Deskundigheid
Prijs
7.6/10
Communicatie

Sharmila

Gister mijn wenkbrauwen (permanente make-up) laten doen. Het was weer nodig om die even te update. Het is erg goed gelukt en mijn wenkbrauwen springen er weer uit. Ik ben geholpen door Elise uit... Gister mijn wenkbrauwen (permanente make-up) laten doen. Het was weer nodig om die even te update. Het is erg goed gelukt en mijn wenkbrauwen springen er weer uit. Ik ben geholpen door Elise uit Rijswijk.

Als je ze belt en ze zijn niet in de gelegenheid om op te nemen, wordt je altijd terug gebeld. Dus super klantvriendelijk. Het is altijd super schoon, dus hygiëne is uitstekend.
Elise werkt...
Elise werkt erg secuur👍🏻👏🏻👌🏼

Kon op de site niet zo goed vinden waar ik feedback kon geven.
Maar uiteindelijk gelukkig gevonden 😁

om alles uit te leggen en mijn vragen te beantwoorden voordat ik de behandeling door liet gaan. Ik heb permanente make-up (wenkbrauwen) laten zetten bij Elise. Zij heeft alle tijd genomen
Ik ben zeer tevreden over het resultaat!

Professioneel, luister goed naar je wensen, hygiënisch en klant vriendelijk.

n.v.t

Gisteren voor de tweede keer mijn wenkbrauwen laten doen door Tamara. 2 jaar geleden voor de eerste keer, vond het eng en zag er tegenop. Na een informatief consult durfde ik een afspraak te maken.... Gisteren voor de tweede keer mijn wenkbrauwen laten doen door Tamara. 2 jaar geleden voor de eerste keer, vond het eng en zag er tegenop. Na een informatief consult durfde ik een afspraak te maken. Fantastisch resultaat, was er heel blij mee en gisteren dus voor de 2e keer. Warm welkom, je bent geen nummer. Erg fijn.

Inmiddels ook een paar keer een schoonheidsbehandeling gehad bij Inge, dezelfde ervaring! Kundig, professioneel!

Klant- en servicegerichtheid bij alle medewerkers. Aan de telefoon, aan de receptie, de schoonheidsspecialistes. Men gaat zorgvuldig met je om, goede informatie, vriendelijke en zeer correcte... Klant- en servicegerichtheid bij alle medewerkers. Aan de telefoon, aan de receptie, de schoonheidsspecialistes. Men gaat zorgvuldig met je om, goede informatie, vriendelijke en zeer correcte benadering.

Tips: was wat moeilijk om op de website te vinden waar ik mijn review kon schrijven, misschien handig dat wat meer vindbaar te maken? :-)

Ik ben voor mijn wenkbrauwen geweest & ik ben heel erg tevreden!! Ben geholpen door Tamara

Klantvriendelijk
Werken netjes
Heel erg precies & goed te werk

Geen verbeterpunten

Astrid

Sinds november 2018 ben ik klant geworden. Op advies van iemand heb ik wenkbrauwen hairstrokes (permanente make-up) laten zetten. En ben er zeer tevreden over. Ik heb duidelijke uitleg gehad en er... Sinds november 2018 ben ik klant geworden. Op advies van iemand heb ik wenkbrauwen hairstrokes (permanente make-up) laten zetten. En ben er zeer tevreden over. Ik heb duidelijke uitleg gehad en er wordt goed naar je geluisterd. Ik heb inmiddels ook een microdermabrasie behandeling gehad. Ook daar heb ik duidelijk uitleg over gehad. Ik ben beide keren geholpen door Elise. Een zeer vriendelijke schoonheidspecialiste die haar vak verstaat. Ook staat hygiëne hoog in het vaandel bij deze kliniek.

Schoon en hygiënisch. Luisteren naar de wensen van de klant. Vriendelijk en professioneel personeel.

rita lagerweij

Bij tamara al vele jaren voor permanente wenkbrauwen, top!!!!!
goed advies en uitleg.

vriendelijk ontvangst/ deskundigheid.

ga zo door!!!!!!

Ans Kromeich

Ik ben ans en al heel lang kom ik bij de Marianne hoeve.
Ik ben ans en al heel lang kom ik bij de Marianne hoeve.
Ik hou mn permanente make up bij en ga om de zoveel tijd terug om het wat bij te werken. Ik ben dik tevreden over de resultaten. Word vriendelijk behandeld en koffie staat altijd klaar. Een aanrader. Ik heb mn lippen laten doen. Mn ogen. En ook mn wenkbrauwen. Ben dus erg tevreden.

Paulien

Ik heb een ooglidcorrectie en permanente make up laten doen. Ik ben er erg blij mee en heb weer mooie ogen met prachtige wenkbrauwen.

Ik heb een goede, duidelijke uitleg gehad over de behandeling en nabehandeling.

Kim

Ontzettend tevreden over mijn wenkbrauwen, permanente make up. Erg mooi en natuurlijk.

Vriendelijk ontvangen en goed geadviseerd door Tamara. Mooie natuurlijke wenkbrauwen. Zeker een aanrader.

Geen.

Permanente makup wenkbrauwen

Vakkundig, informatief, professioneel zonder afstandelijk te zijn