Deskundigheid

J.de Swart

Wel goed hoor!!!

Groningen

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer de Swart, bedankt voor uw review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlands Kluis

Sanne

Super vriendelijk geholpen!

Alkmaar

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste Sanne, bedankt voor uw review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlands Kluis

Raggers

Geweldig geholpen

Heerenveen

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Raggers, bedankt voor uw review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlands Kluis

Wim Reinders

Uitstekend

Rijnsburg

Geen, ga vooral zo door

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer Reinders, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek . Met vriendelijke groet, Lisa | De... Geachte heer Reinders, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek . Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

j.j.streicher

Alles netjes en goed geholpen

alkmaar

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer Streicher, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek . Met vriendelijke groet, Lisa | De... Geachte heer Streicher, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek . Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Ferdous

Slechte ervaring en onprofessioneel

Den haag spaarneplein 2

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste Ferdous, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor uw review. Naar aanleiding hiervan hebben wij telefonisch contact met u gehad. Uw feedback wordt gebruikt voor interne verbetering.... Beste Ferdous, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor uw review. Naar aanleiding hiervan hebben wij telefonisch contact met u gehad. Uw feedback wordt gebruikt voor interne verbetering. Hopend u hiermee van dienst geweest te zijn. Wij helpen u bij een volgend kluisbezoek graag verder op de vestiging. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Nermin Asci-Erdogan

Heel beleefd en alles was duidelijk uitgelegd

Breda

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste Nermin Asci-Erdogan, bedankt dat u een review aan ons doorgegeven heeft. Fijn dat u tevreden bent. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet,... Beste Nermin Asci-Erdogan, bedankt dat u een review aan ons doorgegeven heeft. Fijn dat u tevreden bent. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Coby Meulenberg

Werd vriendelijk ontvangen door Carien.
Ze heeft alles duidelijk uitgelegd.

Breda

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Meulenberg, wat fijn om te horen dat u tevreden bent. Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De... Beste mevrouw Meulenberg, wat fijn om te horen dat u tevreden bent. Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Wesley

Zeer goed

Utrecht

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste Wesley, hartelijk dank dat u een review heeft doorgegeven. Fijn dat u tevreden bent! Wij zijn u graag verder van dienst op de vestiging. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Ravi

Veiligheid

Almere

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste Ravi, hartelijk dank voor de review. Wat fijn dat u tevreden bent! Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis