Quirijne

Wat een ontzettend fijne winkel! Prachtig behang, veel hulp en geduld met het zoeken naar de juiste prints en kleurencombinaties. Youssef (een van de vaste behangers van de winkel) heeft het behang... Wat een ontzettend fijne winkel! Prachtig behang, veel hulp en geduld met het zoeken naar de juiste prints en kleurencombinaties. Youssef (een van de vaste behangers van de winkel) heeft het behang en de verf ook nog eens heel netjes aangebracht. Daarbij levert hij snel en is hij betrouwbaar.

Suzanne Burger

Prettig contact en adviezen, goed meegedacht, voor zowel behang als bijpassende verf

Zie boven

Online afspraak maken?

Westerink

Getipt door onze kinderen, die goede ervaring hadden met
‘De Mooiste Muren’ , hadden we bij binnenkomst direct het gevoel dat we op de goede plek waren. Wat een keuze en begeleiding

Beschrijf hier uw ervaring

Mevrouw Veerle had na het zien van foto’s van ons huis en uitvragen van onze wensen snel de juiste stijl te pakken. Schot in de roos! Het is prachtig geworden!

Elly

Prachtige collectie. Erg fijn geholpen.

Beschrijf hier uw ervaring

We zijn hier nu drie keer geweest en iedere keer zeer plezierig geholpen. Veerle P. loodste ons succesvol door alle keuzemogelijkheden heen en kwam snel met suggesties die bij ons passen. Ze snapte... We zijn hier nu drie keer geweest en iedere keer zeer plezierig geholpen. Veerle P. loodste ons succesvol door alle keuzemogelijkheden heen en kwam snel met suggesties die bij ons passen. Ze snapte ons heel goed en dat is fijn. Ook nu een kleur muurverf bij het uitgekozen behang, te donker in de ruimte bleek, nam ze alle tijd om met een goed alternatief te komen. We zijn heel blij en komen zeker snel terug voor de prachtige stoffen die we iedere keer zien liggen.

Eijsermans

Heel goed

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle reactie op de gedane bestelling en ook duidelijk dat het soms even kan duren voordat er geleverd kan worden.
Goede communicatie dus!

Anneke Franken

Behanger Youssef

Beschrijf hier uw ervaring

Youssef heeft bij ons vier muren super strak en netjes behangen. Geen haastwerk, ging pas weg toen alles er helemaal mooi op zat. Heel erg blij mee!

Bruné

Behanger Youssef

Beschrijf hier uw ervaring

Youssef heeft bij ons behangen en het zit er super strak op, echt een aanrader deze man.

Designed by Margot

Topteam met een topassartiment

Beschrijf hier uw ervaring

Prachtig en altijd weer bijzonder assortiment, de expertise van Veerle en haar topteam die zo heerlijk out of the box kunnen denken, echt fantastisch. Een walhalla voor iedereen die van interieur... Prachtig en altijd weer bijzonder assortiment, de expertise van Veerle en haar topteam die zo heerlijk out of the box kunnen denken, echt fantastisch. Een walhalla voor iedereen die van interieur houdt. Behanger Youssef werd geadviseerd en dat was de gouden tip. Hij heeft bij mijn klanten prachtig werk geleverd. Wat een topper!

Martine

Twee keer alle tijd (op afspraak) in de winkel voor het uitzoeken, voelen en bekijken van behang. Vervolgens werd eea vlot thuis afgeleverd.
Wij hebben Youssef gekozen als behanger. En ik kan...
Wij hebben Youssef gekozen als behanger. En ik kan niet anders zeggen dan dat hij schoon, snel en secuur werkt. Top! En hij heeft zelfs nog even een heel klein schilderklusje als ‘service van de zaak’ verricht.

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben Youssef gekozen als behanger. En ik kan...

Geen idee om eerlijk te zijn.

Jolanda Hartong

Behulpzaam met n complete advisering!! En bovendien supervriendelijk!

Zie hierboven.

Niet