Chris

We hebben prachtig behang gekocht bij De Mooiste Muren. Goede kwaliteit en makkelijk te verwerken.

Bij aangepaste levertijden, duidelijk vermelden op website of tijdens bestelling. Dat scheelt nabellen van klanten.

MJ Sampimon

Erg vrienddlijke jongedames, behulpzaam in het zoeken naar wat ik wil

Beschrijf hier uw ervaring

Op zoek naar een bijzonder behang. Hebben mooie voorbeelden gegeven en na mijn keuze via de mail doorgegeven wat de mogelijkheden zijn. Prima snelle service

Marieke

Eerst overlegd ivm mijn bestelling, steeds snel reactie gekregen. Daarna besteld en een prachtig product ontvangen. Klantenservice is heel goed bereikbaar.

Het enige wat ik kan bedenken is dat de verzending misschien iets sneller kon, maar er wordt op de website duidelijk aangegeven dat het een paar dagen duurt en ik heb nooit last minute ineens behang nodig, dus het zou weinig verschil maken voor mij.

Zie hieronder

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie collectie William Morris behang, overzichtelijke site en behang goed verpakt en volgens afspraak geleverd.

J Wesselink

Een uitermate prettig telefonisch contact met het bedrijf gehad. Ik woon nl in het noorden v h land. Zij hebben nadat ik de muur maten had opgegeven het aantal rollen berekend. Geweldige service dat...

marianne Engelshove

In het verleden heb ik bij De Mooiste Muren behang gekocht . Daarbij werd ik heel prettig en goed geholpen in het maken van mijn keuze . Nu overweeg ik een andere muur te behangen en heb bij hen...

Zeer vriendelijke mensen en goede service.

Ga zo door en jullie zullen zien dat het de moeite waard is zoals jullie de klanten bedienen.

Two Butterflies

Keurig geregeld en verzorgd

Annie

Het bestellen ging gemakkelijk.
Heb het behang nog niet gezien omdat het naar een nederlands addres gestuurd is en ik woon in het buitenland.
Van de ontvanger niets gehoord dus het zal...

Beschrijf hier uw ervaring

Goed gemakkelijk. Op de website heel veel keuze!!! Goede prijs!

Zou ik niet kunnen zeggen

Joke heikamp

Alleys perfect geregeld.