als gehoorapparaat

Luuk

Uitstekende service, een ruim assortiment en goede koffie. Hier nemen ze echt de tijd voor je. Voor brillen, lenzen en hoortoestellen kan ik ten Voorde van harte aanbevelen!