Fam. Golverdingen

Voor het eerst bij deze opticien geweest voor opmeten van de ogen. Wat een uitgebreid onderzoek. En een goede uitleg. Dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Niets is deze opticien te veel. Over het... Voor het eerst bij deze opticien geweest voor opmeten van de ogen. Wat een uitgebreid onderzoek. En een goede uitleg. Dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Niets is deze opticien te veel. Over het uitzoeken van een nieuw montuur is men niet opdringerig. Wil je een nieuw montuur dan wordt er ook eerlijk geadviseerd. Daar ik zelf niet kon zien hoe de brilmonturen me stonden,maakte men foto*s zodat je goed kan zien welk montuur het beste staat. Al met al ben ik zeer tevreden over opticien ten Voorde en raad deze zaak iedereen aan . Ik wil niet meer naar een ander.

L. van Duijn

Wordt hier heel goed geholpen, neemt alle tijd voor je, zijn niet opdringerig en de koffie staat altijd klaar. Super!

Marcel Schouten

We worden altijd super goed geholpen. Heel vriendelijk en betrouwbaar!!
We worden altijd super goed geholpen. Heel vriendelijk en betrouwbaar!!
Dat vinden wij heel belangrijk!! Al verschillende malen een nieuwe bril gekocht,alleen maar lof over de brillen. Goede kwaliteit!

Corry Donker

Uitermate tevreden over adviezen , tijs en aandacht die ze voor je hebben

Tamara

Al het personeel is altijd even vriendelijk! Zelfs zonder afspraak binnenlopen met een vraag is mogelijk en ze nemen dan ook de persoonlijke aandacht voor u. Ze gaan net zo lang door met een... Al het personeel is altijd even vriendelijk! Zelfs zonder afspraak binnenlopen met een vraag is mogelijk en ze nemen dan ook de persoonlijke aandacht voor u. Ze gaan net zo lang door met een oplossing zoeken voor uw oog/gehoorprobleem tot deze gevonden is.

Dirk Oudshoorn.

Prima ervaring en goede service voor de bril en mijn gehoorapperaten.

G. Visser

Dit bedrijf is in haar prestaties uiterst vakkundig en precies. Adviseert haar klanten op een zeer nauwgezette wijze en wenst
allen maar tevredenheid . Hun zorgzaamheid voor de geleverde...
allen maar tevredenheid . Hun zorgzaamheid voor de geleverde artikelen en diensten is een hoogstaand feit en is bijna niet te evenaren in de ruime (15 km) omgeving van Meerkerk . Garanties over hun verkochte brillen, monturen, glazen en gehoortoestellen is uitmuntend en hebben een minimale periode van een jaar. Een geweldig bedrijf, bijzonder klantvriendelijk en kosteloos behulpzaam. EEn topper in de wijde omgeving van Meerkerk.

Jos

Deze mensen nemen alle tijd die nodig is voor het beste resultaat.

Jeannette den Otter

Al klant bij Joop en Greet en nu ook Gideon zolang ze op Meerkerk zitten.Je wordt altijd goed geholpen.Prima service.Een aanrader.

Aart de jong

Ik had problemen met mijn bril en dat hebben ze perfect opgelost