Deskundigheid
Nazorg
Prijs
7.6/10
Communicatie

Altijd een goed ontvangst, wachten tot je aan de beurt bent onder het genot van een bak koffie. Zeer vriendelijk personeel.

Marlies

Kwaliteit en behandelingen meer dan goed,

Flexibel en alle tijd nemend, meedenken

Zou het zo gauw niet weten

Gezicht verzorging zoals microdermabrassie, maskers, peeling. skinfish, ooglidcorrectie.
Alles tot in de puntjes verzorgd.

Andrea

Zeer goed!

Klantvriendelijk, meedenkend, wel willend

Meer leuke aanbiedingen en acties!

Bij de Mariannehoeve, dr. Faber, heb ik een bovenooglidcorrctie laten uitvoeren in december 2016 , het resultaat is boven verwachting: zo mooi geworden. De gehele behandeling heeft pijnloos... Bij de Mariannehoeve, dr. Faber, heb ik een bovenooglidcorrctie laten uitvoeren in december 2016 , het resultaat is boven verwachting: zo mooi geworden. De gehele behandeling heeft pijnloos plaatsgevonden, ook na de uitwerking van de vedoving heb ik geen pijn gehad. Dr. Faber heeft twee ongelijk hangende oogleden keurig veranderd in twee mooi open ogen, letterlijk en figuurlijk "eye-catchers"zoals ik die vroeger ook had.

Dr. Faber heeft mij tijdens de behandeling zeer goed tot rust gebracht en ik heb daardoor de behandeling rustig ondergaan.

Rob van de Garde.

Van A tot en met Z boven verwachting.

Massage

Zeer vriendelijk personeel.Altijd hartelijke ontvangst.

De hotstone massage is heerlijk.Het is de bedoeling dat je hiervan helemaal tot rust komt.Daar kom je tenslotte voor.Maar op de gang wordt nogal eens luidruchtig gepraat met gasten.Ook in het... De hotstone massage is heerlijk.Het is de bedoeling dat je hiervan helemaal tot rust komt.Daar kom je tenslotte voor.Maar op de gang wordt nogal eens luidruchtig gepraat met gasten.Ook in het kamertje ernaast waar behandelingen worden gegeven.Dat is heel erg storend. Hou hier rekening mee als het massage kamertje bezet is.

Schoonheidsspecialist en huidtherapeut bezoek

Zeer tevreden klant. Net, verzorgd, professioneel en klantvriendelijk bedrijf.

Niet

Een positieve ervaring, de ontvangst, de wachtruimte, de behandelingen alles

de verschillende behandelingen die er zijn

??

Sterre

Ik kom hier nu ongeveer 15 jaar voor schoonheidsbehandelingen.

Persoonlijk contact en advies op maat. Professioneel en met aandacht.