Deskundigheid
Prijs
7.6/10
Communicatie

Mirella de Graaf

Opeerste gezicht een net schoon en verzorgd bedrijf. Helaas is mijn ooglidcorrectie / Wenkbrauwlift niet geworden zoals gehoopt. Ik ben iets meer dan een jaar geleden geopereerd in Rijswijk door Dr... Opeerste gezicht een net schoon en verzorgd bedrijf. Helaas is mijn ooglidcorrectie / Wenkbrauwlift niet geworden zoals gehoopt. Ik ben iets meer dan een jaar geleden geopereerd in Rijswijk door Dr van der Eerden. Ook nog meerdere keren teruggeweest omdat het resultaat niet netjes was maar werden elke keer weggestuurd met de worden dat het genezingprocess gewoon lang is. Of met de worden “wat had je dan verwacht”. Nu een jaar verder is alles genezen maar nog steeds niet van wat je normaal zou verwachten van deze operatie! Ik denk zelfs dat mijn wenkbrauwen nog lager hangen dan voorheen waardoor ik dus elke ochtend een hoop werk heb om ze enigzins normaal eruit te laten zien. De ooglidcorrectie is denk ik wel goed gelukt maar doordat de wenkbrauwcorrectie niet goed gegaan is heb ik een rare plooi op mijn ooglid. De Wenkbrauwlift is echt weggegooid geld! Ik vind het erg jammer dat er bij de mariannehoeve niet iets meer van hun kant is gedaan en denk erover om voor een second opinion te gaan.

Mooie nette wachtkamer.

Jullie wel iets beter met ontevreden klanten kunnen omgaan!

Anela

Ik heb permanente make-up laten aanbrengen (wenkbrauwen). Dit is zo ontzettend lelijk gedaan, dat ik echt dagen heb gehuild en helemaal in paniek was. Ik ben terug geweest en ze wilden het... Ik heb permanente make-up laten aanbrengen (wenkbrauwen). Dit is zo ontzettend lelijk gedaan, dat ik echt dagen heb gehuild en helemaal in paniek was. Ik ben terug geweest en ze wilden het verbeteren, maar ik heb dat niet aangedurfd omdat ik er totaal geen vertrouwen in had dat ze het een tweede keer beter zouden doen.
Ik heb hierna telefonisch contact gehad en zou worden teruggebeld met een oplossing. Twee maanden later is er blijkbaar nog geen oplossing, want ik ben niet teruggebeld.

Edwin van der Wilk

Een paar weken geleden hier een ooglidcorrectie laten doen. Ik ben hier zeer tevreden over, een prachtig resultaat. De Mariannehoeve in Rijswijk is me zeer goed bevallen.

Goede informatie, goede begeleiding.

Permanente make up laten zetten (wenkbrauwen en momenteel full lips) door Tamara Horsten. Ik heb eerder permanente make up (wenkbrauwen) laten zetten bij een ander bedrijf, maar het resultaat was... Permanente make up laten zetten (wenkbrauwen en momenteel full lips) door Tamara Horsten. Ik heb eerder permanente make up (wenkbrauwen) laten zetten bij een ander bedrijf, maar het resultaat was niet zoals ik wilde, daardoor was ik enigzins aarzelend om dit nogmaals te doen. Tamara heeft me bij het eerste consult echter volledig gerustgesteld met haar vriendelijke aanpak en deskundige adviezen en heeft de eerdere permanente make up perfect aangepast, waardoor dit nu helemaal naar wens is. Door deze ervaring heb ik ook besloten om full lips permanente make up door haar te laten zetten. We hebben nu twee sessies gehad en ik ben uitermate tevreden over het resultaat: Ze heeft een unieke kleur gemengd waar ik heel blij mee ben, zet strakke lijnen (wat voor lippen absoluut noodzakelijk is) en ze heeft met haar technieken meer volume en symmetrie gecreëerd, terwijl het geheel wel heel natuurlijk aandoet. Tamara neemt altijd de tijd om alle opties te bespreken en te adviseren over de beste kleur, vorm etc. bij een consult en ze geeft uitermate professionele begeleiding gedurende het process. Het resultaat is geweldig en ik ga altijd vol vertrouwen naar haar toe.

Enkel ervaring met Tamara, maar zij is zeer bekwaam, vriendelijk en zorgt voor een prachtig, langdurig resultaat.

Ik raad permanente make up absoluut aan, maar houd er rekening mee dat de behandeling ongemakkelijk en enigzins pijnlijk kan zijn (tenslotte wordt er met naalden op gevoelige huid gewerkt) en dat er... Ik raad permanente make up absoluut aan, maar houd er rekening mee dat de behandeling ongemakkelijk en enigzins pijnlijk kan zijn (tenslotte wordt er met naalden op gevoelige huid gewerkt) en dat er enige roodheid ontstaat rond het behandelde gebied de eerste paar dagen.

In april een ooglidcorrectie laten doen. Zeer tevreden met het resultaat, helaas nog geen gevoel in de binnenste wimperranden, hopelijk komt dat nog terug.

Full lips permanente make-up laten doen. Zeer lelijk resultaat, niet symetrisch, niet de vorm van mijn mond en vlekkerig. Na herhaalde behandelingen uiteindelijk bij een andere specialiste het laten... Full lips permanente make-up laten doen. Zeer lelijk resultaat, niet symetrisch, niet de vorm van mijn mond en vlekkerig. Na herhaalde behandelingen uiteindelijk bij een andere specialiste het laten corrigeren.

In maart een ooglid corectie laten doen op de Marianne Hoeve in Rijswijk.
Prachtig resultaat na een vakkundige operatie.
Erg blij mee

Annelies

Mijn ooglidcorrectie is erg mooi gedaan door dr-niels-van-heerbeek, vriendelijke en kundige benadering met een prachtig resultaat. Eigenlijk was het koelen het lastigst en verder geen pijn... Mijn ooglidcorrectie is erg mooi gedaan door dr-niels-van-heerbeek, vriendelijke en kundige benadering met een prachtig resultaat. Eigenlijk was het koelen het lastigst en verder geen pijn gehad.
Ik kan het iedereen aanbevelen.

Vooral een vriendelijke en professionele benadering.

Goed bereikbaar, goede ontvangstruimte, klantvriendelijk

geen idee

neen

Anja van der Wal

Mooi bedrijf. Alle personen zijn vriendelijk en bekwaam.