Deskundigheid
Prijs
7.6/10
Communicatie

Corrie Eilbracht

Ik ben een aantal maanden geleden voor permanente make up geweest bij Inge.
Voor mijn wenkbrauwen en eyeliner advanced boven en eyeliner onder.
Over het eindresultaat ben ik zeer tevreden!

Inge is een vriendelijk persoon.
Ook is zij zeer nauwkeurig in haar werk.
Zij heeft plezier in haar vak en dat merk je aan alles.
Zij heeft oog voor haar klant en luisterd naar de...
Inge is een vriendelijk persoon.
Ook is zij zeer nauwkeurig in haar werk.
Zij heeft plezier in haar vak en dat merk je aan alles.
Zij heeft oog voor haar klant en luisterd naar de wens van haar klant.

Ik ben super tevreden!
Heb geen verbeterpunten, ik zou zeggen;
"Blijf vooral zo doorgaan!"

N.C. Eilbracht

Voor permanente make up voor wenkbrauwen en eyeliner boven en onder geweest.
Door Inge behandeld.
Zij is zeer nauwkeurig en precies in haar werk.
Voel me in goede handen!
Ze...
Voor permanente make up voor wenkbrauwen en eyeliner boven en onder geweest.
Door Inge behandeld.
Zij is zeer nauwkeurig en precies in haar werk.
Voel me in goede handen!
Ze is vriendelijk en straalt rust uit.
Het eindresultaat is prachtig.
Ik ben zeer tevreden over haar werkwijze.
De volgende afspraak staat al gepland.
Voor permanente make up bent u in goede handen bij Inge.

Inge is vriendelijk en straalt rust uit.
Werkt secuur en correct.
Ze licht de klant goed in zodat je weet waar je aan toe bent en wat je kan en mag verwachten.
Zij is een kei in...
Inge is vriendelijk en straalt rust uit.
Werkt secuur en correct.
Zij is een kei in het zetten van permanente make up. Ik ben zeer tevreden!

N.v.t.

c. lub

Heerlijk relaxt

vriendelijk ontvangst en fijn dat ik een vaste medewerkster heb voor de behandeling

geen , alles prima

Lilian

Prima schoonheidssalon. De Mariannehoeve gaat mee met de vernieuwingen en ontwikkelingen in de schoonheidsbranche. 'Mijn' vaste schoonheidsspecialiste is Elise van der Plaat. Zij is zeer deskundig... Prima schoonheidssalon. De Mariannehoeve gaat mee met de vernieuwingen en ontwikkelingen in de schoonheidsbranche. 'Mijn' vaste schoonheidsspecialiste is Elise van der Plaat. Zij is zeer deskundig en adviseert op een fijne manier, heeft oog voor detail en is altijd geïnteresseerd in haar klant. Het leuke is dat zij mij soms verrast met een compliment of zoals laatst met een prachtige bos bloemen voor valentijnsdag.

Goed advies en leuke acties.

Website waarop je zelf een afspraak kunt plannen.

Karin

Ik kom al jaren bij de Marianne Hoeve en dan bij Elise. Zij is zeer professioneel en deskundig. Zij is op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. De behandelingen bij haar zijn zeer fijn en... Ik kom al jaren bij de Marianne Hoeve en dan bij Elise. Zij is zeer professioneel en deskundig. Zij is op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. De behandelingen bij haar zijn zeer fijn en prettig en zeker relaxed. Ze heeft altijd oog voor het persoonlijke. Ga zo door Elise.

Irene

Ik kom al jaren bij de Mariannehoeve en sinds de laatste paar jaar bij Elise. Ik word altijd vriendelijk en deskundig geholpen. Ondanks het feit dat ik inmiddels niet meer in Papendrecht woon, blijf... Ik kom al jaren bij de Mariannehoeve en sinds de laatste paar jaar bij Elise. Ik word altijd vriendelijk en deskundig geholpen. Ondanks het feit dat ik inmiddels niet meer in Papendrecht woon, blijf ik hier komen. Dus, dat zegt wel iets over mijn klanttevredenheid;-).

Ilonka Woustra

Ik kom nu inmiddels een jaar of 3 bij de Mariannehoeve en heb o.a. gezichtsbehandelingen, pedicure, fractional liften en het laseren van 2 kalknagels.

Het is een zeer professioneel bedrijf waar zeer professionele werknemers werken.
Elise en Jaimie, waar ik regelmatig voor mijn behandelingen kom, zijn vriendelijk, hebben een luisterend oor en zijn zeer deskundig! Chapeau voor hen beiden.

N.v.t.

Annalies Didden

Vanaf het begin kom ik al bij De Mariannehoeve in Papendrecht. Bij binnenkomst voel je al de prettige sfeer en ga ik in de relaxstand. Lekker genieten!

Sinds Elise van der Plaat...

