Deskundigheid
Nazorg
Prijs
7.6/10
Communicatie

Geregeld bezoek pedicure en schoonheidsspecialiste

persoonlijke aandacht

Henny prins

Goed! Erg vriendelijk en dienstverlenend. Alles is aanwezig als je even moet wachten. Voelt erg prettig.

Ik ben erg blij met Inge . Zij geeft goed advies en is bescheiden en rustig wat voor de klant heel prettig is. Zij kan heel gezellig praten maar weet wanneer dat niet nodig is.

Met de permanente make up vond ik de informatie na de behandeling niet optimaal.

Al vele jaren trouwe klant, nog nooit teleurgesteld.

Doorgaan met dezelfde kwaliteit.

Espresso kopjes voorverwarmen.

Christa

Goede verzorging in rustieke omgeving

Anja Fransz

Ben al jaren klant en zeer tevreden

Word altijd heel leuk ontvangen en degene die mij behandelen zijn zeer ervaren en gezellig. Nooit problemen met afspraken. Als het een keer niet lukt word je tijdig op de hoogte gebracht en wordt er... Word altijd heel leuk ontvangen en degene die mij behandelen zijn zeer ervaren en gezellig. Nooit problemen met afspraken. Als het een keer niet lukt word je tijdig op de hoogte gebracht en wordt er meteen een oplossing gezocht.

Ik ben dik tevreden

Gastvrij, zorgvuldig, deskundig, zeer klantgericht, aandacht voor de individuele klant, goede producten.

Gastvrij en aandacht voor de individuele klant.

Marlies Grootenboer

Uitstekend

Goede ervaring met het bedrijf

vriendelijk, gastvrij

nazorg bij permanente make up, communiceren dat het pijnlijk kan zijn, en nog meer
de nadruk op leggen dat men de verdovende crème vooraf aan de behandeling aan moet brengen en via de huisarts is te verkrijgen

Goed en schoon beautycentrum

Gezellige medewerkers

Nvt

Alice van Welie

Uitstekend ! Zeer goede sfeer en vriendelijk personeel Bovendien zeer professioneel!