Jolanda

Uitstekend!

Beschrijf hier uw ervaring

Prachtige collectie! Snelle levering in goede staat. Product voldoet aan omschrijving, kleurstelling en kwaliteit. Zorgvuldig verpakt. Kortom, zeer tevreden.

Tatjana

Onlangs heb ik een ingewikkeld zolderkamertje met veel schuine hoekjes laten behangen door Youssef. Het prachtige behang heb ik uitgezocht bij de mooiste muren, waar ik heel fijn geholpen ben.

Beschrijf hier uw ervaring

De behang kunst van Youssef is echt geweldig. Zo zorgvuldig en netjes, bovendien is hij nog een zeer vriendelijk en behulpzaam persoon ook! Kortom ik ben heel blij met het resultaat.

Heb ik niet

Quirijne

Fantastisch!

Beschrijf hier uw ervaring

Zoveel geduld met uitzoeken, tot alles helemaal goed voelt! Youssef schildert en behangt alles prachtig! Bovendien is hij ontzettend behulpzaam, klantgericht en prettig in de omgang.

Irene

Op zoek naar behang om woonkamer ‘af’ te maken.

Beschrijf hier uw ervaring

Prachtige zaak met super deskundige en aardige vakspecialisten. Heel fijn geholpen met alle geduld en aandacht. Keuze is reuze en door juiste vraagstelling de mooiste opties te zien gekregen. Ook de... Prachtige zaak met super deskundige en aardige vakspecialisten. Heel fijn geholpen met alle geduld en aandacht. Keuze is reuze en door juiste vraagstelling de mooiste opties te zien gekregen. Ook de door hen aangeraden behanger Youssef is een echte vakman met passie voor zijn vak. Youssef heeft het behang zeer kundig en met zorg aangebracht. Vriendelijk en zéér kundig. Kortom beide zijn een absolute aanrader.

Karin

Onlangs via 'De mooiste Muren' Arte behang aangeschaft (Type Monsoon / Facet). Prachtig behang. Vriendelijk en goed geholpen door de Mooiste muren. Via de mooiste muren en ook door alle goede... Onlangs via 'De mooiste Muren' Arte behang aangeschaft (Type Monsoon / Facet). Prachtig behang. Vriendelijk en goed geholpen door de Mooiste muren. Via de mooiste muren en ook door alle goede reviews hebben wij de behangklus laten uitvoeren door Youssef. Het is super goed en netjes behangen door Youssef. Hij praat met passie over zijn werk. Hij is echt een vakman!

Zie boven.

Erika

Vandaag heeft Youssef het gouden Arte behang op mijn muur "geplakt". In het kort: fantastisch. Zo netjes gedaan! En heel goed advies van hem gehad. Kleine hikup: er was een klein stukje te... Vandaag heeft Youssef het gouden Arte behang op mijn muur "geplakt". In het kort: fantastisch. Zo netjes gedaan! En heel goed advies van hem gehad. Kleine hikup: er was een klein stukje te kort...maar dat heeft hij heel goed opgelost. Het prachtige mooiste muren behang staat zoooo mooi!!! Ik ben heel erg blij. En kan beide (mooiste muren en Youssef aanraden. Dikke 10.

Zie hierboven

Geen tips. Ja...ga naar de mooiste muren. 😊

S. Dirkse

Erg tevreden over mijn aankoop bij " De Mooiste Muren". Het personeel is vriendelijk en denkt goed mee. Via hen heb ik ook een behanger ingehuurd gezien het om speciaal behang ging. Behanger Youssef... Erg tevreden over mijn aankoop bij " De Mooiste Muren". Het personeel is vriendelijk en denkt goed mee. Via hen heb ik ook een behanger ingehuurd gezien het om speciaal behang ging. Behanger Youssef is in 1 woord een vakman. Het behang is perfect aangebracht, met een scherp oog voor detail, en Youssef heeft ook creatieve oplossingen voor onverwachtse problemen. Hij is vriendelijk, betrouwbaar, professioneel en bovenal enorm klantgericht. Leuk om te zien dat iemand met zoveel passie zijn werk doet.

Florian

Artikel niet op voorraad, ondanks aangegeven op website dat dit wel zo was.

Beschrijf hier uw ervaring

Artikel niet op voorraad, ondanks aangegeven op website dat dit wel zo was. Herstelactie vanuit bedrijf liet lang op zich wachten. Telefonisch en mail contact verliep moeizaam. Terugbetaling vanuit... Artikel niet op voorraad, ondanks aangegeven op website dat dit wel zo was. Herstelactie vanuit bedrijf liet lang op zich wachten. Telefonisch en mail contact verliep moeizaam. Terugbetaling vanuit bedrijf op artikelen duurde lang en moest achteraan gebeld worden.

Lever een tegenovergestelde ervaring met bovenstaande.

Kees

De werkkamer is prachtig geworden

Beschrijf hier uw ervaring

Als Sinterklaascadeau nieuw behang (Morris&Co / Pimpernel) mogen uitkiezen bij de winkel in de Gierstraat en dat vervolgens door een echte vakman (Youssef) op de muur laten aanbrengen vandaag. Als Sinterklaascadeau nieuw behang (Morris&Co / Pimpernel) mogen uitkiezen bij de winkel in de Gierstraat en dat vervolgens door een echte vakman (Youssef) op de muur laten aanbrengen vandaag.
Het resultaat: een prachtige nieuwe werkkamer met een warme uitstraling.
Zeer tevreden met het advies en uitleg in de winkel en met het vakwerk en de vriendelijke service van Youssef. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Frank

Goed advies en goed behang en tevens ook advies over iemand die perfect kan behangen

Beschrijf hier uw ervaring

Yousef, de behanger die door het bedrijf werd aanbevolen heeft echt top werk geleverd. Behang alleen is mooi maar het telt pas echt als het tegen de muur aan zit. Daar moet je echt Yousef voor hebben!

Yousef inhuren voor al uw behang klussen!