Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

S.A. Khan

Nog geen ervaring. Dit was het eerste contact.

Delft

De kluisruimtes leken geen airco te hebben. Dat zou wel wenselijk zijn geweest als je wat langere tijd daar verbleef.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer Khan, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Uw opmerking zullen wij ter overweging meenemen voor eventuele verbeteringen in de... Beste heer Khan, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Uw opmerking zullen wij ter overweging meenemen voor eventuele verbeteringen in de toekomst. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. met vriendelijke groeten, Lisa| De Nederlandse Kluis

P.van gerven

Snel en goed geholpen

Eindhoven

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer van Gerven, Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste meneer van Gerven, Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Y m a

Super

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer (anoniem), Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste meneer (anoniem), Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Mijts

Prima bezoek, aardig personeel.

Apeldoorn

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Mijts, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste mevrouw Mijts, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Ennik

Medewerker zeer beleefd en correct

Heerenveen

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Ennik, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste mevrouw Ennik, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Langereis

Uitstekende service van mevr Zwaan

Purmerend

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Langereis, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Langereis, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Marieke

Uiterst vriendelijk personeel, altijd welkom en discreet.

Breda

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste Marieke, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek... Beste Marieke, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Wim Schlüter

Prettige ervaringen met De Nederlandse Kluis vanaf het begin dat we huurden.

Almelo

Ontwikkeling van n systeem dat maakt geen mede- klanten tegen te komen beneden; zo'n confrontatie komt je gevoel van veilig zijn niet ten goede.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer Schlüter, hartelijk dank voor uw review. Het kan gebeuren dat meerdere klanten op een zelfde moment de kluis willen bezoeken. Iedere bezoeker is op naam geregistreerd en dus ook bekend... Beste heer Schlüter, hartelijk dank voor uw review. Het kan gebeuren dat meerdere klanten op een zelfde moment de kluis willen bezoeken. Iedere bezoeker is op naam geregistreerd en dus ook bekend bij onze beveiliging. Onze medewerkers houden om privacy redenen altijd rekening wanneer iemand door kan lopen. Uw opmerking wordt wel ter algemene verbetering in de toekomst meegenomen. Wij zijn u dan ook graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis.

Klinkenberg

Rijnsburg

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Klinkenberg, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste mevrouw Klinkenberg, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Van der Heijden

Al jaren tevreden klant, heel professioneel en altijd vriendelijk

Nijmegen

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Van der Heijden, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Van der Heijden, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis