9.5/10
9.5/10

h.heeres

Gevraagd of onder aspecta elemental infrarood vloer verwarming kon een nette mail terug dat men daar nog geen er varing mee had wordt nu uitgezocht door aspecta nederland

Wim Baetens

Dit was mijn eerste bestelling bij de online parketshop. Ik had aangegeven dat de levering moest plaatsvinden op maandag 30 april, op het adres van mijn werk. Vandaag, vrijdag 27 april, werd mijn...

Uitgebreide keuze.
Leveringsdatum zelf te kiezen.....

Boer

Uitstekend

Snelle reactie op vragen.

Tom Meijers

Mooie quickstep impressive laminaatvloer besteld voor onze woonkamer. Mooie prijs, zowel voor de vloer zelf, als de ondervloer en bijbehorende plinten.

Op de dag van levering bleek door...

Klantenservice scoort absoluut 10/10. De moeiteloze communicatie via whatsapp en snelheid van reageren is uniek.
De website is overzichtelijk en snel qua navigatie.

Rob van Marrewijk

Uitgebreide Collectie. Vriendelijk en vakkundig geholpen.

allemaal nuttge info. per mail ontvangen.

A. Heuzen

Prima, makkelijk bestellen en levering precies zoals voorgesteld.

Goede website met goede informatie.

Rudolf Vobornik

Klantvriendelijke, proffesionele houding van de bedrijfsleider. Hij straalde vanaf het eerste contact vertrouwen uit dat het allemaal goed zou komen

Inlevingsvermogen, productkennis en flexibiliteit om wijzigingen.te accepteren (wij kozen later nog voor ander laminaat)

wim waals

Correcte afhandeling van de bestelling

Duidelijkheid

Roland

Zeer netjes! Super tevreden, alles werd perfect verpakt afgeleverd netjes op een pallet in de garage :-) . Exact op het tijdstip dat vooraf afgesproken was.

Aflevering Perfect, verpakking super en prijs zeer goed.

Marij Reintjens

Ik had geen ervaring met dit bedrijf.

Zeer vriendelijk meneer aan de telefoon (Leon???)