Wouda

Levering duurde eindeloos. Kwaliteit behang is prima

Beschrijf hier uw ervaring

Ivm de Brexit moet je het behang wel een paar maanden van tevoren bestellen. Ondertussen ander behang geplakt en deze rol maar voor iets anders bedacht.

Verpakking zou steviger kunnen. Ik begrijp dat een voorraad niet zo makkelijk is maar dit is voor de klant erg lastig. Beter melden van tevoren dat er wel 2 maanden overheen kunnen gaan misschien?

Reactie De Mooiste Muren:

De frustratie die u heeft gehad begrijpen we volkomen, sterker nog die delen we ook.
De Brexit heeft gezorgd voor verschrikkelijke vertragingen en opstoppingen bij de grens en bij de vervoerders. Helaas hebben we dit niet in de hand en was dit niet te voorkomen. Bij de bestelling hebben we vermeld dat door de Brexit leverproblemen te verwachten waren, we proberen in de communicatie duidelijk te zijn. Team de mooiste muren

Pieternel

Wij hebben verschillende kamers in ons huis omgetoverd tot prachtige plekken, met het bijzondere behang, de gordijnen en verf van De mooiste Muren.

Beschrijf hier uw ervaring

Onze ervaring was geweldig. Bij elk idee of verandering in ons huis, gaan we eerst te rade bij DMM. Eigenaresse Veerle heeft ons zo vaak ongelooflijk goed geholpen met advies en smaak en met heel... Onze ervaring was geweldig. Bij elk idee of verandering in ons huis, gaan we eerst te rade bij DMM. Eigenaresse Veerle heeft ons zo vaak ongelooflijk goed geholpen met advies en smaak en met heel veel geduld. Zij en haar collega’s kunnen fantastisch met je meedenken om tot een perfect harmonieus en smaakvol en origineel resultaat te komen. Dat gaat je in je eentje online echt niet lukken.

Geen.

Dennis van der Wal

Goede ervaring. Heeft een mooi assortiment en kan ook oudere behangsoorten naleveren.

Beschrijf hier uw ervaring

Goed en duidelijk contact. Snelle reactie op vragen.

Nee.

Peter uit Heerlen

Behang uit UK besteld, buiten schuld van Mooiste Muren vertraagd door Brexit.

Beschrijf hier uw ervaring

We werden onmiddellijk en ook gedurende het proces op de hoogte gehouden van Brexit vertraging en ontwikkeling hierin. Erg fijn!

Rens

Vriendelijk personeel en mooi behang

Beschrijf hier uw ervaring

Behang besteld en netje geinformeerd dat het leveren langer kon duren ivm Brexit en de vraag of ik dit okay vond. Goed advies over het product gekregen. Nette levering.

Beter advies over de lijm. Er werd aangeraden om de fabrikant zn advies te volgen, maar deze rade alleen hun eigen lijm aan (uit UK). Uiteindelijk het advies gevonden op website van een concurrent.

Irene van Gemert

Top bedrijf, denkt goed mee

Beschrijf hier uw ervaring

Ik kwam met een plaatje van bepaald behang en ging met veel mooier naar huis. Fijne mensen die echt met je meedenken.

Niets

Tilly van Batenburg

Deskundig, vriendelijk, bijzonder en apart.

Beschrijf hier uw ervaring

Na overleg hebben ze een prachtig kleurenpalet voorgesteld voor onze woon- en eetkamer.

Vanwege corona kwamen Trudy en Jantien aan huis zeer gewaardeerd. Zeker als mogelijk is dit aan te bevelen.

D.

Top service!

Beschrijf hier uw ervaring

Goede ervaring. Het behang kwam uit de UK en had een langere levertijd door de Brexit. Ik kreeg keurig een mail of ik de order wilde annuleren of wilde wachten. En toen het eenmaal arriveerde, was... Goede ervaring. Het behang kwam uit de UK en had een langere levertijd door de Brexit. Ik kreeg keurig een mail of ik de order wilde annuleren of wilde wachten. En toen het eenmaal arriveerde, was het goed ingepakt tegen beschadigingen.

Robert

Levertijd behang liep heel erg uit. Na mailen kreeg ik meteen antwoord dat de Levering was vertraagd als gevolg van de Brexit. Voor mij acceptabel.

Beschrijf hier uw ervaring

Later nog een keer telefonisch contact gehad over een toeslag van Afterpay. Ook dit liep vlot en prettig. In het Zoffany behang zaten op één rol helaas enkele productiefoutjes(rafeltjes en... Later nog een keer telefonisch contact gehad over een toeslag van Afterpay. Ook dit liep vlot en prettig. In het Zoffany behang zaten op één rol helaas enkele productiefoutjes(rafeltjes en vouwtjes). Gezien de al lange levertijd heb ik deze niet gereclameerd, maar waar nodig dubbel geplakt. Ik had gelukkig genoeg behang hiervoor.

Extra controle op Engelse productkwaliteit.

A Ferro

Elitis behang binnen 3 dagen geleverd! Fantastisch!

Beschrijf hier uw ervaring

Elitis behang binnen 3 dagen geleverd! Fantastisch!