Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

Nvt

Ijzendijke

Deur zit teveel in het zicht van de kluis

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij dat u tevreden bent over onze dienstverlening.
Geachte heer,
Wij hebben het hoogst haalbare veiligheidsniveau in Nederland: categorie 4+. Naast 24/7 camerabeveiliging en verbinding met de alarmcentrale hebben wij vele zichtbare en onzichtbare maatregelen getroffen om de veiligheid te kunnen garanderen. Zo hebben wij meerdere beveiligde sluisdeuren voordat de kluisruimte bereikt wordt.
Wij begrijpen niet exact wat u bedoelt met uw verbeterpunt aangaande de deur. Mocht u dit willen toelichten dan kunt u een mail sturen naar info@denederlandsekluis.nl.
Marieke

Z.Yigittop

Vriendelijk personeel en heb korting gekregen

blaak rotterdam

RoB Groeneveld

De eerste indruk is goed

Alkmaar

Zou ik nog niet weten

Wisman

Vind het wel goed ? ?
Moet vertrouwen in de DNK krygen het is alle maal nieuw voor my

Heerenveen

Vind een persoon te weinig ?
Twee personen vind ik veiliger

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer Wisman,
Hartelijk dank voor u review.
Geachte heer Wisman,
Hartelijk dank voor u review.
De bezetting van het personeel op onze vestigingen is gebaseerd op de bezoekersaantallen per dag. Voordat u binnenkomt wordt er al op de camera's gecheckt wie er voor de deur staat zodat dit geen verrassing is.
Wij staan 24/7 in verbinding met onze beveiliging die op dat moment ook weet wie onze vestiging betreedt. Onze vestigingen staan met camera's allemaal in verbinding met elkaar en kijken met elkaar mee met wat er op een andere vestiging gebeurd.
Bij verdachte situaties zal er vanuit diverse kanten direct alarm worden geslagen.
Heeft u nog vragen betreffende de beveiliging of andere vragen kunt u ons altijd bellen op ons algemeen nummer 088-77445555.
Charlotte

Rkia

Super service en erg klantvriendelijk

Haarlem DNK

Uitstekend

Amsterdam

niet

Engbers

Keurig ontvangen en prettig geholpen

Enschede

Lischa BV

Netjes snel geholpen

venlo

nog niet

Schaaf

Prima ervaring gehad, uitstekende snelle service gekregen! Zeer beleefd ook.

Amsterdam