Welke score van 1 (zeer slecht) tot 5 (zeer goed) geef je onze lokale Service Partner?
Hoe tevreden ben je over de diensten van De Nederlandse Provider?

BalanzVoetexperts

Snel geholpen en precies wit ik zocht.

De Jongens van Nu

De service van De Nederlandse Provider is heel goed. Na mijn bestelling ben ik goed op de hoogte gehouden van de status. De diensten zijn zeer stabiel en betrouwbaar. Heb je toch support nodig? Dan... De service van De Nederlandse Provider is heel goed. Na mijn bestelling ben ik goed op de hoogte gehouden van de status. De diensten zijn zeer stabiel en betrouwbaar. Heb je toch support nodig? Dan staan de medewerkers je snel en vakkundig te woord.

HemdVoorHem.nl

We werken graag met een telecomaanbieder die net als wij servicegericht is. Sinds we zijn overgestapt hebben ervaren we goede service en zijn de kosten aanzienlijk gedaald. Ook de administratieve... We werken graag met een telecomaanbieder die net als wij servicegericht is. Sinds we zijn overgestapt hebben ervaren we goede service en zijn de kosten aanzienlijk gedaald. Ook de administratieve processen zijn in orde, dat is prettig want zo hebben we er echt geen omkijken meer naar!

Mara & Villosa

De jongens van De Nederlandse Provider konden mij fantastisch helpen met het overstappen naar VoiP. Ze zijn geduldig en leggen alles rustig uit; zeker een aanrader!

Marissa Blok

Zeer prettig contact gehad met Carmine. De diensten werken ook naar behoren en DNP is altijd prima en snel bereikbaar.