Deskundigheid

GH Hommersom

Transparant

Nijmegen

Calis

Ik ben heel erg tevreden , medewerkers zijn heel gastvrij en deskundig. Bij bezoek aan mijn kluis word ik op een nette manier ontvangen, ik ben van Turks afkomst en ben dankbaar dat ik echt met... Ik ben heel erg tevreden , medewerkers zijn heel gastvrij en deskundig. Bij bezoek aan mijn kluis word ik op een nette manier ontvangen, ik ben van Turks afkomst en ben dankbaar dat ik echt met glimlach worst geholpen.

Bergen op.zoom

Kan niet beter

Geachte mevrouw Calis,
Heel erg bedankt voor de positieve review. Wij zullen deze mooie woorden doorgeven aan de desbetreffende medewerkster.

Leenuuouts

IJZENDIJKE

Meer privecie

Geachte heer Leenuuouts,
Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening.
Geachte heer Leenuuouts,
Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening.
Doordat onze receptie gedeeld wordt met de bank kan het zijn dat er meerdere mensen aanwezig zijn. Onze medewerkers zullen echter nooit privé gegevens met u bespreken wanneer er derden aanwezig zijn.
Marieke

Arielle Timmermans

Zeer klantvriendelijk ontvangen, alles goed uitgelegd, er werd de tijd genomen om alles te laten zien

Bergen op Zoom

op dit moment een verbeteringspunten of tips mocht ik ze wel hebben dan zal ik dit zeker doorgeven

Jan van Voorst

Ik werd aangesproken omdat ik de kamer verliet terwijl op de deur stond dat het niet toegestaan was.Ik zag echter in eerste instantie niemand en was op weg om mijn inhoud op te bergen in de... Ik werd aangesproken omdat ik de kamer verliet terwijl op de deur stond dat het niet toegestaan was.Ik zag echter in eerste instantie niemand en was op weg om mijn inhoud op te bergen in de kluis.
Ik begrijp de maatregel.
Ik heb een suggestie: plak een tekst voor of op de tafel waaraan je zit waarop staat dat je op een knopje bij de deur moet drukken als je de kamer verlaten wil. Ik had het knopje niet gezien en er was mij niet verteld dat ik op het knopje moest drukken.

Ede

zie boven

Geachte heer van Voorst,
Hartelijk dank voor uw review en verbeterpunt.
Geachte heer van Voorst,
Hartelijk dank voor uw review en verbeterpunt.
Om doorloop te kunnen bieden, hebben wij verschillende privékamers, waarin onze bezoekers zich kunnen terugtrekken. Hierin is geen cameratoezicht en deze kan van de binnenkant op slot worden gezet. Onze medewerkers houden deze kamers altijd scherp in de gaten, zodat zo gauw het lampje brandt als iemand klaar is, zij ook zo snel als mogelijk opgehaald kunnen worden. Via deze manier kunnen wij zowel de privacy als de veiligheid van onze klanten waarborgen.
Uiteraard nemen wij uw verbeterpunt ter harte en wij zullen deze doorzetten naar de desbetreffende afdeling.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Baan hofman-Korver

Ben tevreden, prettig en correct geholpen

Emmen

nee

B.M. Verweij

Goede ervaring, Niresh heeft alles duidelijk uitgelegd . Vriendelijke persoonlijkheid. Als je nog vragen zou hebben is er geen drempel om de vraag te stellen

Blaak Rotterdam

Op dit moment niet

Geachte mevrouw Verweij,
Hartelijk dank voor uw positieve review.
Wij proberen er alles aan te doen uw bezoek zo prettig mogelijk te laten verlopen.
Fijn om te horen dat de rondleiding...
Geachte mevrouw Verweij,
Hartelijk dank voor uw positieve review.
Fijn om te horen dat de rondleiding en voorlichting al uw vragen hebben beantwoord.

D.G.Brusewitz

Goed en correct behandeld

Eindhoven

n.v.t.

H.G. van Loon

Moest de kluis leegmaken bij de ABN-Amro om 11:30 en had een afspraak met DNK om 14:00. Zou dan op en neer moeten rijden. Ging om 12:00 op de bonnefooi naar de DNK waar ik prima geholpen werd.

Haarlem

Totnutoe geen

Bianca Groffen

Prima ontvangst in veilige omgeving

Bergen op Zoom