Annet Pasman

De dienstverlening heb ik als heel prettig ervaren. Er werd heel duidelijk zaken uitgelegd en advies gegeven. De uitvoering ervan is ook goed verlopen en geheel van mij overgenomen. Heel fijn en... De dienstverlening heb ik als heel prettig ervaren. Er werd heel duidelijk zaken uitgelegd en advies gegeven. De uitvoering ervan is ook goed verlopen en geheel van mij overgenomen. Heel fijn en met een goed resultaat.

Manon

Goed, er is snel contact opgenomen bij iedere vraag die ik heb gesteld. Ook was de mogelijkheid om in de avonden te bellen erg fijn zodat mijn werkgever niet direct alles hoort. Verder worden alle... Goed, er is snel contact opgenomen bij iedere vraag die ik heb gesteld. Ook was de mogelijkheid om in de avonden te bellen erg fijn zodat mijn werkgever niet direct alles hoort. Verder worden alle punten waarover vragen zijn goed toegelicht.

Tatijana

Het was een nare periode waarin in lang ziek thuis zat. Ik had nooit gedacht dat ik zo snel en goed geholpen zou worden. Mijn werkgever deed eerst lastig, maar uiteindelijk zijn we tot een akkoord... Het was een nare periode waarin in lang ziek thuis zat. Ik had nooit gedacht dat ik zo snel en goed geholpen zou worden. Mijn werkgever deed eerst lastig, maar uiteindelijk zijn we tot een akkoord gekomen. De heer Kranendonk heeft goed naar mij geluisterd.

Sander Slootz

De Vaststellingsovereenkomst opgestuurd en er werd binnen 30min contact opgenomen door de jurist. Heel vriendelijk en blij met het resultaat!

Tom Verhoef

Top bijgestaan door de heer Kranendonk in mijn ontslagtraject

Suzanne Kooijens

Wegens een reorganisatie kwam mijn functie te vervallen en kreeg ik een vaststellingsovereenkomst van mijn werkgever. Ik heb mijn vaststellingsovereenkomst direct doorgestuurd naar De... Wegens een reorganisatie kwam mijn functie te vervallen en kreeg ik een vaststellingsovereenkomst van mijn werkgever. Ik heb mijn vaststellingsovereenkomst direct doorgestuurd naar De Ontslagrechtjuristen. Alles werd perfect opgepakt en ik kreeg een uitgebreide juridische beoordeling. Het was de jurist zelfs gelukt om een betere regeling uit te onderhandelen dan het sociaal plan.
Ik kan iedereen in deze situatie dit bedrijf aanraden!

Johan

Vaststellingsovereenkomst gekregen van mijn werkgever vanwege verschil van inzicht. Op en top geholpen!

Van Der sidi

Ik waardeer de kwaliteit van je werk echt

Johan Werenga

De heer Kranendonk heeft mij bijgestaan tijdens mijn ontslag. Ontzettend fijn contact zowel per e-mail als telefonisch met de jurist van De Ontslagrechtjuristen! Zeer professioneel en kundig van... De heer Kranendonk heeft mij bijgestaan tijdens mijn ontslag. Ontzettend fijn contact zowel per e-mail als telefonisch met de jurist van De Ontslagrechtjuristen! Zeer professioneel en kundig van hoog niveau. Er wordt echt naar je geluisterd.