Deskundigheid
Medewerkers

Particulier

Netjes ontvangen

Maasdijk

Zeer aardig met e.v.t. tips

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste (anoniem), Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek... Beste (anoniem), Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Rick Israel

Zeer vriendelijk en gastvrij. En toch professioneel

Breda

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Israel, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Israel, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Maurice Beenkens

Goede uitleg van een bekwame medewerker

Maastricht

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Beenkens, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat fijn om te horen dat u een goede ervaring hebt gehad op onze vestiging in Maastricht. Wij helpen u graag verder bij uw... Beste meneer Beenkens, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat fijn om te horen dat u een goede ervaring hebt gehad op onze vestiging in Maastricht. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluis bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Verkeersschool Inzicht

Arnhem.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer anoniem, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat fijn om te horen dat u een goede ervaring hebt gehad op onze vestiging in Arnhem. Wij helpen u graag verder bij uw... Beste meneer anoniem, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat fijn om te horen dat u een goede ervaring hebt gehad op onze vestiging in Arnhem. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluis bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

selin yildirim

Top! Fijne medewerkster

Dordrecht

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Yildirim, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat fijn om te horen dat u een goede ervaring hebt gehad op onze vestiging in Dordrecht. Wij helpen u graag verder bij uw... Beste mevrouw Yildirim, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat fijn om te horen dat u een goede ervaring hebt gehad op onze vestiging in Dordrecht. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluis bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Selda Hancer

Super vriendelijk en deskundig geholpen

Dordrecht

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Hancer, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat fijn om te horen dat u een goede ervaring hebt gehad op onze vestiging in Dordrecht. Wij helpen u graag verder bij uw... Beste mevrouw Hancer, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat fijn om te horen dat u een goede ervaring hebt gehad op onze vestiging in Dordrecht. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluis bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Nel Hoogvliet

Keurig ontvangen en behandeld.

Almere stad.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Hoogvliet, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat fijn om te horen dat u een goede ervaring hebt gehad op onze vestiging in Almere. Wij helpen u graag verder bij uw... Beste mevrouw Hoogvliet, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat fijn om te horen dat u een goede ervaring hebt gehad op onze vestiging in Almere. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluis bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

AWR Voorbij

Vriendelijk, correct en scherp op de veiligheidsaspecten.

Alkmaar

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Voorbij, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Voorbij, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

P Hensk

Lange opzegtermijn

Heerenveen

Bij overlijden een normale opzegtermijn

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste P Hensk, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat spijtig om te lezen dat u onze dienstverlening niet goed ervaren heeft. In onze voorwaarden staat dat, als er een kluis wordt... Beste P Hensk, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat spijtig om te lezen dat u onze dienstverlening niet goed ervaren heeft. In onze voorwaarden staat dat, als er een kluis wordt gehuurd, deze minimaal 1 maand voor het einde van het contract schriftelijk opgezegd dient te worden. Mocht de opzegtermijn van 1 maand al zijn ingegaan. Dan hebben wij reeds een nieuwe verzekering bij uw kluis ingekocht. Zo liggen uw spullen weer voor een nieuwe termijn van 12 maanden verzekerd in de kluis opgeslagen. Wij pakken uw opmerking intern op. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben dan horen wij dit graag via 088-7445555 of info@denederlandsekluis.nl . Met vriendelijke groeten, Lisa | De Nederlandse Kluis

W.Schrijver

Zeer correct behandeld TOP

Middelburg

niet nodig

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer Schrijver, hartelijk dank voor uw review. Bedankt voor uw positieve waardering. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag verder van dienst. Met vriendelijke groet, Rutger | De... Beste heer Schrijver, hartelijk dank voor uw review. Bedankt voor uw positieve waardering. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag verder van dienst. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis