Deskundigheid
7.6/10
Communicatie

Deskundig en klantvriendelijk personeel

vriendelijk, kleinschalig, schoon, deskundig

Ik ben voor een ooglidcorrectie geweest.
Over het eindresultaat ben ik heel tevreden. Ik denk wel dat er in de voorlichting erg makkelijk over wordt gedaan.
Na 2 weken ben ik weliswaar...
Ik ben voor een ooglidcorrectie geweest.
Na 2 weken ben ik weliswaar weer aan het werk gegaan maar toen vroegen echt heel veel mensen of ik een allergie had :-).
Ik denk dat het belangrijk zou zijn om meer voorlichting te geven over hoe het herstel van de oogleden is. Dat heb bijvoorbeeld best lang rood blijft en hoe je dat zou kunnen camoufleren enz.

Goede ervaringen met behandelingen en medewerkers. Ga al 12 jaar met plezier voor behandeling die tevens ontspanning geven. Heerlijk!

Zeer attente medewerkers en persoonlijke aandacht vanuit het bedrijf bij bijzondere gebeurtenissen, zoals zoveel jaar klant.
Behandelingen zijn altijd zorgvuldig, ontspannen. Sfeervolle...
Behandelingen zijn altijd zorgvuldig, ontspannen. Sfeervolle locatie, schoon en netjes.

Monique Keller

Ik ben hier geweest ivm het weghalen van een grote harde gerstekorrel.

A. Boogaard

De behandelingen worden professioneel uitgevoerd en heel vriendelijk.
Alles ziet er prima verzorgd uit.

De vriendelijkheid en de sfeer

Erg klantgericht

Ik vind de kwaliteit-prijs verhouding nog net acceptabel. Ben veel duurder uit dan bij mijn eerdere salon, maar met een beter resultaat. Wanneer prijs-kwaliteit verslechtert, zal ik minder vaak... Ik vind de kwaliteit-prijs verhouding nog net acceptabel. Ben veel duurder uit dan bij mijn eerdere salon, maar met een beter resultaat. Wanneer prijs-kwaliteit verslechtert, zal ik minder vaak komen of een andere salon zoeken.

Professioneel, vriendelijk

Advies en behandelingen op maat

De prijs staat in dit geval garant voor kwaliteit, maar ik ben erg blij met de kortingsacties!

Fijne en prettige ambiance, goede sfeer en deskundige medewerkers

Prettige ambiance, goede sfeer en deskundige medewerkers.

Prijs is aan de hoge kant. Voor vergelijkbare behandeling elders iets voordeliger.

Maartje de Kruijf

Zeer positief