Sinds Elise van der Plaat werkzaam is bij De Mariannehoeve is zij 'mijn' vaste schoonheidsspecialiste. Elise is vakkundig en geeft goed advies. Sinds zij de opleiding voor het geven van bindweefselmassage heeft gevolgd is dit een vast onderdeel van de mijn behandeling geworden. Heerlijk! Op haar aanraden heb ik ook de stap durven zetten om door Tamara mijn wenkbrauwen te laten doen (permanente make-up). Met het resultaat ben ik nog steeds super blij.

Vakkundig, persoonlijk, correct, hygiënisch, vernieuwend.

Op dit moment zou ik het niet weten.

Sylvia

Wat ben ik blij met mijn pmu (eye-liners)! Ideaal met sporten en als ik 's ochtends geen zin heb er veel werk van te maken. Ik was eerst bang voor een onnatuurlijke, harde lijn. Elise heeft dat goed... Wat ben ik blij met mijn pmu (eye-liners)! Ideaal met sporten en als ik 's ochtends geen zin heb er veel werk van te maken. Ik was eerst bang voor een onnatuurlijke, harde lijn. Elise heeft dat goed opgepakt en heeft het rustig opgebouwd. Daardoor (en omdat mijn huid de kleurstof iets minder goed vasthoudt) waren drie behandelingen nodig, met een prachtig natuurlijk resultaat 👍. En zonder gezeur over bijbetalen. Onlangs heb ik de pmu weer door haar laten bijwerken (mooie aanbieding als je dat binnen een jaar laat doen!). Ik heb ook over wenkbrauwen gesproken, maar mij werd uitgelegd dat dat bij mijn lichte haarkleur geen alternatief voor verven te zijn. Ik was erg blij met dat eerlijke advies, dat mij een teleurstelling en veel geld bespaarde.

Quakernaat

Ik ben al jaren vaste en tevreden klant bij de Mariannehoeve. Ik heb een litteken op mijn bovenlip en daardoor liep mijn liplijn ongelijk. Elke ochtend tekende ik dit met een lippotlood gelijk, maar... Ik ben al jaren vaste en tevreden klant bij de Mariannehoeve. Ik heb een litteken op mijn bovenlip en daardoor liep mijn liplijn ongelijk. Elke ochtend tekende ik dit met een lippotlood gelijk, maar door de dag heen vervaagde dat, zeker op vakantie of na sporten. D.m.v. permanente make-up is ziet het er nu heel natuurlijk mooi uit en als je het niet weet zie je niet dat mijn lip 'anders' is. Het heeft nu een mooi strakke symmetrische contour, zonder dat het er te 'opgemaakt' uitziet en dat is precies wat ik graag wilde. Alsof ik van nature mooie volle lippen heb. En zo ziet het er nu ook echt uit! Door een chemische peeling die ze ooit in het ziekenhuis op mijn bovenlip hebben gedaan om het gladder te krijgen, zit daar nu geen pigment meer, waardoor de huid daar altijd witter was dan op de rest van mijn gezicht. Zelfs dat is door permanente make-up in huidskleur nu een stuk verbeterd. Alle lof voor Tamara! Zij heeft mij al jaren met grote vakkundigheid en voorzichtigheid geholpen; "liever rustig opbouwen en tijdens een kosteloze nabehandeling bijwerken, dan teveel in één keer zetten". Omdat mijn lip ook wat vlak wat aan de 'litteken'kant heb ik op aanraden van Tamara ook een lipfiller laten zetten bij dr. Alice vd Linden, de kosmetisch arts bij de Mariannehoeve. Net toen ik dacht dat het niet beter kon, heeft zij het nóg beter kunnen krijgen. Ik ben echt heel blij met het resultaat. Het fijne bij de Mariannehoeve is ook dat ze alle disciplines in huis hebben en door elkaar aan te vullen en samen te werken, komen ze tot de gewenste resultaten. Ik heb ook een aantal keren een laserbehandeling ondergaan wegens pigmentvlekken en dat werkte ook erg goed. Inmiddels ben ik fan van de Mariannehoeve, dus als ik iets nodig heb, bv goede verzorgingsproducten, dan laat ik me graag daar adviseren. Het is een mooie locatie en een prettige sfeer, alles ziet er schoon en netjes uit. Je kunt altijd rekenen op een warm ontvangst en ze gaan discreet met je gegevens om.

- klantvriendelijk
- respectvol
- meedenkend
- goed advies
- zeer deskundig
- mooie locatie en pand
- rustgevende entourage
- snelle reactie op mail of...
- klantvriendelijk
- respectvol
- meedenkend
- goed advies
- zeer deskundig
- mooie locatie en pand
- rustgevende entourage
- snelle reactie op mail of bellen
- samenwerken met elkaar om de gewenste resultaten te bereiken (soms is er meer dan één specialisme nodig en het is fijn dat ze daarin meedenken, ipv alleen te denken vanuit hun eigen specialisme)

Heb ik niet! Alles is tot nu toe altijd volledig naar wens verlopen.