Frank

Goed advies en goed behang en tevens ook advies over iemand die perfect kan behangen

Beschrijf hier uw ervaring

Yousef, de behanger die door het bedrijf werd aanbevolen heeft echt top werk geleverd. Behang alleen is mooi maar het telt pas echt als het tegen de muur aan zit. Daar moet je echt Yousef voor hebben!

Yousef inhuren voor al uw behang klussen!

Stijn

Mooi behang en nog betere service wanneer e.e.a. niet aan de verwachtingen voldoet. Men denkt mee, zelfs voorbij eigenbelang. Dat zie je niet vaak en spreekt uit dat men het de klant naar wens wil... Mooi behang en nog betere service wanneer e.e.a. niet aan de verwachtingen voldoet. Men denkt mee, zelfs voorbij eigenbelang. Dat zie je niet vaak en spreekt uit dat men het de klant naar wens wil maken.

N.v.t.

Kimberley

Youssef heeft voor ons behangen en het is werkelijk prachtig. Wij zouden hem altijd aanbevelen.

Beschrijf hier uw ervaring

Mooiste behang, perfect behangen (Youssef).

Geen verbeterpunten

Marthy Herckenrath Interieurontwerp

Heel goede service en ze hebben enorm veel behangetjes!

Beschrijf hier uw ervaring

Heel goede service en ze hebben enorm veel behangetjes!

Hebben wij niet.

Janet

Vriendelijk en hulpvaardig

Beschrijf hier uw ervaring

Er werd op vraag meegedacht over benodigde afmeting en patroon

Geen, prima service

Van Ginkel

Goed geholpen, duidelijk en snel.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede voorlichting over product en levertijd

Danielle

Super advies & service!

Beschrijf hier uw ervaring

Wij zijn ontzettend goed geholpen door Liesbeth. Ze had alle tijd voor ons en kwam met verrassend behang of kleuren die perfect passen in ons huis! Daarnaast heeft deze winkel een ruim aanbod waar... Wij zijn ontzettend goed geholpen door Liesbeth. Ze had alle tijd voor ons en kwam met verrassend behang of kleuren die perfect passen in ons huis! Daarnaast heeft deze winkel een ruim aanbod waar je zeker kunt slagen.

Maak een afspraak zodat je rustig de tijd hebt!

Annemieke

Via vele omwegen, kwam ik bij De Mooiste Muren terecht. Voelde direct goed. Medewerkers die goed meedenken in mijn wens geven op basis hiervan passende (en inspirerende) adviezen. Zeer prettige en... Via vele omwegen, kwam ik bij De Mooiste Muren terecht. Voelde direct goed. Medewerkers die goed meedenken in mijn wens geven op basis hiervan passende (en inspirerende) adviezen. Zeer prettige en goed communicatie.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb 1x behang (Elitis) bij De Mooiste Muren besteld. Behang is gecontroleerd op schade voordat deze aan me werd meegegeven en werd ik voorzien van tips over de beste lijm (aangezien ik zelf ging... Ik heb 1x behang (Elitis) bij De Mooiste Muren besteld. Behang is gecontroleerd op schade voordat deze aan me werd meegegeven en werd ik voorzien van tips over de beste lijm (aangezien ik zelf ging behangen). Zeer goede kwaliteit lijm en behang.
Ik heb in een latere fase een huisbezoek gehad met styling advies (nadat ik zelf moodboards had aangeleverd). Wat een openbaring van (nog meer) mogelijke ideeƫn! Heb nu ook verf besteld (India Yellow, Modern Emulsion). Kwalitatief goede verf (had al eerder een proefpotje besteld).

Monique

Via de mooiste muren Arte behang besteld wat behanger Yousef vervolgens super strak op onze slaapkamer heeft aangebracht. Daarnaast werkt Yousef snel en schoon en is hij ook nog eens heel aardig en... Via de mooiste muren Arte behang besteld wat behanger Yousef vervolgens super strak op onze slaapkamer heeft aangebracht. Daarnaast werkt Yousef snel en schoon en is hij ook nog eens heel aardig en een echte vakman.

Saly

Na wat gespeurd te hebben op internet ben ik bij de mooiste muren terecht gekomen. Wij wisten direct wat wij wilde en hebben 2x ons behang hier gehaald.

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben gevraagd of zij eventueel ervaringen behangers kennen en zo zijn wij bij Youssef terecht gekomen. Youssef heeft 2x ons behang gedaan en kan niks anders zeggen dan perfectie. Youssef heeft... Wij hebben gevraagd of zij eventueel ervaringen behangers kennen en zo zijn wij bij Youssef terecht gekomen. Youssef heeft 2x ons behang gedaan en kan niks anders zeggen dan perfectie. Youssef heeft liefde voor zijn vak en dat uit zich ook in zijn werk. Wij krijgen niet alleen complimenten over ons behang maar ook hoe het geplaatst is.
Bij deze 100% een aanrader!