Welke score van 1 (zeer slecht) tot 5 (zeer goed) geef je onze lokale Service Partner?
Hoe tevreden ben je over de diensten van De Nederlandse Provider?

Falcom

Falcom is ontzettend blij samen te kunnen werken met De Nederlandse Provider. De medewerkers zijn vakkundig, behulpzaam en ontzettend zorgvuldig. Een absolute aanrader als telecombedrijf!

Fotowandenshop.nl

Enorm tevreden. Fijn om zaken mee te doen!

Maya Administratie

Wij zijn goed geholpen en alles werkt prima.

G.S. Mahadew

Professionele dienstverlening, verzekert en ontzorgt. Weinig poespas, gewoon goed.

Fair Gold Foundation

Wij wilden al een tijd overstappen omdat we nog op de oude ISDN lijn zaten met onze telefoonverbinding. De Nederlandse Provider heeft ons perfect geholpen bij het kiezen van een nieuwe dienst. Ze... Wij wilden al een tijd overstappen omdat we nog op de oude ISDN lijn zaten met onze telefoonverbinding. De Nederlandse Provider heeft ons perfect geholpen bij het kiezen van een nieuwe dienst. Ze werken met korte lijnen waardoor je nooit het gevoel hebt een nummer te zijn. Bedankt mannen van DNP voor de goede service!

MF

Uitstekende service, werkt prima!

AVPW Music

Na lang zoeken en vele teleurstellingen voor wat betreft het juist configureren van de telecommunicatie m.b.t. mijn
bedrijf, kwam ik bij DNP uit. Eindelijk een eerlijk en van beide kanten...
bedrijf, kwam ik bij DNP uit. Eindelijk een eerlijk en van beide kanten begripvol gesprek hoe om te gaan met de vervanging van ISDN in combinatie met de vele uitzonderlijke eisen in mijn telefoon omgeving. Zeer goed geluisterd en de juiste mensen op de juiste plekken. Vakmanschap.

Sparr.

Wat heel prettig werkt, is dat ze zich verdiepen in onze bedrijfsprocessen. Zo hebben we een maatwerk oplossing gekregen, waar we met plezier al jaren gebruik van maken. Ook het persoonlijk contact,... Wat heel prettig werkt, is dat ze zich verdiepen in onze bedrijfsprocessen. Zo hebben we een maatwerk oplossing gekregen, waar we met plezier al jaren gebruik van maken. Ook het persoonlijk contact, de korte lijnen en de service zijn goed. Is er een probleem? Ze gaan er voortvarend achteraan en laten ons niet 'bungelen'.

Erik / TD Computers Buren

Goed en duidelijk compleet aanbod. Goede service en afspraken worden nagekomen!
Ik beveel ze zeker aan!

Pizzeria Bella Calabria

Fijne partij om mee samen te werken. Wij hebben telefonie en internet afgenomen voor in ons restaurant en dit werkt naar alle tevredenheid.