Deskundigheid
Medewerkers

pariculier

Professioneel en prettig

Eindhoven Aalsterweg

werken heel zorgvuldig, geen tips

Vriendelijke ontvangst en ,duidelijke uitleg.

Bergen op zoom

Kan het nu niet bedenken

I. Erol

Amstedam

M.H.W. Poelman

Groningen

Merve

Een uiterst aangename eerste ervaring. Medewerkers (boven aan de balie) waren heel vriendelijk, beleefd en deskundig! Ze waren duidelijk over de gevolgde procedures en benoemden de kortingsactie,... Een uiterst aangename eerste ervaring. Medewerkers (boven aan de balie) waren heel vriendelijk, beleefd en deskundig! Ze waren duidelijk over de gevolgde procedures en benoemden de kortingsactie, erg fijn! De rondleiding door Philippe was zeer duidelijk en aangenaam. Vragen werden voldoende beantwoord en er kon een grapje vanaf, wat ik wel kon waarderen. Er was voldoende ruimte voor vragen en er werd actief gevraagd of er onduidelijkheden waren. De voorbeeldkluizen werden getoond, fijn voor de beeldvorming. Al met al zou ik de Nederlandse Kluis zeker aanraden, uiterst professioneel (op basis van mijn indruk tot nu toe).

Vijzelstraat 66 amsterdam

Een kopje koffie bij ontvangst, maakt dat men zich meer op hun gemak voelt. Het toont waardering en aandacht naar de klant toe. Uiteraard kan ik me voorstellen dat dit bij ontvangst lastig kan zijn... Een kopje koffie bij ontvangst, maakt dat men zich meer op hun gemak voelt. Het toont waardering en aandacht naar de klant toe. Uiteraard kan ik me voorstellen dat dit bij ontvangst lastig kan zijn (4 trappen naar beneden en regels i.v.m. corona). Wellicht aan het einde van een rondleiding? Verder geen aanmerkingen, een prettige ontvangst gehad!

Geachte mevrouw Merve,
Fijn dat uw bezoek zo prettig is verlopen. Dat horen wij heel graag.
Uiteraard sturen wij uw lovende woorden door naar de desbetreffende locatie.
Met het oog op de...
Geachte mevrouw Merve,
Fijn dat uw bezoek zo prettig is verlopen. Dat horen wij heel graag.
Uiteraard sturen wij uw lovende woorden door naar de desbetreffende locatie.
Met het oog op de veiligheid kunnen wij geen warme dranken schenken op de vestigingen. Veiligheid staat bij ons hoog in het vaandel. Wij hanteren categorie 4+, het hoogst haalbare op het gebied van veiligheid. Hopelijk blijft u ondanks het uitblijven van de koffie een tevreden klant.

Beran BV

Serieus behandeld

haarlem

eerste bezoek - geen commentaren

Seda

Uw medewerker Philippe heeft mij goed begeleid en ruim voldoende uitleg gegeven over de procedures bij de Nederlandse Kluis. Hij was heel vriendelijk en had humor, wat ik erg op prijs stelde. Hij... Uw medewerker Philippe heeft mij goed begeleid en ruim voldoende uitleg gegeven over de procedures bij de Nederlandse Kluis. Hij was heel vriendelijk en had humor, wat ik erg op prijs stelde. Hij was tevens erg geduldig wat betreft het beantwoorden van mijn (vele) vragen en stelde me waar nodig gerust (veiligheid van mijn spullen bij de Nederlandse Kluis). Het was duidelijk dat hij deskundig was in zijn werk. Wat mij betreft is hij een aanwinst voor uw bedrijf!

Amsterdam vijzelstraat

Graag een kopje koffie bij ontvangst (was fris buiten!) ;)

Geachte mevrouw Seda,
Hartelijk dank voor uw mooie review en positieve woorden.
Geachte mevrouw Seda,
Hartelijk dank voor uw mooie review en positieve woorden.
Veiligheid staat bij ons hoog in het vaandel. Wij hanteren categorie 4+, het hoogst haalbare op het gebied van veiligheid. Vanuit het oogpunt op veiligheid kunnen wij geen warme dranken schenken op de vestigingen.
Hopelijk blijft u ondanks het uitblijven van de koffie een tevreden klant.

W. Mul

Prettige ontvangst en correct geholpen

Rijnsburg

Malika

Zeer te Vreden

Den Bosch

De prijzen wat lager

Geachte mevrouw Malika,
Dank u wel voor de review. Graag willen wij via deze weg u een kluis toelichting geven betreft uw verbeterpunt.
Al onze vestigingen zijn voorzien van een 4+...
Geachte mevrouw Malika,
Al onze vestigingen zijn voorzien van een 4+ beveiliging. Om deze veiligheidsgraad te kunnen realiseren zijn verschillende lagen van beveiliging aanwezig waardoor wij deze prijzen hanteren.