9.5/10

L.Pietersma

Zeer netjes, vriendelijk, goed advies.
komen alles netjes op de juiste datum afleveren.

Je kan in hun showroom gaan kijken hoe de vloer er werkelijk uitziet en ze geven goed advies, zeer vriendelijk.

Sjoukje van Gaalen

Zeer goed !!

Binnen een uur mijn bestelling correct afgehandeld en bevestigd.

A. Spoelder

Prima bedrijf. We zijn persoonlijk in de showroom geweest en zijn daar goed geholpen. Over de kwaliteit van het laminaat kan ik nog niets zeggen, het moet nog gelegd worden

Een internetwinkel met toch de mogelijkheid om in een (kleine) showroom het laminaat in het echt te bekijken. Ook een staal meekrijgen was geen probleem. Levering was prima en opde afgesproken dag/tijd

Peter Rook

De Online ParketShop verdient nmi een dikke 10, website is duidelijk, ze hebben een showroom waar je je door jouw gekozen laminaat/parket irl kan zien en beoordelen ( mijn ervaring is dat dit...

Zeer goede Service, ook zeer goede nazorg.

Jurgen giltjes

Goed en betrouwbaar klant vriendelijk en goede service

Tom Emmelot

Prima, althans snelle levering, goed contact, helaas verkeerde soort PVC click laminaat geleverd. na telefoontje had ik de volgende dag de juiste in huis! Snelle reactie en fouten maken we allemaal.

Snelle reactie en oplossing gericht!

Jasper Levink

Redelijk waardeloos hoe inflexibel de bezorgtijden zijn

M. Levering

Afgegaan op de positieve reviews en die blijken helemaal waar. Wat een prettig bedrijf dat goede afspraken maakt en deze ook helemaal nakomt. Veel keuze en prima advies!

Helder advies, zelf aanbieden om (gesloten) verpakkingen die over zijn terug te nemen.
Maakt duidelijke afspraken, snelle bevestiging en alles prima op tijd geleverd. Top!

johan zandbergen

Bestelling gedaan, afgeleverd zoals afgesproken.
alle afspraken na gekomen een aan rader.

komt afspraken na

Stephen

Supergoed. Data van je levering zelf kiezen. Via Whatsapp goed bereikbaar.